Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy (4:50)
Da się? Oczywiście.
Osiągnięcia w grach są zwykle przewidywalne, a czasami wydają się być dla deweloperów złem koniecznym. W ostatnim odcinku Dekonstruktora przyjrzeliśmy się tematowi bliżej - teraz czas na kilka pozytywnych przykładów. Jak wyglądają achievementy, które wywracają rozgrywkę do góry nogami, komplementują ją humorem, albo w niewymuszony sposób motywują do dalszej zabawy?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 489 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 168 wyświetleń 16 listopada 2014

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 134 wyświetlenia 19 października 2014

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 683 wyświetlenia 6 sierpnia 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 949 wyświetleń 1 maja 2015

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 574 wyświetlenia 1 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 034 751 wyświetleń 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
670 213 wyświetleń 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 987 wyświetleń 26 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
677 419 wyświetleń 25 listopada 2019