Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 887 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Jak sprawdza się Days Gone?
145 874 wyświetlenia 16 czerwca 2017
Gramy w Mafia II!
89 984 wyświetlenia 26 sierpnia 2010
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 806 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Nasz pierwszy raz z nowym Hitmanem! Czy łysy powraca z klasą?
9 633 wyświetlenia 14 lutego 2016
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
439 800 wyświetleń 3 października 2018
Popularne na tvgry.pl
Sekret góry Chiliad - największa tajemnica GTA V
36 404 wyświetlenia 8 kwietnia 2024
Patologiczna praktyka oszukiwania graczy musi się skończyć
35 108 wyświetleń 8 kwietnia 2024
Kultowa gra o Reksiu, której fani nie dają umrzeć
31 134 wyświetlenia 8 kwietnia 2024
Najbardziej absurdalne zmiany z patchy
27 813 wyświetleń 8 kwietnia 2024