Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 649 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
941 745 wyświetleń 28 marca 2016
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
23 018 wyświetleń 1 lipca 2015
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 697 wyświetleń 11 lipca 2015
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 311 wyświetleń 17 marca 2014
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 276 wyświetleń 28 października 2010
Popularne na tvgry.pl
W co NAPRAWDĘ grają dziewczyny w Polsce?
525 wyświetleń 25 marca 2024
Tęsknisz za NFS: Underground? Musisz w to zagrać
8 079 wyświetleń 25 marca 2024
Jak zamieniono grę w hit przez... zmianę kamery
285 wyświetleń 25 marca 2024
Pogromca Diablo! W czym Last Epoch jest lepszy od Diablo IV?
257 wyświetleń 25 marca 2024