Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 454 wyświetlenia 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 290 wyświetleń 20 listopada 2017

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 996 wyświetleń 28 marca 2019

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 374 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 955 wyświetleń 9 listopada 2014

Dlaczego loadingi są takie DŁUGIE?
190 469 wyświetleń 6 lipca 2018
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 walk z bossami, które były za długie
630 792 wyświetlenia 9 kwietnia 2018