TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców? (15:13)
Co pozwala się lepiej wczuć?
W wypadku gier pierwszoosobowych mówi się często o immersji, zanurzeniu w świecie, wczuwaniu w postać. Jest jednak sporo osób, które preferują perspektywę trzecioosobową, a dokładniej - kamerę umieszczoną za plecami postaci. Do czego lepiej nadaje się widok TPP, a do czego FPP? Czy horror z trzeciej osoby może być straszny? Na te pytania odpowiada Kacper Pitala.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 892 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 590 wyświetleń 13 czerwca 2015

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 926 wyświetleń 26 grudnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 262 wyświetlenia 16 listopada 2014

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 926 wyświetleń 21 września 2014

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 792 wyświetlenia 6 sierpnia 2014
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019

Gry, które karały za łamanie prawa
942 402 wyświetlenia 13 września 2019