Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.

Gramy w Kingdoms of Amalur: Reckoning
29 034 wyświetlenia 10 lutego 2012

Lato z Padem: Jade Empire
22 355 wyświetleń 18 lipca 2012

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 243 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Liga Nieśmiertelnych: System Shock 2
21 642 wyświetlenia 8 czerwca 2013

Liga Nieśmiertelnych: Final Fantasy VII
19 590 wyświetleń 16 maja 2013

Gry RPG za 0 zł. Najlepsze w pełni darmowe produkcje, które nie są free-to-play
58 361 wyświetleń 28 września 2016
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
958 007 wyświetleń 26 lutego 2019

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 026 816 wyświetleń 27 października 2019

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
1 649 295 wyświetleń 3 grudnia 2018

Psychologia przebrań Hitmana - rozpoznalibyśmy go?
431 639 wyświetleń 27 listopada 2018