Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 429 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 454 wyświetlenia 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 290 wyświetleń 20 listopada 2017

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 375 wyświetleń 19 czerwca 2016

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 996 wyświetleń 28 marca 2019

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 956 wyświetleń 9 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 walk z bossami, które były za długie
630 792 wyświetlenia 9 kwietnia 2018