Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 243 wyświetlenia 28 marca 2016

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 793 wyświetlenia 28 października 2010

Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
7 955 wyświetleń 13 lipca 2016

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 243 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
65 957 wyświetleń 11 lipca 2015

Cywile w grach wojennych - jak strzelaniny nie chcą dorosnąć
42 848 wyświetleń 7 marca 2015
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
958 007 wyświetleń 26 lutego 2019

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 026 816 wyświetleń 27 października 2019

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
1 649 295 wyświetleń 3 grudnia 2018

Psychologia przebrań Hitmana - rozpoznalibyśmy go?
431 639 wyświetleń 27 listopada 2018