Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 438 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Liga Nieśmiertelnych: Final Fantasy VII
19 747 wyświetleń 16 maja 2013

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 601 wyświetleń 3 października 2018

Gry RPG za 0 zł. Najlepsze w pełni darmowe produkcje, które nie są free-to-play
58 500 wyświetleń 28 września 2016

Eksploracja ujarzmiona w Xenoblade Chronicles X – gdy otwarty świat napędza grę
11 528 wyświetleń 9 stycznia 2016
![Wiedźmin 3 od kuchni - rozmawiamy z twórcami! [1/2]](https://cdn.gracza.pl/galeria_tv/hots/N460/46_201192912.jpg)
Wiedźmin 3 od kuchni - rozmawiamy z twórcami! [1/2]
26 322 wyświetlenia 22 grudnia 2013
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 308 wyświetleń 26 lutego 2019