Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3 (12:33)
"Da się to pominąć? Chcę grać!"
Trudno się dziwić, że gry są ciągle porównywane do filmów - w końcu najciekawsze historie wciąż są w tych pierwszych przedstawiane za pomocą tych drugich. Cutscenki niosą też jednak ze sobą różne problemy, których nie wszyscy twórcy nauczyli się unikać. I dlatego obok majstersztyków pokroju Red Dead Redemption, czy The Last of Us, wciąż znajdują się gry, które po prostu "robią to źle".
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 962 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 831 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 290 wyświetleń 19 października 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
287 840 wyświetleń 13 grudnia 2018
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 189 wyświetleń 13 czerwca 2015
Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 370 wyświetleń 1 maja 2015
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
1 454 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
Najbardziej absurdalne zmiany z patchy
28 311 wyświetleń 8 kwietnia 2024