Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.

Liga Nieśmiertelnych - The Neverhood
27 791 wyświetleń 15 kwietnia 2013

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 909 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
446 281 wyświetleń 3 października 2018

E3: Gramy w Beyond: Dwie Dusze
23 474 wyświetlenia 14 czerwca 2013

E3: Gramy w The Walking Dead na PSVita
12 980 wyświetleń 15 czerwca 2013

Recenzja Mafia II
43 119 wyświetleń 9 września 2010
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Gry, które karały za łamanie prawa
942 402 wyświetlenia 13 września 2019