Sztuczki optymalizacyjne, które ratowały graczy (0:00)
320x240.
Posiadacze słabych pecetów znają je doskonale – opcje graficzne, które ratowały skórę i umożliwiały pogranie w wymagające gry. Oto parę optymalizacyjnych sztuczek, jakie pojawiały się w grach w przeszłości.
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 786 wyświetleń 11 września 2016
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
36 919 wyświetleń 19 czerwca 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 053 wyświetlenia 6 sierpnia 2014
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
396 445 wyświetleń 20 listopada 2017
Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 257 wyświetleń 9 listopada 2014
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 890 wyświetleń 19 października 2014
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
112 wyświetleń 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
165 wyświetleń 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024