Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 437 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 890 wyświetleń 21 września 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 153 wyświetlenia 16 listopada 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 304 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 124 wyświetlenia 19 października 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 567 wyświetleń 1 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 308 wyświetleń 26 lutego 2019