Najczęściej oglądane filmy tvgry.pl o tematyce dekonstruktor

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
76 240 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
32 204 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
31 694 wyświetlenia 19 października 2014

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
30 057 wyświetleń 10 lutego 2015

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
28 718 wyświetleń 1 maja 2015

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
25 718 wyświetleń 4 maja 2014

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 251 wyświetleń 21 września 2014

Czemu postacie z gier nie mają nóg?
577 877 wyświetleń 15 stycznia 2018

Gry wstępne, czyli czemu pierwsze 5 minut ma znaczenie - DEKONSTRUKTOR #2
21 281 wyświetleń 1 czerwca 2014

Immersja w grach akcji - jak wciąga nas Dishonored?
18 927 wyświetleń 30 marca 2014

Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3
18 052 wyświetlenia 20 lipca 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 031 wyświetleń 1 lutego 2015

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
16 831 wyświetleń 16 listopada 2014

Czy w nocy gra się lepiej?
283 637 wyświetleń 13 grudnia 2018

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
14 962 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Jak działają portale?
345 871 wyświetleń 31 lipca 2017

Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10
3 677 wyświetleń 27 stycznia 2016

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
3 670 wyświetleń 26 grudnia 2016

5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką
3 568 wyświetleń 1 stycznia 2017

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
3 151 wyświetleń 20 marca 2016