30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach? (6:43)
Sami zobaczcie, jaka jest różnica.
Wraz z pojawieniem się PS4 i Xboksa One, rozpoczęła się w Internecie nowa mania. Obok rozdzielczości 1080p pożądanym przez wielu graczy elementem jest animacja w 60 klatkach na sekundę. Pecetowcy mogą być do tego przyzwyczajeni, konsolowcy - wręcz przeciwnie. Czy 60 FPS-ów to faktycznie rzecz, którą warto ścigać w nowej generacji konsol?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 073 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 082 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 390 wyświetleń 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 178 wyświetleń 20 listopada 2017

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 744 wyświetlenia 9 listopada 2014

Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 803 wyświetlenia 12 marca 2017
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
674 575 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
560 126 wyświetleń 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
523 583 wyświetlenia 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
450 306 wyświetleń 23 listopada 2020