Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 730 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 055 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
288 734 wyświetlenia 13 grudnia 2018
Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 353 wyświetlenia 4 maja 2014
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 989 wyświetleń 13 czerwca 2015
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 891 wyświetleń 19 października 2014
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
116 wyświetleń 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
170 wyświetleń 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024