TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców? (15:13)
Co pozwala się lepiej wczuć?
W wypadku gier pierwszoosobowych mówi się często o immersji, zanurzeniu w świecie, wczuwaniu w postać. Jest jednak sporo osób, które preferują perspektywę trzecioosobową, a dokładniej - kamerę umieszczoną za plecami postaci. Do czego lepiej nadaje się widok TPP, a do czego FPP? Czy horror z trzeciej osoby może być straszny? Na te pytania odpowiada Kacper Pitala.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
22 541 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 315 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
288 931 wyświetleń 13 grudnia 2018
Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 182 wyświetlenia 20 marca 2016
DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 455 wyświetleń 1 lutego 2015
Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
17 890 wyświetleń 16 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl
Gracze odtwarzają Liberty City w GTA V, efekty robią wrażenie!
129 wyświetleń 13 stycznia 2025
Kingdom Come 2 nie spali Wam pecetów. Spali Wasze mózgi!
196 wyświetleń 13 stycznia 2025
Builders of Egypt - mucha nie siada?
224 wyświetlenia 13 stycznia 2025
25 NAJCIEKAWSZYCH gier 2025 roku (na które czekamy)
116 658 wyświetleń 2 stycznia 2025