Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3 (12:33)
"Da się to pominąć? Chcę grać!"
Trudno się dziwić, że gry są ciągle porównywane do filmów - w końcu najciekawsze historie wciąż są w tych pierwszych przedstawiane za pomocą tych drugich. Cutscenki niosą też jednak ze sobą różne problemy, których nie wszyscy twórcy nauczyli się unikać. I dlatego obok majstersztyków pokroju Red Dead Redemption, czy The Last of Us, wciąż znajdują się gry, które po prostu "robią to źle".

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 896 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 596 wyświetleń 13 czerwca 2015

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 928 wyświetleń 26 grudnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 262 wyświetlenia 16 listopada 2014

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 551 wyświetleń 4 maja 2014

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 927 wyświetleń 21 września 2014
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019