TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców? (15:13)
Co pozwala się lepiej wczuć?
W wypadku gier pierwszoosobowych mówi się często o immersji, zanurzeniu w świecie, wczuwaniu w postać. Jest jednak sporo osób, które preferują perspektywę trzecioosobową, a dokładniej - kamerę umieszczoną za plecami postaci. Do czego lepiej nadaje się widok TPP, a do czego FPP? Czy horror z trzeciej osoby może być straszny? Na te pytania odpowiada Kacper Pitala.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 692 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 431 wyświetleń 13 czerwca 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 755 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 235 wyświetleń 16 listopada 2014

Czy w nocy gra się lepiej?
289 379 wyświetleń 13 grudnia 2018

Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8
3 201 wyświetleń 3 grudnia 2015
Popularne na tvgry.pl

Najdroższe crapy w Grach z kosza
870 905 wyświetleń 21 czerwca 2019

10 największych bossów z gier
963 175 wyświetleń 26 lutego 2019

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
862 769 wyświetleń 16 grudnia 2019

Czy da się zepsuć Red Dead Redemption 2? Liczę na Glicze!
1 501 657 wyświetleń 10 stycznia 2019