Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9 (11:04)
Sztuka odmawiania w grach wideo.
Po latach grania, w pewnych sytuacjach spodziewamy się już, jak gra będzie skonstruowana. Możesz romansować z dwiema postaciami? Pewnie na końcu dostaniesz wybór! Dostajesz zadanie poboczne? Nie ma sensu odmawiać, nawet jeśli wydaje się zupełnie głupie. Kiedy gry przełamują konwencję, to czasami zmuszają nas do myślenia, a czasami po prostu rozczarowują. No bo kto by wpadł na to, że czasami najlepszym rozwiązanie to milczeć, albo nie angażować się?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 444 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 890 wyświetleń 21 września 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 156 wyświetleń 16 listopada 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 305 wyświetleń 13 czerwca 2015

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 408 wyświetleń 20 marca 2016

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 124 wyświetlenia 19 października 2014
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 308 wyświetleń 26 lutego 2019