Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
20 710 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
79 649 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
36 441 wyświetleń 19 czerwca 2016
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 786 wyświetleń 11 września 2016
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
396 065 wyświetleń 20 listopada 2017
Czy w nocy gra się lepiej?
288 465 wyświetleń 13 grudnia 2018
Popularne na tvgry.pl
Heroesy WRACAJĄ! Wszystko co wiemy o HoM&M: Olden Era
47 wyświetleń 10 września 2024
Grałem w Gothic Remake. To drewno warte Waszego czasu
68 wyświetleń 10 września 2024
Grałam w Avowed! Twórcy New Vegas nie zapomnieli jak zrobić DOBRE RPG
47 wyświetleń 10 września 2024
Grałem w Civilization 7 - takiej rewolucji to się nie spodziewałem!
93 350 wyświetleń 21 sierpnia 2024