Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo (12:34)
Historie lepsze niż największe scenariusze.
Niektóre gry upodabniają się do filmów, inne do książek, a jeszcze inne robią coś zupełnie nowego. Generowanie opowieści w locie, poprzez rozgrywkę i różne losowe systemy, to coś, czego mogą doświadczyć tylko gracze. Przy odrobinie wyobraźni, jedna gra jest wstanie stworzyć setki różnych opowieści, unikalnych dla gracza. Kacper Pitala bada to zjawisko, znane jako narracja emergentna, czy też oryginalnie, emergent narrative. Co jest lepsze: historia z Shadow of Mordor, czy z The Last of Us?

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 233 wyświetlenia 28 marca 2016

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 203 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
65 938 wyświetleń 11 lipca 2015

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 755 wyświetleń 28 października 2010

Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
7 925 wyświetleń 13 lipca 2016

Komentarz: Duke Nukem Never
37 115 wyświetleń 1 lipca 2011
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
957 035 wyświetleń 26 lutego 2019

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
925 605 wyświetleń 20 września 2019

Gry, których nie da się przejść na 100%
667 685 wyświetleń 5 sierpnia 2018

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
1 648 888 wyświetleń 3 grudnia 2018