Najczęściej oglądane filmy tvgry.pl o tematyce Jak to działa

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 592 wyświetlenia 6 sierpnia 2014

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 618 wyświetleń 9 listopada 2014

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
37 853 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 109 wyświetleń 20 listopada 2017

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 062 wyświetlenia 19 października 2014

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 361 wyświetleń 11 września 2016

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 969 wyświetleń 28 marca 2019

Jak będą wyglądać gry za 5 lat?
654 962 wyświetlenia 22 lutego 2018

Czemu lustra w grach są do kitu?
13 701 wyświetleń 16 kwietnia 2017

Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 693 wyświetlenia 12 marca 2017

Co kryją pliki zapisu gry?
194 696 wyświetleń 21 stycznia 2019

Jak naprawdę wyglądają włosy w grach
306 925 wyświetleń 22 czerwca 2018

Jak twórcy gier oszukują w animacjach
855 999 wyświetleń 11 kwietnia 2018

Ray tracing - czy taka grafika czeka nas już niedługo?
352 451 wyświetleń 4 kwietnia 2018

Znany silnik = dobra grafika?
4 755 wyświetleń 14 maja 2017

Sztuczki optymalizacyjne, które ratowały graczy
832 709 wyświetleń 26 lutego 2018

Dlaczego loadingi są takie DŁUGIE?
190 458 wyświetleń 6 lipca 2018

Kiedy gry będą miały fotorealistyczną grafikę?
3 936 wyświetleń 25 czerwca 2016

Czemu zmiana ustawień grafiki wymaga restartu gry?
127 433 wyświetlenia 24 września 2018

Nadchodzi kolejna graficzna rewolucja - czym jest HDR?
3 466 wyświetleń 1 listopada 2016