Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9 (11:04)
Sztuka odmawiania w grach wideo.
Po latach grania, w pewnych sytuacjach spodziewamy się już, jak gra będzie skonstruowana. Możesz romansować z dwiema postaciami? Pewnie na końcu dostaniesz wybór! Dostajesz zadanie poboczne? Nie ma sensu odmawiać, nawet jeśli wydaje się zupełnie głupie. Kiedy gry przełamują konwencję, to czasami zmuszają nas do myślenia, a czasami po prostu rozczarowują. No bo kto by wpadł na to, że czasami najlepszym rozwiązanie to milczeć, albo nie angażować się?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 752 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 487 wyświetleń 13 czerwca 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 771 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 168 wyświetleń 19 października 2014

Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8
3 213 wyświetleń 3 grudnia 2015

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 435 wyświetleń 20 marca 2016
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
963 791 wyświetleń 26 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
680 162 wyświetlenia 25 listopada 2019

Tragiczna historia serii God of War
716 092 wyświetlenia 21 sierpnia 2017

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 149 wyświetleń 21 października 2019