Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 909 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 373 wyświetlenia 11 września 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
37 933 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 130 wyświetleń 20 listopada 2017

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 668 wyświetleń 9 listopada 2014

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 969 wyświetleń 28 marca 2019
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 873 wyświetlenia 25 listopada 2019

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 352 wyświetlenia 1 marca 2018

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 376 wyświetleń 13 listopada 2018

Symulatory, w które NIE CHCESZ zagrać
760 843 wyświetlenia 6 maja 2019