Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 786 wyświetleń 11 września 2016
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
37 037 wyświetleń 19 czerwca 2016
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
396 576 wyświetleń 20 listopada 2017
Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 280 wyświetleń 9 listopada 2014
Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 414 wyświetleń 12 marca 2017
Jak się steruje oczami?
3 012 wyświetleń 31 sierpnia 2016
Popularne na tvgry.pl
Czym grozi robienie WSZYSTKICH gier na Unreal Engine 5?
33 125 wyświetleń 5 grudnia 2024
Czy REALISTYCZNE gry o średniowieczu naprawdę są realistyczne?
27 601 wyświetleń 5 grudnia 2024
Recenzja STALKER 2 - Jaka piękna postapokaliptyczna ruina!
53 221 wyświetleń 5 grudnia 2024
Dlaczego warto NIE GRAĆ w gry na premierę?
26 047 wyświetleń 5 grudnia 2024