Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 909 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Jak sprawdza się Days Gone?
147 805 wyświetleń 16 czerwca 2017

Gramy w Botanicula
13 959 wyświetleń 19 kwietnia 2012

Heavy Rain klimatów SF? Widzieliśmy Detroit: Become Human na E3 2016!
101 369 wyświetleń 15 czerwca 2016

Recenzja Mafia II
42 332 wyświetlenia 9 września 2010

Recenzja Heavy Rain
41 441 wyświetleń 26 grudnia 2010
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 873 wyświetlenia 25 listopada 2019

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 352 wyświetlenia 1 marca 2018

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 376 wyświetleń 13 listopada 2018

Symulatory, w które NIE CHCESZ zagrać
760 843 wyświetlenia 6 maja 2019