Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
36 417 wyświetleń 19 czerwca 2016
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 786 wyświetleń 11 września 2016
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
396 029 wyświetleń 20 listopada 2017
Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 303 wyświetlenia 12 marca 2017
Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 145 wyświetleń 9 listopada 2014
Czemu zmiana ustawień grafiki wymaga restartu gry?
127 375 wyświetleń 24 września 2018
Popularne na tvgry.pl
Grałem w Civilization 7 - takiej rewolucji to się nie spodziewałem!
83 705 wyświetleń 21 sierpnia 2024
Dlaczego Call of Duty przestało używać prawdziwej broni?
58 631 wyświetleń 20 sierpnia 2024
Kingdom Come 2 to sequel lepszy pod każdym względem
63 746 wyświetleń 21 sierpnia 2024
7 serii gier, które poszły w ZŁYM kierunku
66 510 wyświetleń 19 sierpnia 2024