Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 364 wyświetlenia 11 września 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
37 881 wyświetleń 19 czerwca 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 110 wyświetleń 20 listopada 2017

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 639 wyświetleń 9 listopada 2014

Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 705 wyświetleń 12 marca 2017

Co kryją pliki zapisu gry?
194 696 wyświetleń 21 stycznia 2019
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 490 wyświetleń 25 listopada 2019

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 247 wyświetleń 1 marca 2018

Psychologia przebrań Hitmana - rozpoznalibyśmy go?
430 459 wyświetleń 27 listopada 2018

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 271 wyświetleń 13 listopada 2018