Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12 (15:32)
Alkohol, choroba, i super miodna mechanika!
Wiele osób patrzy sceptycznie na gry, które próbują być "na siłę" poważne. Tego typu tytuły często skupiają się na treści, ale zaniedbują rozgrywkę, której albo jest za mało, albo jest po prostu słaba. Czy trudniejsza tematyka nadaje się na gry? Jakie duże tytuły podejmują ambitniejsze wątki? Czy rozgrywka zawsze będzie przeszkadzała, czy jednak może pomóc w budowaniu nastroju? Kacper Pitala analizuje, jak to robią deweloperzy.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 896 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 596 wyświetleń 13 czerwca 2015

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 928 wyświetleń 26 grudnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 262 wyświetlenia 16 listopada 2014

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 551 wyświetleń 4 maja 2014

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 927 wyświetleń 21 września 2014
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019