Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 544 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
439 244 wyświetlenia 3 października 2018
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 608 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Gramy w Mafia II!
89 774 wyświetlenia 26 sierpnia 2010
Lato z Padem: Dune - ulubiona gra Krzyśka
15 240 wyświetleń 11 lipca 2012
Dlaczego otwarty świat w Mirror's Edge Catalyst jest bez sensu?
19 122 wyświetlenia 8 czerwca 2016
Popularne na tvgry.pl
Jak dziś wypadają gry, które kiedyś powalały grafiką?
117 280 wyświetleń 26 lutego 2024
Jak dobre są gry z dzieciństwa dodawane do słodyczy?
36 621 wyświetleń 28 lutego 2024
Dziwne sposoby zamykania graczy w otwartym świecie
629 936 wyświetleń 13 czerwca 2022
6 ukrytych broni potężniejszych od wszystkiego
55 773 wyświetlenia 5 października 2023