Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 631 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
37 721 wyświetleń 19 czerwca 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 327 wyświetleń 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 042 wyświetlenia 20 listopada 2017

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 957 wyświetleń 28 marca 2019

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 535 wyświetleń 9 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020