Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 860 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Gry RPG za 0 zł. Najlepsze w pełni darmowe produkcje, które nie są free-to-play
58 139 wyświetleń 28 września 2016

Jak sprawdza się Days Gone?
147 767 wyświetleń 16 czerwca 2017

Recenzja Mafia II
42 307 wyświetleń 9 września 2010

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
51 686 wyświetleń 19 maja 2016

75 gier RPG, które ma się ukazać w 2017 roku
11 968 wyświetleń 29 stycznia 2017
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 490 wyświetleń 25 listopada 2019

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 247 wyświetleń 1 marca 2018

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 271 wyświetleń 13 listopada 2018

Czy da się zepsuć Red Dead Redemption 2? Liczę na Glicze!
1 494 711 wyświetleń 10 stycznia 2019