Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 374 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
79 936 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
288 645 wyświetleń 13 grudnia 2018
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 938 wyświetleń 13 czerwca 2015
Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 095 wyświetleń 20 marca 2016
Antyaliasing czy realistyczne włosy? Oto najbardziej wymagające parametry graficzne
3 485 wyświetleń 6 marca 2016
Popularne na tvgry.pl
Jak Rockstar PORZUCIŁ swój najgorszy remaster
68 281 wyświetleń 18 października 2024
Gdzie zaginęły cheaty do gier?
83 142 wyświetlenia 7 października 2024
Skopane wersje gier, które gracze naprawili sami
21 759 wyświetleń 14 października 2024
Coraz więcej RPG chce to mieć, mało kto robi to dobrze
22 125 wyświetleń 14 października 2024