Najczęściej oglądane filmy tvgry.pl o tematyce Jak to działa

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 794 wyświetlenia 6 sierpnia 2014

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
43 344 wyświetlenia 9 listopada 2014

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 781 wyświetleń 19 czerwca 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 511 wyświetleń 20 listopada 2017

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 184 wyświetlenia 19 października 2014

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 531 wyświetleń 11 września 2016

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
342 033 wyświetlenia 28 marca 2019

Jak będą wyglądać gry za 5 lat?
655 031 wyświetleń 22 lutego 2018

Czemu lustra w grach są do kitu?
13 769 wyświetleń 16 kwietnia 2017

Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
13 308 wyświetleń 12 marca 2017

Co kryją pliki zapisu gry?
194 746 wyświetleń 21 stycznia 2019

Jak naprawdę wyglądają włosy w grach
307 300 wyświetleń 22 czerwca 2018

Jak twórcy gier oszukują w animacjach
857 315 wyświetleń 11 kwietnia 2018

Ray tracing - czy taka grafika czeka nas już niedługo?
352 652 wyświetlenia 4 kwietnia 2018

Znany silnik = dobra grafika?
4 791 wyświetleń 14 maja 2017

Dlaczego loadingi są takie DŁUGIE?
190 477 wyświetleń 6 lipca 2018

Czemu zmiana ustawień grafiki wymaga restartu gry?
127 473 wyświetlenia 24 września 2018

Sztuczki optymalizacyjne, które ratowały graczy
833 598 wyświetleń 26 lutego 2018

Kiedy gry będą miały fotorealistyczną grafikę?
3 987 wyświetleń 25 czerwca 2016

Ile gry zmieści się w 180 MB?
174 291 wyświetleń 11 marca 2018