F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy (11:22)
Systemy zapisu i ich różne cechy.
Mimo, że technologia nie stoi już na przeszkodzie, niektóre gry wciąż wykorzystują tylko i wyłącznie automatyczny system zapisywania stanu gry. Czy są jakieś plusy tego rozwiązania? Co jest lepsze - quicksave, czy autosave?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 887 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 805 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
287 807 wyświetleń 13 grudnia 2018
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 266 wyświetleń 19 października 2014
F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 326 wyświetleń 26 grudnia 2016
Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 355 wyświetleń 1 maja 2015
Popularne na tvgry.pl
Sekret góry Chiliad - największa tajemnica GTA V
36 404 wyświetlenia 8 kwietnia 2024
Patologiczna praktyka oszukiwania graczy musi się skończyć
35 108 wyświetleń 8 kwietnia 2024
Kultowa gra o Reksiu, której fani nie dają umrzeć
31 134 wyświetlenia 8 kwietnia 2024
Najbardziej absurdalne zmiany z patchy
27 813 wyświetleń 8 kwietnia 2024