Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
22 019 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 159 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
288 811 wyświetleń 13 grudnia 2018
Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
17 827 wyświetleń 16 listopada 2014
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 914 wyświetleń 19 października 2014
Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 119 wyświetleń 10 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl
Czym grozi robienie WSZYSTKICH gier na Unreal Engine 5?
33 125 wyświetleń 5 grudnia 2024
Czy REALISTYCZNE gry o średniowieczu naprawdę są realistyczne?
27 601 wyświetleń 5 grudnia 2024
Recenzja STALKER 2 - Jaka piękna postapokaliptyczna ruina!
53 221 wyświetleń 5 grudnia 2024
Dlaczego warto NIE GRAĆ w gry na premierę?
26 047 wyświetleń 5 grudnia 2024