Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 749 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
64 758 wyświetleń 11 lipca 2015
Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
943 420 wyświetleń 28 marca 2016
Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
6 418 wyświetleń 13 lipca 2016
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
24 758 wyświetleń 1 lipca 2015
Gramy w Mafia II!
91 390 wyświetleń 26 sierpnia 2010
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
148 wyświetleń 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
262 wyświetlenia 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024