TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców? (15:13)
Co pozwala się lepiej wczuć?
W wypadku gier pierwszoosobowych mówi się często o immersji, zanurzeniu w świecie, wczuwaniu w postać. Jest jednak sporo osób, które preferują perspektywę trzecioosobową, a dokładniej - kamerę umieszczoną za plecami postaci. Do czego lepiej nadaje się widok TPP, a do czego FPP? Czy horror z trzeciej osoby może być straszny? Na te pytania odpowiada Kacper Pitala.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 630 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 007 wyświetleń 16 listopada 2014

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 267 wyświetleń 10 lutego 2015

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 808 wyświetleń 26 grudnia 2016

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 046 wyświetleń 19 października 2014

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 574 wyświetlenia 6 sierpnia 2014
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020