30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach? (6:43)
Sami zobaczcie, jaka jest różnica.
Wraz z pojawieniem się PS4 i Xboksa One, rozpoczęła się w Internecie nowa mania. Obok rozdzielczości 1080p pożądanym przez wielu graczy elementem jest animacja w 60 klatkach na sekundę. Pecetowcy mogą być do tego przyzwyczajeni, konsolowcy - wręcz przeciwnie. Czy 60 FPS-ów to faktycznie rzecz, którą warto ścigać w nowej generacji konsol?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 439 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 454 wyświetlenia 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 290 wyświetleń 20 listopada 2017

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 380 wyświetleń 19 czerwca 2016

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 963 wyświetlenia 9 listopada 2014

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 996 wyświetleń 28 marca 2019
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 308 wyświetleń 26 lutego 2019