Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 836 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Komentarz: Duke Nukem Never
37 573 wyświetlenia 1 lipca 2011

Recenzja Mafia II
43 055 wyświetleń 9 września 2010

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 462 wyświetlenia 28 marca 2016

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 523 wyświetlenia 11 lipca 2015

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
446 160 wyświetleń 3 października 2018
Popularne na tvgry.pl

Gra, w której wykiwają cię nawet pingwiny
717 516 wyświetleń 4 lutego 2019

W tej grze zabijesz się na 1000 sposobów
569 667 wyświetleń 1 października 2019

10 największych bossów z gier
964 123 wyświetlenia 26 lutego 2019

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 903 692 wyświetlenia 20 stycznia 2019