Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12 (15:32)
Alkohol, choroba, i super miodna mechanika!
Wiele osób patrzy sceptycznie na gry, które próbują być "na siłę" poważne. Tego typu tytuły często skupiają się na treści, ale zaniedbują rozgrywkę, której albo jest za mało, albo jest po prostu słaba. Czy trudniejsza tematyka nadaje się na gry? Jakie duże tytuły podejmują ambitniejsze wątki? Czy rozgrywka zawsze będzie przeszkadzała, czy jednak może pomóc w budowaniu nastroju? Kacper Pitala analizuje, jak to robią deweloperzy.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 203 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 102 wyświetlenia 16 listopada 2014

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 639 wyświetleń 6 sierpnia 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 546 wyświetleń 1 lutego 2015

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 372 wyświetlenia 20 marca 2016

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo
3 415 wyświetleń 29 października 2016
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
957 035 wyświetleń 26 lutego 2019

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
925 605 wyświetleń 20 września 2019

Gry, których nie da się przejść na 100%
667 685 wyświetleń 5 sierpnia 2018

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
1 648 888 wyświetleń 3 grudnia 2018