Sztuczki optymalizacyjne, które ratowały graczy (0:00)
320x240.
Posiadacze słabych pecetów znają je doskonale – opcje graficzne, które ratowały skórę i umożliwiały pogranie w wymagające gry. Oto parę optymalizacyjnych sztuczek, jakie pojawiały się w grach w przeszłości.
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 786 wyświetleń 11 września 2016
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
37 037 wyświetleń 19 czerwca 2016
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
396 576 wyświetleń 20 listopada 2017
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 160 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 280 wyświetleń 9 listopada 2014
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 914 wyświetleń 19 października 2014
Popularne na tvgry.pl
Czym grozi robienie WSZYSTKICH gier na Unreal Engine 5?
33 125 wyświetleń 5 grudnia 2024
Czy REALISTYCZNE gry o średniowieczu naprawdę są realistyczne?
27 601 wyświetleń 5 grudnia 2024
Recenzja STALKER 2 - Jaka piękna postapokaliptyczna ruina!
53 221 wyświetleń 5 grudnia 2024
Dlaczego warto NIE GRAĆ w gry na premierę?
26 047 wyświetleń 5 grudnia 2024