Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 448 wyświetleń 13 czerwca 2015

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 705 wyświetleń 28 sierpnia 2016

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 759 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Czy w nocy gra się lepiej?
289 394 wyświetlenia 13 grudnia 2018

Jak przejść Skyrima w 40 minut, czyli szaleństwo speedrunningu
3 709 wyświetleń 22 października 2015

Gry wstępne, czyli czemu pierwsze 5 minut ma znaczenie - DEKONSTRUKTOR #2
21 765 wyświetleń 1 czerwca 2014
Popularne na tvgry.pl

Najdroższe crapy w Grach z kosza
871 037 wyświetleń 21 czerwca 2019

Gra, w której lepiej nie drażnić sztucznej inteligencji
460 285 wyświetleń 5 listopada 2018

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
862 986 wyświetleń 16 grudnia 2019

Jak Battlefield V strzelił sobie w stopę... 5 razy
313 683 wyświetlenia 25 sierpnia 2019