Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy (4:50)
Da się? Oczywiście.
Osiągnięcia w grach są zwykle przewidywalne, a czasami wydają się być dla deweloperów złem koniecznym. W ostatnim odcinku Dekonstruktora przyjrzeliśmy się tematowi bliżej - teraz czas na kilka pozytywnych przykładów. Jak wyglądają achievementy, które wywracają rozgrywkę do góry nogami, komplementują ją humorem, albo w niewymuszony sposób motywują do dalszej zabawy?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 649 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 010 wyświetleń 16 listopada 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 843 wyświetlenia 1 maja 2015

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 050 wyświetleń 19 października 2014

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 270 wyświetleń 10 lutego 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 576 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020