Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy (4:50)
Da się? Oczywiście.
Osiągnięcia w grach są zwykle przewidywalne, a czasami wydają się być dla deweloperów złem koniecznym. W ostatnim odcinku Dekonstruktora przyjrzeliśmy się tematowi bliżej - teraz czas na kilka pozytywnych przykładów. Jak wyglądają achievementy, które wywracają rozgrywkę do góry nogami, komplementują ją humorem, albo w niewymuszony sposób motywują do dalszej zabawy?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 243 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 119 wyświetleń 16 listopada 2014

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 651 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10
4 076 wyświetleń 27 stycznia 2016

Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3
18 576 wyświetleń 20 lipca 2014

Czy w nocy gra się lepiej?
289 238 wyświetleń 13 grudnia 2018
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
958 007 wyświetleń 26 lutego 2019

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 026 816 wyświetleń 27 października 2019

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
1 649 295 wyświetleń 3 grudnia 2018

Psychologia przebrań Hitmana - rozpoznalibyśmy go?
431 639 wyświetleń 27 listopada 2018