Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 631 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Recenzja Mafia II
42 186 wyświetleń 9 września 2010

Heavy Rain klimatów SF? Widzieliśmy Detroit: Become Human na E3 2016!
101 225 wyświetleń 15 czerwca 2016

Jak sprawdza się Days Gone?
147 641 wyświetleń 16 czerwca 2017

Recenzja Heavy Rain
41 319 wyświetleń 26 grudnia 2010

Eksploracja ujarzmiona w Xenoblade Chronicles X – gdy otwarty świat napędza grę
11 098 wyświetleń 9 stycznia 2016
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020