Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 203 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Liga Nieśmiertelnych - The Neverhood
27 042 wyświetlenia 15 kwietnia 2013

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 397 wyświetleń 3 października 2018

Recenzja Mafia II
42 509 wyświetleń 9 września 2010

E3: Gramy w The Walking Dead na PSVita
12 439 wyświetleń 15 czerwca 2013

Recenzja Heavy Rain
41 588 wyświetleń 26 grudnia 2010
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
957 035 wyświetleń 26 lutego 2019

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
925 605 wyświetleń 20 września 2019

Gry, których nie da się przejść na 100%
667 685 wyświetleń 5 sierpnia 2018

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
1 648 888 wyświetleń 3 grudnia 2018