Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 502 wyświetlenia 11 września 2016

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
342 014 wyświetleń 28 marca 2019

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 427 wyświetleń 20 listopada 2017

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 644 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
43 212 wyświetleń 9 listopada 2014

Jak naprawdę wyglądają włosy w grach
307 236 wyświetleń 22 czerwca 2018
Popularne na tvgry.pl

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
862 986 wyświetleń 16 grudnia 2019

Najdroższe crapy w Grach z kosza
871 037 wyświetleń 21 czerwca 2019

Gry, w których AI było sprytniejsze od gracza
813 248 wyświetleń 2 kwietnia 2019

10 największych bossów z gier
963 468 wyświetleń 26 lutego 2019