Czemu lustra w grach są do kitu? (6:58)
Lustereczko powiedz przecie...
Materiał przygotowany we współpracy z firmą ASUS. Jeśli możesz się przejrzeć w lustrze przygotowanym do gry wideo, to zazwyczaj nie wygląda to najlepiej. Jeśli w ogóle wygląda. Lustra w grach są często niefunkcjonalne, czasami odwraca się od tego uwagę rozbijając je lub brudząc. Nie ma ich zbyt wiele, a kiedy są, to rzucają się w oczy. Dlaczego tak jest?
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 786 wyświetleń 11 września 2016
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
36 927 wyświetleń 19 czerwca 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 067 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
396 476 wyświetleń 20 listopada 2017
Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 259 wyświetleń 9 listopada 2014
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 894 wyświetlenia 19 października 2014
Popularne na tvgry.pl
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
86 124 wyświetlenia 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
79 622 wyświetlenia 20 listopada 2024
Nadszedł koniec ogromnych światów w grach?
34 557 wyświetleń 21 listopada 2024
10 ZASKAKUJĄCYCH misji otwierających gry
36 990 wyświetleń 20 listopada 2024