Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 632 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
51 570 wyświetleń 19 maja 2016

Gry RPG za 0 zł. Najlepsze w pełni darmowe produkcje, które nie są free-to-play
57 983 wyświetlenia 28 września 2016

Recenzja Mafia II
42 187 wyświetleń 9 września 2010

Wiedźmin 3 na najwyższym poziomie trudności - Geralt kontra Wiwerna Królewska
67 208 wyświetleń 2 czerwca 2015

5 najbardziej absurdalnych modów do Skyrim
70 456 wyświetleń 17 grudnia 2013
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020