Najczęściej oglądane filmy tvgry.pl o tematyce dekonstruktor
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 115 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 008 wyświetleń 13 czerwca 2015
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 898 wyświetleń 19 października 2014
Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 107 wyświetleń 10 lutego 2015
Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 707 wyświetleń 1 maja 2015
Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 361 wyświetleń 4 maja 2014
Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 772 wyświetlenia 21 września 2014
Czemu postacie z gier nie mają nóg?
585 025 wyświetleń 15 stycznia 2018
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 882 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
Gry wstępne, czyli czemu pierwsze 5 minut ma znaczenie - DEKONSTRUKTOR #2
21 655 wyświetleń 1 czerwca 2014
Immersja w grach akcji - jak wciąga nas Dishonored?
19 457 wyświetleń 30 marca 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
288 799 wyświetleń 13 grudnia 2018
Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3
18 453 wyświetlenia 20 lipca 2014
Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
17 801 wyświetleń 16 listopada 2014
DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 415 wyświetleń 1 lutego 2015
F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 647 wyświetleń 26 grudnia 2016
Jak działają portale?
351 592 wyświetlenia 31 lipca 2017
Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 129 wyświetleń 20 marca 2016
Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10
3 994 wyświetlenia 27 stycznia 2016
5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką
3 828 wyświetleń 1 stycznia 2017