Najnowsze filmy tvgry.pl o tematyce dekonstruktor
Czy w nocy gra się lepiej?
287 936 wyświetleń 13 grudnia 2018
Czemu postacie z gier nie mają nóg?
582 620 wyświetleń 15 stycznia 2018
Jak działają portale?
350 289 wyświetleń 31 lipca 2017
5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką
3 744 wyświetlenia 1 stycznia 2017
F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 354 wyświetlenia 26 grudnia 2016
Czujesz, że musisz zebrać wszystko? To wina gry
2 216 wyświetleń 3 grudnia 2016
8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo
3 140 wyświetleń 29 października 2016
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 133 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12
2 409 wyświetleń 12 lipca 2016
Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
3 786 wyświetleń 20 marca 2016
Antyaliasing czy realistyczne włosy? Oto najbardziej wymagające parametry graficzne
3 193 wyświetlenia 6 marca 2016
Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10
3 902 wyświetlenia 27 stycznia 2016
Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9
3 239 wyświetleń 21 stycznia 2016
Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8
2 908 wyświetleń 3 grudnia 2015
Jak przejść Skyrima w 40 minut, czyli szaleństwo speedrunningu
3 406 wyświetleń 22 października 2015
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 248 wyświetleń 13 czerwca 2015
Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 387 wyświetleń 1 maja 2015
Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
31 791 wyświetleń 10 lutego 2015
DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 288 wyświetleń 1 lutego 2015
Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
17 513 wyświetleń 16 listopada 2014