Najczęściej oglądane filmy tvgry.pl o tematyce dekonstruktor
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 845 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 193 wyświetlenia 13 czerwca 2015
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 305 wyświetleń 19 października 2014
Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
31 768 wyświetleń 10 lutego 2015
Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 371 wyświetleń 1 maja 2015
Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 098 wyświetleń 4 maja 2014
Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 588 wyświetleń 21 września 2014
Czemu postacie z gier nie mają nóg?
582 620 wyświetleń 15 stycznia 2018
Gry wstępne, czyli czemu pierwsze 5 minut ma znaczenie - DEKONSTRUKTOR #2
21 523 wyświetlenia 1 czerwca 2014
Immersja w grach akcji - jak wciąga nas Dishonored?
19 285 wyświetleń 30 marca 2014
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 995 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3
18 309 wyświetleń 20 lipca 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
287 880 wyświetleń 13 grudnia 2018
Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
17 497 wyświetleń 16 listopada 2014
DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 281 wyświetleń 1 lutego 2015
Jak działają portale?
350 289 wyświetleń 31 lipca 2017
F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 339 wyświetleń 26 grudnia 2016
Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10
3 894 wyświetlenia 27 stycznia 2016
Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
3 765 wyświetleń 20 marca 2016
5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką
3 743 wyświetlenia 1 stycznia 2017