Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.
Wiedźmin 3 na najwyższym poziomie trudności - Geralt kontra Wiwerna Królewska
62 773 wyświetlenia 2 czerwca 2015
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 004 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
STALKER: Cień Czarnobyla - jedna gra, tysiąc historii
34 799 wyświetleń 9 listopada 2013
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 509 wyświetleń 17 marca 2014
Gramy w Mafia II!
90 043 wyświetlenia 26 sierpnia 2010
5 najbardziej absurdalnych modów do Skyrim
68 271 wyświetleń 17 grudnia 2013
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
5 046 wyświetleń 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023