F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy (11:22)
Systemy zapisu i ich różne cechy.
Mimo, że technologia nie stoi już na przeszkodzie, niektóre gry wciąż wykorzystują tylko i wyłącznie automatyczny system zapisywania stanu gry. Czy są jakieś plusy tego rozwiązania? Co jest lepsze - quicksave, czy autosave?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 497 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 168 wyświetleń 16 listopada 2014

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 685 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 135 wyświetleń 19 października 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 949 wyświetleń 1 maja 2015

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 574 wyświetlenia 1 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 034 751 wyświetleń 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
670 213 wyświetleń 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 987 wyświetleń 26 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
677 419 wyświetleń 25 listopada 2019