TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców? (15:13)
Co pozwala się lepiej wczuć?
W wypadku gier pierwszoosobowych mówi się często o immersji, zanurzeniu w świecie, wczuwaniu w postać. Jest jednak sporo osób, które preferują perspektywę trzecioosobową, a dokładniej - kamerę umieszczoną za plecami postaci. Do czego lepiej nadaje się widok TPP, a do czego FPP? Czy horror z trzeciej osoby może być straszny? Na te pytania odpowiada Kacper Pitala.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 054 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 256 wyświetleń 13 czerwca 2015

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 479 wyświetleń 4 maja 2014

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo
3 375 wyświetleń 29 października 2016

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 351 wyświetleń 20 marca 2016

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 622 wyświetlenia 6 sierpnia 2014
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
674 575 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
560 126 wyświetleń 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
523 583 wyświetlenia 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
450 306 wyświetleń 23 listopada 2020