Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.

Liga Nieśmiertelnych: Final Fantasy VII
20 022 wyświetlenia 16 maja 2013

Recenzja Mafia II
42 928 wyświetleń 9 września 2010

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 987 wyświetleń 3 października 2018

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 441 wyświetleń 13 czerwca 2015

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 700 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Gry RPG za 0 zł. Najlepsze w pełni darmowe produkcje, które nie są free-to-play
58 760 wyświetleń 28 września 2016
Popularne na tvgry.pl

Najdroższe crapy w Grach z kosza
870 905 wyświetleń 21 czerwca 2019

10 największych bossów z gier
963 175 wyświetleń 26 lutego 2019

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
862 769 wyświetleń 16 grudnia 2019

10 gier, które ukończyli tylko nieliczni
913 267 wyświetleń 14 października 2019