Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 460 wyświetleń 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 306 wyświetleń 20 listopada 2017

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 488 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Dlaczego loadingi są takie DŁUGIE?
190 469 wyświetleń 6 lipca 2018

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 427 wyświetleń 19 czerwca 2016

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
43 007 wyświetleń 9 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 034 751 wyświetleń 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
670 213 wyświetleń 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 987 wyświetleń 26 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
677 419 wyświetleń 25 listopada 2019