Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3 (12:33)
"Da się to pominąć? Chcę grać!"
Trudno się dziwić, że gry są ciągle porównywane do filmów - w końcu najciekawsze historie wciąż są w tych pierwszych przedstawiane za pomocą tych drugich. Cutscenki niosą też jednak ze sobą różne problemy, których nie wszyscy twórcy nauczyli się unikać. I dlatego obok majstersztyków pokroju Red Dead Redemption, czy The Last of Us, wciąż znajdują się gry, które po prostu "robią to źle".

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 239 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 119 wyświetleń 16 listopada 2014

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 650 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3
18 572 wyświetlenia 20 lipca 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 912 wyświetleń 1 maja 2015

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 376 wyświetleń 20 marca 2016
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
957 035 wyświetleń 26 lutego 2019

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 026 170 wyświetleń 27 października 2019

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
1 648 888 wyświetleń 3 grudnia 2018

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
925 605 wyświetleń 20 września 2019