Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 728 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Gramy w Mafia II!
91 384 wyświetlenia 26 sierpnia 2010
Jak sprawdza się Days Gone?
147 007 wyświetleń 16 czerwca 2017
Heavy Rain klimatów SF? Widzieliśmy Detroit: Become Human na E3 2016!
100 632 wyświetlenia 15 czerwca 2016
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
443 383 wyświetlenia 3 października 2018
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 053 wyświetlenia 6 sierpnia 2014
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
116 wyświetleń 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
170 wyświetleń 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024