Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 464 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 164 wyświetlenia 16 listopada 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 574 wyświetlenia 1 lutego 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 677 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8
3 155 wyświetleń 3 grudnia 2015

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 127 wyświetleń 19 października 2014
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 034 751 wyświetleń 27 października 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
677 419 wyświetleń 25 listopada 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
670 213 wyświetleń 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 987 wyświetleń 26 lutego 2019