Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9 (11:04)
Sztuka odmawiania w grach wideo.
Po latach grania, w pewnych sytuacjach spodziewamy się już, jak gra będzie skonstruowana. Możesz romansować z dwiema postaciami? Pewnie na końcu dostaniesz wybór! Dostajesz zadanie poboczne? Nie ma sensu odmawiać, nawet jeśli wydaje się zupełnie głupie. Kiedy gry przełamują konwencję, to czasami zmuszają nas do myślenia, a czasami po prostu rozczarowują. No bo kto by wpadł na to, że czasami najlepszym rozwiązanie to milczeć, albo nie angażować się?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 076 wyświetleń 28 sierpnia 2016

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo
3 383 wyświetlenia 29 października 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 260 wyświetleń 13 czerwca 2015

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 482 wyświetlenia 4 maja 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 068 wyświetleń 16 listopada 2014

Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9
3 501 wyświetleń 21 stycznia 2016
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
677 660 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
562 222 wyświetlenia 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
525 921 wyświetleń 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
452 154 wyświetlenia 23 listopada 2020