Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 303 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 282 wyświetlenia 6 marca 2014

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 429 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 601 wyświetleń 3 października 2018

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 102 wyświetlenia 11 lipca 2015

Eksploracja ujarzmiona w Xenoblade Chronicles X – gdy otwarty świat napędza grę
11 524 wyświetlenia 9 stycznia 2016
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 walk z bossami, które były za długie
630 792 wyświetlenia 9 kwietnia 2018