Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 648 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 671 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
287 720 wyświetleń 13 grudnia 2018
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 132 wyświetlenia 13 czerwca 2015
Antyaliasing czy realistyczne włosy? Oto najbardziej wymagające parametry graficzne
3 132 wyświetlenia 6 marca 2016
Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 316 wyświetleń 1 maja 2015
Popularne na tvgry.pl
W co NAPRAWDĘ grają dziewczyny w Polsce?
484 wyświetlenia 25 marca 2024
Tęsknisz za NFS: Underground? Musisz w to zagrać
7 643 wyświetlenia 25 marca 2024
Jak zamieniono grę w hit przez... zmianę kamery
270 wyświetleń 25 marca 2024
Pogromca Diablo! W czym Last Epoch jest lepszy od Diablo IV?
242 wyświetlenia 25 marca 2024