Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 051 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 067 wyświetleń 19 czerwca 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 390 wyświetleń 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 178 wyświetleń 20 listopada 2017

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 738 wyświetleń 9 listopada 2014

Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 797 wyświetleń 12 marca 2017
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
674 575 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
560 126 wyświetleń 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
523 583 wyświetlenia 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
450 306 wyświetleń 23 listopada 2020