Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 294 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 136 wyświetleń 16 listopada 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 926 wyświetleń 1 maja 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 655 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 388 wyświetleń 20 marca 2016

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 506 wyświetleń 4 maja 2014
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 026 816 wyświetleń 27 października 2019

10 największych bossów z gier
958 007 wyświetleń 26 lutego 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
666 957 wyświetleń 10 grudnia 2019

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
925 982 wyświetlenia 20 września 2019