Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.
Premium HD to: lepsza jakość, brak reklam, twoje wsparcie dla tvgry.pl i gry-online.pl, stajesz się aktywnym graczem naszej społeczności.
Z Abonamentem Premium otrzymasz również wiele innych przywilejów, zobacz więcej na Abonament Premium
Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
25 844 wyświetlenia 10 lutego 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
74 829 wyświetleń 6 sierpnia 2014

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
13 845 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Czy w nocy gra się lepiej?
281 600 wyświetleń 13 grudnia 2018

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
28 440 wyświetleń 1 maja 2015

Gry wstępne, czyli czemu pierwsze 5 minut ma znaczenie - DEKONSTRUKTOR #2
21 110 wyświetleń 1 czerwca 2014
Popularne na tvgry.pl

6 zmian, które chcemy zobaczyć w GTA VI
117 501 wyświetleń 9 sierpnia 2022

Mody, które ZAWSTYDZIŁY twórców
1 077 wyświetleń 16 sierpnia 2022

6 gier, które POKONAŁY ograniczenia konsol
462 wyświetlenia 16 sierpnia 2022

Jak Steam zabija gry małych twórców
125 781 wyświetleń 9 sierpnia 2022