Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12 (15:32)
Alkohol, choroba, i super miodna mechanika!
Wiele osób patrzy sceptycznie na gry, które próbują być "na siłę" poważne. Tego typu tytuły często skupiają się na treści, ale zaniedbują rozgrywkę, której albo jest za mało, albo jest po prostu słaba. Czy trudniejsza tematyka nadaje się na gry? Jakie duże tytuły podejmują ambitniejsze wątki? Czy rozgrywka zawsze będzie przeszkadzała, czy jednak może pomóc w budowaniu nastroju? Kacper Pitala analizuje, jak to robią deweloperzy.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 641 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 008 wyświetleń 16 listopada 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 842 wyświetlenia 1 maja 2015

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 048 wyświetleń 19 października 2014

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 576 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 268 wyświetleń 10 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020