Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 508 wyświetleń 11 września 2016

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 752 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 488 wyświetleń 13 czerwca 2015

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 449 wyświetleń 20 listopada 2017

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
342 019 wyświetleń 28 marca 2019

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 665 wyświetleń 19 czerwca 2016
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
963 791 wyświetleń 26 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
680 162 wyświetlenia 25 listopada 2019

Tragiczna historia serii God of War
716 092 wyświetlenia 21 sierpnia 2017

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 149 wyświetleń 21 października 2019