Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 075 wyświetleń 28 sierpnia 2016

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo
3 382 wyświetlenia 29 października 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 259 wyświetleń 13 czerwca 2015

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 482 wyświetlenia 4 maja 2014

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 354 wyświetlenia 20 marca 2016

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 625 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
674 575 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
560 126 wyświetleń 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
523 583 wyświetlenia 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
450 306 wyświetleń 23 listopada 2020