Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 631 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 007 wyświetleń 16 listopada 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 840 wyświetleń 1 maja 2015

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 047 wyświetleń 19 października 2014

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 267 wyświetleń 10 lutego 2015

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 808 wyświetleń 26 grudnia 2016
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020