tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Gramy w Battlefield 4 - piękna wydmuszka

28 991 wyświetleń 30 października 2013

Oprawa graficzna to nie wszystko.

Przedstawiamy rozgrywkę z trybu dla pojedynczego gracza w Battlefield 4. Gra zachwyca oprawą graficzną, ale niestety wiele elementów nie zostało do końca dopracowanych, sztuczna inteligencja kuleje, a skrypty szwankują.

Komentarze Czytelników (62)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
30.10.2013 22:16
odpowiedz
seven22
30
Chorąży

Według mnie twórcą po prostu zabrakło konsekwencji w obranej drodze jeśli chodzi o tryb dla pojedynczego gracza, powinni pozostać przy spokojniejszej ale bardziej klimatycznej rozgrywce i skupić się na wdrożeniu do tego otwartych lokacji gdzie gracz miałby pole do popisu,a tak zaserwowali nam klona kampanii z CoD'a tylko o wiele słabiej wykonanej.

30.10.2013 23:18
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Niestety głównie stawiają w BFie na grafikę, co jest nie do końca dobre, bo jest trochę błędów. Oczywiście, grafika świetna.

30.10.2013 23:23
odpowiedz
FK88
12
Legionista

Dziękuję bardzo, ale NIC nie mogę obejrzeć dzięki bufforowaniu sie wielogodzinnym filmików. Zegnam Wasz serwis. Mam już dość. To mi uwłacza wręcz... ;/

30.10.2013 23:25
😉
odpowiedz
PortalGta
53
Generał

Po BF Bad Company 2 miałem nadzieję, na kontynuację, ale gdy widzę, jak DICE robi singla, to może i lepiej, przynajmniej zawodu nie mam.

30.10.2013 23:57
odpowiedz
Rick24
105
Generał

Bardzo biednie to wygląda. Nie lepiej było zresztą w Battlefied 3. Kampania single player w serii Call of Duty stoi jednak na znacznie wyższym poziomie.

31.10.2013 00:01
CyberTron
odpowiedz
CyberTron
91
Imperator Wersalka

Cóż. CoD przynajmniej ma singla w którego da się grać i nie czuć zażenowania.

Ładne DLC do trójki. Ktokolwiek to kupił- uwielbia być dymany.

31.10.2013 00:16
odpowiedz
spike1314
60
Centurion

Mnie się w sumie singiel podoba, jak na razie (obecnie skończyłem misję na lotnisku) nie miałem problemów ze skryptami, wszystkie uruchamiały się płynnie i nie musiałem nikogo szukać. Jak ktoś lubi dużo strzelać w grach do polecam. Co prawda CODy podobają mi się bardziej w singlu ale oprawą graficzną BF4 dużo zyskuje, gram na ustawieniach ultra i wszystko chodzi płynnie. Jak wyjdzie na PS4 to kupię dla multi, bo na PC musiałbym grać myszką czego nie lubię.

31.10.2013 08:53
odpowiedz
vesold
3
Junior

Tragedia. Uwielbiam serię Battlefield, ale 4ta część zapowiada się na jakąś masakrę.

31.10.2013 09:41
odpowiedz
zanonimizowany643492
23
Chorąży

Bardzo fajny materiał Del :) Ale powinieneś trochę wiecej emocji pokazywac podczas mowienia o tych wszystkich bledach :P Bo jak mowisz o tym wszystkim na spokojnie to nie oddaje to koszmaru tej gry ^^ I szkoda ze nie wspomniales nic o dubbingu do tej gry :( bo wedlug mnie to jest najwieksza smira tej gry

31.10.2013 09:55
odpowiedz
spike1314
60
Centurion

Nieprawda dubbing jest OK, szczególnie Irish ma ostrą gadkę i całość wypada dość realistycznie - moim zdaniem dubbing jest na tym samym dobrym poziomie co BF3. Jak ktoś nie lubi i woli zrozumieć 50% z gry zawsze może włączyć wersję angielską.

31.10.2013 09:55
BosKi
odpowiedz
BosKi
31
Legionista

Single to taki dodatek jakby komus net padl, kto w to w ogole gra ;p

serio padem wolisz niz myszka? ja na odwrot, no chyba ze samolot ;p beda was dymac na tych konsolach ludzie z wpietymi myszkami pod skrzyneczki i tak ;d

31.10.2013 10:12
odpowiedz
Zar3011
57
Centurion

2:00 do 2:05 No nie, naprawde nikt tego nie zauwazyl?;p

31.10.2013 10:57
kalzar
odpowiedz
kalzar
54
Pretorianin

Mam pytanie gram w BFA3 od premiery w multi oczywiście, mam pytanie do osób które również grały w multi czy warto kupowac BFa4 ? Single mnie wogule nie interesuje w zasadzie nigdy nawet nie włączyłem go w Bf3.

31.10.2013 12:35
odpowiedz
zanonimizowany793837
39
Generał

Słaby singiel, jak zawsze. Niech po prostu robią tylko multi-player bez singla i niech sprzedają o 50 % taniej grę. Ale nie zaraz.. to jest EA.. oni muszą wszystko sprzedawać za 150 zł, nawet jeśli jest crapem roku :> Jestem pełen podziwu Dell, że dałeś radę to przejść bez wyłączenia gry. Ale jak już wspomniałeś grafika jest tylko częścią gry, ważniejszą, ale nie wszystkim. Ocenianie singla z powodu grafiki, to największy błąd wszystkich recenzentów. Teraz rozumiem, dlaczego BF3 dostało tylko "fake" nagród :)

31.10.2013 14:08
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Jakość singla raczej była do przewidzenia. A co do tej wspaniałej grafiki - może i tekstury są super ostre, oświetlenie jest świetne ale co opurcz tego? Wrogowie wyglądają jak kukiełki, żadnych super rozwiązań tu nie widzę, animacja jakaś taka sztywna. hmmm sam nie wiem, ja tego nie kupuje.

31.10.2013 14:37
Ghost_
odpowiedz
Ghost_
127
Konsul

BF3 też miał słabą, oskryptowaną, tunelową, z durnymi QTE (walka ze szczurem), krótką kampanie i jakoś nikt tak nie wrzeszczał na lewo i prawo jaka to chujnia.

31.10.2013 15:21
odpowiedz
zanonimizowany829964
9
Centurion

@UP

Nikt nie wrzeszczał? Na pewno nie robiły tego niektóre serwisy, bo dostały w łapę. Ale samym graczom przecież single się nie podobał, to było widać.

31.10.2013 16:25
odpowiedz
Luke123
10
Legionista

Ale chujoowo mi się wczytują filmiki co 3 sekundy się ładuje Pozdrawiam

31.10.2013 16:37
aope
😱
odpowiedz
aope
139
Corporate Occult

Ta gra to tylko i wylacznie multi, tak zawsze bylo z seria BF i raczej sie to nie zmieni. :) Gre nalezy oceniac przez pryzmat multika, a nie tunelowego singla.

A to niby dlaczego? Większość materiałów promocyjnych BF4 dotyczyła singla. Kampania reklamowa opierała się na singlu. Z multi ile było filmów promocyjnych? Jeden? Dwa?
I to nie jest tak, że DICE nie potrafi zrobić dobrego singla - przy pierwszym Bad Company zdecydowanie im wyszło - świetny singiel, dużo wolności, świetne postaci (oczywiście zepsuli to wszystko w Bad Company 2 tworząc nieco szerszy ale wciąż korytarz). Mam wrażenie, że EA za wszelką cenę chce kserować konkurencję, no ale niestety - nie ta klasa panowie.

31.10.2013 16:59
KaToKaMasz
👎
odpowiedz
KaToKaMasz
31
Chorąży

Widzę, że nie obyło się bez konfliktu BF vs CoD. Skoro tak, to i ja coś powiem :) (mówimy oczywiście o kampanii)
Jeśli chodzi o serię CoD, to jak już wszyscy wiemy, mam zasadę "kopiuj+wklej". Jednakowoż, jakby się nad tym zastanowić, to też nie do końca. Większość tych co grali w serię Call of Duty na pewno zauważyła, że coś się zmieniło (mam tu na myśli dojrzałych graczy, którzy nie czepiają się wszystkiego na prawo i lewo, tylko potrafią do każdego tematu podejść poważnie). Z utęsknieniem wracam do moich ulubionych części tj. MW1 i MW2 z naciskiem na dwójkę. To były jedne z niewielu gier, w które mi się bardzo dobrze grało i wracałem do nich nie raz (MW2 przeszedłem 8 razy, a poprzednika 4). Znam historię na pamięć, a mimo to, wciąż gra się przyjemnie. Kampania, może oczywista, liniowa, misje tunelowe, masa skryptów itd itp (można długo wymieniać), ale wciąż bardzo dobra. To jest (a raczej była) prawdziwa różnica między Call of Duty, a BF. Pomimo znanych schematów, twórcy potrafili pokazać co można z gry wycisnąć. Rozgrywka i wszystkie skryptowane efekty są na dobrze poprowadzone, że gracz po prostu przy tym siedzi i się wczuwa, w każdą chwilę. Takie misje, jak wycieczka do Czarnobyla w MW1, czy "Alpinista" z MW2, pozornie proste, ale dające dużo przyjemności i satysfakcję. Było jeszcze wiele innych momentów, które gracz obserwował z zaciekawieniem. Temu seria Battlefield nigdy nie potrafiła dorównać. Jednak w serii CoD coś się zmieniło. Kolejna część tj. Black Ops wbiła mnie w ziemię, niestety niezbyt pozytywnym sensie. Zmuszałem się do tej gry, chyba przez pół roku, by ją zakończyć. Spodobała mi się tylko jedna scena - Rosyjska Ruletka. Strasznie oczywista i mało prawdopodobna, ale fajna. Natomiast reszta gry to był dramat w siedmiu aktach (no może trochę mniej). Od tego momentu seria CoD zaczęła upadać. Wyczekiwałem premiery MW3 z wielką niecierpliwością, a nagle się okazało, że to jakaś tragedia. Gorzej nie dało się zakończyć trylogii Modern Warfare. I potem znowu, BO2. Nawet nie zmusiłem się, żeby w to zagrać. Nie da się. Ta gra upada i wątpię, żeby nowa część pt. "Ghost" miałaby to zmienić.
Jeśli chodzi o BF, to nie mam szerokiego doświadczenia. Zacząłem od Bad Company 2 i grałem jeszcze w trójkę, póki co w czwórkę nie miałem okazji. BC2 pokazała naprawdę coś genialnego. Kampania zupełnie nie podobna do tych znanych z serii CoD, a jednak wróciłem do niej jeszcze dwa razy. Po prostu coś cudownego. A do tego dubbing. Osobiście nienawidzę polskiego dubbingu w grach. Dla mnie, to jest porażka. Ale w BC2 było zupełnie inaczej. Nawet Cezary Pazura, pozornie nie pasujący do takiego tytułu, wypadł tutaj idealnie, dokładając do tego tytułu swój humorystyczny akcent. Całość wyszła im idealnie (oprócz zakończenia, ale to już detal). Jeśli chodzi o BF3, no to sprawa wygląda trochę inaczej. DICE wie, że wygrywa na polu multiplayer, ale jak dla mnie, gra nie polega tylko na mulit, bo i ten w CoD swego czasu była przyjemny. Trzeba też umieć zrobić dobrą kampanię, dając przyjemność graczom. I tu widać co twórcy próbują zrobić. Na siłę, próbują przyrównać swoją grę, do tytułu konkurencji. Korzystają z efektownych akcji, próbując uzyskać taki efekt, jak niegdyś Call of Duty. Dochodzi do tego grafika, która uzupełnia to i pozwala pokazać to jeszcze lepiej. Jest jeden problem, o którym Del tutaj wspomniał. Skrypty trzeba umieć robić. Poza tym, twórcy BF nie potrafią tak utrzymać gracza w napięciu, jak twórcy CoD. Nie mogą przełamać pewnej bariery, chcą jakby uniknąć porównania ze strony graczy do przeciwnej serii, chociaż sami usiłują to zrobić. W BF4 też to widać. Ustawienie głównego bohatera, jako dowódcę oddziału jest beznadziejnym pomysłem w tego typu grach. Nie da się. Jak chce się tworzyć taką grę, to trzeba prowadzić tego gracza za przysłowiową "rączkę", więc musi on być niższy rangą, by wykonywanie poleceń miało ogólny sens. Jak widzimy, seria BF też potyka się przy kolejnych odsłonach i nie wiem, czy zdoła się pozbierać.

Ogólny problem większości najbardziej rozpoznawalnych marek to pogoń za kasą. Twórcy nie potrzebnie wypuszczają gry co roku. To bez sensu. Ile można w tym czasie osiągnąć? Nic! Widać mała poprawki w każdej grze, ale to nic konkretnego nie zmienia. Kiedyś ludzie na gry czekali parę lat i różnice między poprzednikami były widocznego od zaraz. Zawsze było "ŁAŁ! Jakie to fajne! Ta grafika! Tyle usprawnień naraz!". A teraz? Co roku dostajemy odgrzewane i na nowo doprawione kotlety. Nie pojmuję podejścia twórców takich właśnie serii jak Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed. Twórcy gubią się w tym wszystkim. Próbują zebrać jak najwięcej kasy z tego samego produktu. Zamiast poczekać, sprawić by gracze się niecierpliwili, tymczasem tworzyć coś zupełnie nowego, z nowym podejściem do tematu. A oni tylko podgrzać sprzedać i liczyć kasę :(
Przykre, ale nasze kochane gry wideo upadają. Tak by się nie działo, gdyby sami wydawcy nie ciągnęli kasy tylko ze swoich "gigantów", ale dali szansę nowy grupom. Dać szansę tym, którzy mają świeże podejście do tematu, nowe pomysły na inne rodzaje gier. Może wtedy, gry wideo mogłyby się wspiąć na nowy poziom.
I jeszcze jedna wspólna wada. Gry są za łatwe, ale za tym też idzie kasa. Twórcy widzą, że 80% graczy, grających w gry +18 wcale nie są pełnoletni i nie radzą sobie z trudnymi grami (co powoduje też niedojrzałość w kwestii samej fabuły) Więc trzeba im dać łatwe, proste gry i wtedy przybywa jeszcze więcej kasy. Po co się ograniczać do dojrzałych odbiorców.

Gry komputerowe upadają... Łączmy się wszyscy w bólu. Pozdrawiam :)

01.11.2013 01:28
odpowiedz
dendriche
51
Centurion

w końcu EA tak porządnie spieprzyło singleplayer, że teraz nikt już nie powie że Battlefielda nie kupuje się tylko dla multika.

01.11.2013 02:11
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
121
The Highest

Kampania jak to kampania w typowo multiplayerowych grach. Raz odbębnić i na tym koniec , głównie żeby potrenować sobie na multik albo po prostu żeby zaznajomić się z broniami i tak dalej :)

01.11.2013 12:54
Splitax
odpowiedz
Splitax
21
Chorąży

Nie zgodzę się... kampania w COD MW2 i MW3 nie była przewidywalna.... Bynajmniej nie cała.

MW2:

spoiler start

śmierć Ghosta w MW2

spoiler stop

MW3

spoiler start

zajebista rozwałka w MW3 jak Soap spadł z Big Bena.

spoiler stop

01.11.2013 18:36
odpowiedz
Back97
9
Legionista

Będzie gramy w WRC 4 ?

01.11.2013 21:43
👍
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

Co tam BF 4, dawajcie lepiej Gramy w Gothic 3 ;P
Wygląda na to, że BF4 to tylko zestaw nowych mapek do multi. Ale ja tam jakoś w FPSy namiętnie nie gram.

01.11.2013 23:03
😜
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

Mamy końcówkę 2013 roku a DICE dalej nie nauczyło się tworzyć kampanii single. Nie mówiąc już o takich elementach jak wybuchające beczki, które już powinny wreszcie zniknąć z gier...

03.11.2013 08:47
Adrianun
odpowiedz
Adrianun
117
Senator

No szczerze powiedziawszy single z BF'a 4, poza grafiką, prezentuje się żenująco. Czekam na materiał z multi, bo z tego żyje ta gra i liczę na dobry poziom :)
P.S. Ludzie narzekają na CoD'a, na jego powtarzalność, skrypty itp. Jak widać to też trzeba umieć zrobić, a DICE wyraźnie tego nie potrafi...

03.11.2013 23:41
odpowiedz
pawell91
57
Centurion

Można narzekać na kolejne podobne CoDy ale singiel to oni umieją zrobić i nie schodzą poniżej pewnego poziomu. DICE zamiast robić nieudolną kopię CoD powinni pójść w inną stronę i zrobić singla np. z dużymi otwartymi mapami i niszczącym się otoczeniem.
P.S. Mówię oczywiście tylko o singlu.

05.11.2013 22:23
Trane
😍
odpowiedz
Trane
85
Konsul

Zgadzam się trybiki nie zadziałały w BF4 w single, tak samo nie zadziałały w COD Ghost, bo wszystko juz znamy i się powtarza itp itd. Tylko dlaczego ten cieć co komentuje nie widzi siebie i tego, że sam się powtarza i pierdoli to samo w ten sam nudny sposób. Jeszcze mu za to płacą. Pewnie tylko on jest na tyle głupi i opoźniony żeby nie widzieć jakim mułem jest właśnie on sam. Dlaczego jest we wszystkich nowych gramy, gry online prosze zmieńcie silnik, nie bądzcie jak Infinity ward. Dajcie tego skrzata nowego albo gonciarza. Niech ciota sobie idzie komentować puzle z chinolami. Albo niech komentuje tylko symulatory farmy lub coś w ten deseń.

Kiedyś fajnie się oglądało gramy jak był ten drugi bardziej inteligenty kolo co potrafił mowić z sensem i błyskotliwie. Pewnie go awansowali, a gramy robią takie parówki jak ten oto matołek, co to mu sie wydaje ze headshoty strzela jak fatality i ze w ogole on wierzył w marketingowe brednie i jest zawiedziony nowym codem i bf4. Co za retard.

Moim zdaniem trzeba mieć coś w głowie, zeby komentować jakiekolwiek produkcje. Nie można tak sobie srać mordą na każdą grę, co ślina na język przyniesie tak jak ten anorektyk. Postawcie na jakość, a nie ilość.

08.11.2013 07:18
odpowiedz
wellmiller
27
Chorąży

Kurde no, rozczarowałem się strasznie tym singlem, zresztą multi nie wiele lepsze

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Sztuczki GRACZY, których twórcy się nie spodziewali
9:03
19790165

Sztuczki GRACZY, których twórcy się nie spodziewali

353 041 wyświetleń 13 listopada 2019

Gdyby gry puszczano w polskiej telewizji
14:09
14549547

Gdyby gry puszczano w polskiej telewizji

200 586 wyświetleń 13 listopada 2019

Sytuacje, w których nie uratuje cię GOD MODE
10:30
14443177

Sytuacje, w których nie uratuje cię GOD MODE

372 961 wyświetleń 13 listopada 2019

Piękna gra, na którą pecety nie były gotowe
10:53
14086212

Piękna gra, na którą pecety nie były gotowe

325 171 wyświetleń 13 listopada 2019