Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 786 wyświetleń 11 września 2016
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
36 920 wyświetleń 19 czerwca 2016
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
396 445 wyświetleń 20 listopada 2017
Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 258 wyświetleń 9 listopada 2014
Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 395 wyświetleń 12 marca 2017
Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 883 wyświetlenia 28 marca 2019
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
116 wyświetleń 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
170 wyświetleń 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024