Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 817 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 533 wyświetlenia 13 czerwca 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 781 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 249 wyświetleń 16 listopada 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 603 wyświetlenia 1 lutego 2015

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 904 wyświetlenia 26 grudnia 2016
Popularne na tvgry.pl

Gra, w której wykiwają cię nawet pingwiny
717 516 wyświetleń 4 lutego 2019

W tej grze zabijesz się na 1000 sposobów
569 667 wyświetleń 1 października 2019

10 największych bossów z gier
964 123 wyświetlenia 26 lutego 2019

Jedna rzecz, którą NFS Heat zrobił ŚWIETNIE
381 865 wyświetleń 25 listopada 2019