Najczęściej oglądane filmy tvgry.pl o tematyce Jak to działa

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
76 955 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
41 386 wyświetleń 9 listopada 2014

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
34 114 wyświetleń 19 czerwca 2016

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
31 846 wyświetleń 19 października 2014

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
392 499 wyświetleń 20 listopada 2017

Ludzkie oko nie widzi 4K
767 111 wyświetleń 11 września 2016

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
340 169 wyświetleń 28 marca 2019

Jak będą wyglądać gry za 5 lat?
654 518 wyświetleń 22 lutego 2018

Czemu lustra w grach są do kitu?
13 155 wyświetleń 16 kwietnia 2017

Co kryją pliki zapisu gry?
194 349 wyświetleń 21 stycznia 2019

Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
11 726 wyświetleń 12 marca 2017

Jak naprawdę wyglądają włosy w grach
302 969 wyświetleń 22 czerwca 2018

Jak twórcy gier oszukują w animacjach
846 619 wyświetleń 11 kwietnia 2018

Ray tracing - czy taka grafika czeka nas już niedługo?
350 457 wyświetleń 4 kwietnia 2018

Znany silnik = dobra grafika?
4 567 wyświetleń 14 maja 2017

Sztuczki optymalizacyjne, które ratowały graczy
820 724 wyświetlenia 26 lutego 2018

Kiedy gry będą miały fotorealistyczną grafikę?
3 530 wyświetleń 25 czerwca 2016

Dlaczego loadingi są takie DŁUGIE?
190 224 wyświetlenia 6 lipca 2018

Czemu zmiana ustawień grafiki wymaga restartu gry?
127 288 wyświetleń 24 września 2018

Nadchodzi kolejna graficzna rewolucja - czym jest HDR?
3 088 wyświetleń 1 listopada 2016