Najczęściej oglądane filmy tvgry.pl o tematyce Jak to działa
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
79 649 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 146 wyświetleń 9 listopada 2014
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
36 441 wyświetleń 19 czerwca 2016
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 765 wyświetleń 19 października 2014
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
396 077 wyświetleń 20 listopada 2017
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 786 wyświetleń 11 września 2016
Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 823 wyświetlenia 28 marca 2019
Jak będą wyglądać gry za 5 lat?
654 881 wyświetleń 22 lutego 2018
Czemu lustra w grach są do kitu?
13 495 wyświetleń 16 kwietnia 2017
Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 306 wyświetleń 12 marca 2017
Co kryją pliki zapisu gry?
194 642 wyświetlenia 21 stycznia 2019
Jak naprawdę wyglądają włosy w grach
306 062 wyświetlenia 22 czerwca 2018
Jak twórcy gier oszukują w animacjach
854 069 wyświetleń 11 kwietnia 2018
Ray tracing - czy taka grafika czeka nas już niedługo?
352 098 wyświetleń 4 kwietnia 2018
Znany silnik = dobra grafika?
4 663 wyświetlenia 14 maja 2017
Sztuczki optymalizacyjne, które ratowały graczy
830 651 wyświetleń 26 lutego 2018
Kiedy gry będą miały fotorealistyczną grafikę?
3 814 wyświetleń 25 czerwca 2016
Dlaczego loadingi są takie DŁUGIE?
190 399 wyświetleń 6 lipca 2018
Czemu zmiana ustawień grafiki wymaga restartu gry?
127 376 wyświetleń 24 września 2018
Nadchodzi kolejna graficzna rewolucja - czym jest HDR?
3 322 wyświetlenia 1 listopada 2016