Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 374 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
Gramy w Mafia II!
91 252 wyświetlenia 26 sierpnia 2010
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
79 936 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Jak sprawdza się Days Gone?
146 880 wyświetleń 16 czerwca 2017
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
443 183 wyświetlenia 3 października 2018
Heavy Rain klimatów SF? Widzieliśmy Detroit: Become Human na E3 2016!
100 511 wyświetleń 15 czerwca 2016
Popularne na tvgry.pl
Jak Rockstar PORZUCIŁ swój najgorszy remaster
68 281 wyświetleń 18 października 2024
Gdzie zaginęły cheaty do gier?
83 142 wyświetlenia 7 października 2024
Skopane wersje gier, które gracze naprawili sami
21 759 wyświetleń 14 października 2024
Coraz więcej RPG chce to mieć, mało kto robi to dobrze
22 125 wyświetleń 14 października 2024