Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 223 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
24 521 wyświetleń 1 lipca 2015
Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
6 122 wyświetlenia 13 lipca 2016
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
64 451 wyświetleń 11 lipca 2015
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
66 820 wyświetleń 6 marca 2014
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
79 869 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Popularne na tvgry.pl
Gdzie zaginęły cheaty do gier?
76 521 wyświetleń 7 października 2024
NAJGORSZE kampanie marketingowe gier wideo
54 741 wyświetleń 7 października 2024
To NIE była gra dla dzieci. Wracamy do Fable
49 680 wyświetleń 7 października 2024
Gry powyżej 400zł będą niedługo NORMĄ
32 692 wyświetlenia 7 października 2024