Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
37 720 wyświetleń 19 czerwca 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 327 wyświetleń 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 042 wyświetlenia 20 listopada 2017

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 957 wyświetleń 28 marca 2019

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 534 wyświetlenia 9 listopada 2014

Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 621 wyświetleń 12 marca 2017
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020