Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12 (15:32)
Alkohol, choroba, i super miodna mechanika!
Wiele osób patrzy sceptycznie na gry, które próbują być "na siłę" poważne. Tego typu tytuły często skupiają się na treści, ale zaniedbują rozgrywkę, której albo jest za mało, albo jest po prostu słaba. Czy trudniejsza tematyka nadaje się na gry? Jakie duże tytuły podejmują ambitniejsze wątki? Czy rozgrywka zawsze będzie przeszkadzała, czy jednak może pomóc w budowaniu nastroju? Kacper Pitala analizuje, jak to robią deweloperzy.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 518 wyświetleń 28 sierpnia 2016

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 691 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 323 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 172 wyświetlenia 16 listopada 2014

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 136 wyświetleń 19 października 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 950 wyświetleń 1 maja 2015
Popularne na tvgry.pl

10 najgłupszych zagadek z gier
509 832 wyświetlenia 30 marca 2020

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 037 007 wyświetleń 27 października 2019

TVGRY kontra gry na kilka tysięcy godzin
1 253 207 wyświetleń 30 marca 2020

5 achievementów, na których zdobycie nie starczy ci życia
423 424 wyświetlenia 23 lutego 2020