Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.

Liga Nieśmiertelnych - The Neverhood
27 633 wyświetlenia 15 kwietnia 2013

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
446 095 wyświetleń 3 października 2018

Recenzja Mafia II
42 989 wyświetleń 9 września 2010

Baza-matka i setki zadań. Gramy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
45 576 wyświetleń 6 września 2015

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 752 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 487 wyświetleń 13 czerwca 2015
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
963 791 wyświetleń 26 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
680 162 wyświetlenia 25 listopada 2019

Tragiczna historia serii God of War
716 092 wyświetlenia 21 sierpnia 2017

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 149 wyświetleń 21 października 2019