Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 896 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
446 281 wyświetleń 3 października 2018

Gramy w Arcania: Gothic 4
36 407 wyświetleń 3 października 2010

Recenzja Mafia II
43 109 wyświetleń 9 września 2010

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 596 wyświetleń 13 czerwca 2015

Baza-matka i setki zadań. Gramy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
45 681 wyświetleń 6 września 2015
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019