30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach? (6:43)
Sami zobaczcie, jaka jest różnica.
Wraz z pojawieniem się PS4 i Xboksa One, rozpoczęła się w Internecie nowa mania. Obok rozdzielczości 1080p pożądanym przez wielu graczy elementem jest animacja w 60 klatkach na sekundę. Pecetowcy mogą być do tego przyzwyczajeni, konsolowcy - wręcz przeciwnie. Czy 60 FPS-ów to faktycznie rzecz, którą warto ścigać w nowej generacji konsol?

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 508 wyświetleń 11 września 2016

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 776 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 501 wyświetleń 13 czerwca 2015

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 449 wyświetleń 20 listopada 2017

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
342 019 wyświetleń 28 marca 2019

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 678 wyświetleń 19 czerwca 2016
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
963 791 wyświetleń 26 lutego 2019

Gra, w której wykiwają cię nawet pingwiny
717 296 wyświetleń 4 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
680 162 wyświetlenia 25 listopada 2019

Genialna gra z kosza, w której NIC NIE DZIAŁA
772 014 wyświetleń 16 września 2019