tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów

Najczęściej oglądane filmy tvgry.pl o tematyce dekonstruktor

Nowe Popularne Odsłony
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
6:43

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?

80 115 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
10:05

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?

34 008 wyświetleń 13 czerwca 2015

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
6:55

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?

32 898 wyświetleń 19 października 2014

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
4:50

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy

32 107 wyświetleń 10 lutego 2015

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
15:20

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7

29 707 wyświetleń 1 maja 2015

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
12:44

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1

26 361 wyświetleń 4 maja 2014

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
9:12

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4

24 772 wyświetlenia 21 września 2014

Czemu postacie z gier nie mają nóg?
7:42

Czemu postacie z gier nie mają nóg?

585 025 wyświetleń 15 stycznia 2018

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
15:13

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?

21 882 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Gry wstępne, czyli czemu pierwsze 5 minut ma znaczenie - DEKONSTRUKTOR #2
10:35

Gry wstępne, czyli czemu pierwsze 5 minut ma znaczenie - DEKONSTRUKTOR #2

21 655 wyświetleń 1 czerwca 2014

Immersja w grach akcji - jak wciąga nas Dishonored?
10:33

Immersja w grach akcji - jak wciąga nas Dishonored?

19 457 wyświetleń 30 marca 2014

Czy w nocy gra się lepiej?
6:49

Czy w nocy gra się lepiej?

288 799 wyświetleń 13 grudnia 2018

Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3
12:33

Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3

18 453 wyświetlenia 20 lipca 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
7:47

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5

17 801 wyświetleń 16 listopada 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
13:07

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?

17 415 wyświetleń 1 lutego 2015

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
11:22

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy

4 647 wyświetleń 26 grudnia 2016

Jak działają portale?
9:17

Jak działają portale?

351 592 wyświetlenia 31 lipca 2017

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
12:34

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo

4 129 wyświetleń 20 marca 2016

Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10
9:03

Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10

3 994 wyświetlenia 27 stycznia 2016

5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką
13:10

5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką

3 828 wyświetleń 1 stycznia 2017