Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.

Liga Nieśmiertelnych - The Neverhood
27 325 wyświetleń 15 kwietnia 2013

Jak sprawdza się Days Gone?
148 143 wyświetlenia 16 czerwca 2017

Heavy Rain klimatów SF? Widzieliśmy Detroit: Become Human na E3 2016!
101 731 wyświetleń 15 czerwca 2016

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 488 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 663 wyświetlenia 3 października 2018

E3: Gramy w Beyond: Dwie Dusze
23 135 wyświetleń 14 czerwca 2013
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 034 751 wyświetleń 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
670 213 wyświetleń 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 987 wyświetleń 26 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
677 419 wyświetleń 25 listopada 2019