Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 433 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 889 wyświetleń 21 września 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 152 wyświetlenia 16 listopada 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 304 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 124 wyświetlenia 19 października 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 566 wyświetleń 1 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 walk z bossami, które były za długie
630 792 wyświetlenia 9 kwietnia 2018