Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 081 wyświetleń 28 marca 2016

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 732 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
7 567 wyświetleń 13 lipca 2016

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
65 649 wyświetleń 11 lipca 2015

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 506 wyświetleń 28 października 2010

Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
25 639 wyświetleń 1 lipca 2015
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
348 880 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
157 967 wyświetleń 8 lipca 2019

10 filmów, które na zawsze zmieniły kino
136 361 wyświetleń 15 czerwca 2020

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020