Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 908 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 526 wyświetleń 11 września 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 777 wyświetleń 19 czerwca 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 604 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
342 030 wyświetleń 28 marca 2019

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
43 341 wyświetleń 9 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Gry, które karały za łamanie prawa
942 402 wyświetlenia 13 września 2019