TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców? (15:13)
Co pozwala się lepiej wczuć?
W wypadku gier pierwszoosobowych mówi się często o immersji, zanurzeniu w świecie, wczuwaniu w postać. Jest jednak sporo osób, które preferują perspektywę trzecioosobową, a dokładniej - kamerę umieszczoną za plecami postaci. Do czego lepiej nadaje się widok TPP, a do czego FPP? Czy horror z trzeciej osoby może być straszny? Na te pytania odpowiada Kacper Pitala.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 427 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 889 wyświetleń 21 września 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 150 wyświetleń 16 listopada 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 304 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 122 wyświetlenia 19 października 2014

Czemu postacie z gier nie mają nóg?
586 153 wyświetlenia 15 stycznia 2018
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 walk z bossami, które były za długie
630 792 wyświetlenia 9 kwietnia 2018