Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9 (11:04)
Sztuka odmawiania w grach wideo.
Po latach grania, w pewnych sytuacjach spodziewamy się już, jak gra będzie skonstruowana. Możesz romansować z dwiema postaciami? Pewnie na końcu dostaniesz wybór! Dostajesz zadanie poboczne? Nie ma sensu odmawiać, nawet jeśli wydaje się zupełnie głupie. Kiedy gry przełamują konwencję, to czasami zmuszają nas do myślenia, a czasami po prostu rozczarowują. No bo kto by wpadł na to, że czasami najlepszym rozwiązanie to milczeć, albo nie angażować się?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 912 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 605 wyświetleń 13 czerwca 2015

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 932 wyświetlenia 26 grudnia 2016

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 930 wyświetleń 21 września 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 264 wyświetlenia 16 listopada 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 620 wyświetleń 1 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
160 995 wyświetleń 8 lipca 2019