Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 526 wyświetleń 11 września 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 782 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
342 030 wyświetleń 28 marca 2019

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 503 wyświetlenia 20 listopada 2017

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
43 344 wyświetlenia 9 listopada 2014

Dlaczego loadingi są takie DŁUGIE?
190 477 wyświetleń 6 lipca 2018
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Psychologiczne sztuczki twórców gier
1 174 181 wyświetleń 8 maja 2018