Najlepiej oceniane filmy tvgry.pl o tematyce dekonstruktor

Czemu postacie z gier nie mają nóg?
585 879 wyświetleń 15 stycznia 2018

Jak działają portale?
352 183 wyświetlenia 31 lipca 2017

Czy w nocy gra się lepiej?
289 149 wyświetleń 13 grudnia 2018

5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką
3 877 wyświetleń 1 stycznia 2017

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 822 wyświetlenia 26 grudnia 2016

Czujesz, że musisz zebrać wszystko? To wina gry
2 337 wyświetleń 3 grudnia 2016

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo
3 349 wyświetleń 29 października 2016

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 804 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12
2 615 wyświetleń 12 lipca 2016

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 311 wyświetleń 20 marca 2016

Antyaliasing czy realistyczne włosy? Oto najbardziej wymagające parametry graficzne
3 652 wyświetlenia 6 marca 2016

Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10
4 046 wyświetleń 27 stycznia 2016

Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9
3 480 wyświetleń 21 stycznia 2016

Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8
3 105 wyświetleń 3 grudnia 2015

Jak przejść Skyrima w 40 minut, czyli szaleństwo speedrunningu
3 641 wyświetleń 22 października 2015

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 218 wyświetleń 13 czerwca 2015

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 865 wyświetleń 1 maja 2015

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 293 wyświetlenia 10 lutego 2015

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 518 wyświetleń 1 lutego 2015

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 030 wyświetleń 16 listopada 2014