30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach? (6:43)
Sami zobaczcie, jaka jest różnica.
Wraz z pojawieniem się PS4 i Xboksa One, rozpoczęła się w Internecie nowa mania. Obok rozdzielczości 1080p pożądanym przez wielu graczy elementem jest animacja w 60 klatkach na sekundę. Pecetowcy mogą być do tego przyzwyczajeni, konsolowcy - wręcz przeciwnie. Czy 60 FPS-ów to faktycznie rzecz, którą warto ścigać w nowej generacji konsol?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 913 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 526 wyświetleń 11 września 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 783 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 608 wyświetleń 13 czerwca 2015

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 503 wyświetlenia 20 listopada 2017

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
342 030 wyświetleń 28 marca 2019
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Psychologiczne sztuczki twórców gier
1 174 181 wyświetleń 8 maja 2018