tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Komentarz: Duke Nukem Never

29 809 wyświetleń 1 lipca 2011

Nostalgia to nie jest dobry powód, żeby grać w gry.

Po tylu latach oczekiwania otrzymujemy słabą, brzydką grę. Pewnym legendom najlepiej pozwolić umrzeć.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
17.06.2011 11:02
odpowiedz
neptyk15
23
Legionista

już słuchać nie mogę tego konia... WYWALIĆ albo postawić za kamerę

17.06.2011 11:10
Mitvoh
odpowiedz
Mitvoh
19
Pretorianin

... podobnie jak było z Mafią 2 - długi czas oczekiwania, za wysokie oczekiwania i niedopracowanie tytułu ...

17.06.2011 13:01
odpowiedz
barregan
10
Legionista

ta recenzja jest żałosna i tyle w tym temacie^^

17.06.2011 13:02
odpowiedz
barregan
10
Legionista

zgadzam sie z toba neptyk 15

17.06.2011 13:23
odpowiedz
immune19_04
8
Chorąży

Oscarr --> wiedziałem, że idioci byli, są i będą na tym świecie ale Ty rozjebałeś system. Chciałeś być personą taką jak Duke a pod jednym względem jesteś lepszy od niego. Nawet on nie jest takim debilem i prostakiem jak Ty.

"wiec nie bierz sie za komentarz o grze która wogóle do ciebie nie pasuje pod wzgledem: seksualnosci, temperamentu, wieku, oraz predyspozycji psychomotorycznych" - jakbym kiedykolwiek w życiu napisał coś tak... (k***a aż mi słów brakuje) niewiarygodnie absurdalnego to z pogardy do samego siebie bym się powiesił. Propunuje, żeby następny komentarz do DNF zrobił Robert Burneika. NIE MA LIPY!!

"tak samo jak beta quake-a kupiona na "giełdzie" w składaku razem z innymi 15 grami zripowanymi i zapisanymi na 1 cd. bo w owym czasie toczone cd-ki z pełnymi grami z za wschodniej granicy to byl rarytas" - naprawdę się wzruszyłem Twoją opowieścią z młodzieńczych lat, aż się łezka w oku kręci. Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę ale kiedyś dostęp do PC'ta to był rarytas, dostęp do TV to był rarytas, mało tego dostęp do elektryczności to był rarytas. Najlepiej to w ogóle obniżmy swoje oczekiwanie względem czegokolwiek do minimum bo kiedyś to był rarytas. Zresztą czego się spodziewać po gościu, który nagą kobietę prawdopobnie widział tylko w grach lub co najwyżej w internecie.

Kędzior14 --> Napisałeś KOMENTARZ, w którym zawarłeś SWOJE PRZEMYŚLENIA o tym, że nie warto w KOMENTARZU (bo to nie jest recenzja) umieszczać SWOICH PRZEMYŚLEŃ. Po stokroć gratuluje inteligencji. Chcesz zobaczyć wybrane fragmenty gry komentowane przez prezentera? Od tego masz "Gramy w DNF"

adrian_k --> z Tobą też bym podyskutował no ale przecież poszedłeś do konkurencji. Krzyżyk na drogę.

JasmoKingPL --> Nie wątpię, Duke Kukem Forever to napewno fajna gra.

neptyk15 --> Chcesz wywalić konia. Nie wszyscy musimy o tym wiedzieć ale skoro już sie pochwaliłeś to radzę - znajdź sobie dziewczynę. Poza tym zastanów się człowieku co Ty w ogóle piszesz. Miło by Ci było gdybyś stracił pracę przez jakiegoś kretyna wypisującego głupoty na Twój temat w internecie? Oczywiście zakładając, że wiesz co to praca, w co wątpię.

A teraz zanim nastąpi zmasowany kontratak w moim kierunku (mam nadzieję, że będzie on przynajmniej konstruktywny) chciałbym napisać jeszcze parę słów do ogółu.

Nie ma gry, którą by wszyscy kochali lub wszyscy nienawidzili. Tutaj Ameryki nie odkryłem, to doskonale każdy wie. Zastanawia mnie tylko dlaczego gracze zamiast zwyczajnie ocenić grę pozytywnie lub negatywnie umyślnie wplątują się w wojnę gdzie jedna ze stron niczym "obrońcy krzyża" za wszelką cenę nie pozwala skalać dobrego imienia swojej ukochanej produkcji, druga zaś ze wszystkich sił próbuje ją zgnębić i zmieszać z błotem. Przy czym nie obejdzie się bez bezpodstawnych obelg, chamstwa lub nawet totalnego prymitywizmu (czyt. Oscarr). W swojej kolekcji mam wiele gier, którym towarzyszy niezbyt pochlebna opinia i jeżeli ktoś twierdzi, że te gry są dla niego słabe to szanuję jego zdanie. Chyba, że ktoś mówi mi "słuchaj jesteś kompletnym idiotą, skoro kupiłeś te gnioty" wtedy za proszeniem w c***u to mam. Mam swój rozum i swoje zrobię i żadna recenzja i komentarz czy to pozytywny czy negatywny nie wypierze mi mózgu, co najwyżej posłuży jako pomoc.

I jeszcze jedno bo co poniektórzy są mistrzami w swej hipokryzji. Chcielibyście wielce obiektywnej recenzji przy czym najlepiej jakby napisał ją jakiś wielki fan Duka. No tak przecież niefan księcia jest nieobiektywny ale za to jego fan już w pełni... żałosne.

koniu --> komentarz spoko przede wszystkim dlatego, że nie poddałeś się presji i nie traktowałeś Duka ze szczególnymi względami tylko dlatego, że to legenda ale oceniłeś według współczesnych standardów. Duży + za to ale giere i tak kupię bo według mnie szykuje się niezły fun. Just like old times ;)

Pozdrawiam

17.06.2011 14:51
odpowiedz
Konradus91
30
Pretorianin

Z kolei immune19_04 nikt nie prosił, abyś oceniał inteligencję innych. A jeżeli dla ciebie szczytem "inteligencji", którą tak często wspominasz w swoim poście, jest przyrównanie tej wymiany zdań do obrony krzyża, to tylko pogratulować.

Nikt Konia nie chce wywalić, chce jedynie, aby nie prowadził jako prezenter TVgry.pl, a to jest różnica. Zresztą każdy ma prawo wypowiedzieć opinię na temat tego komentarza, który dla mnie nie spełnia żadnego merytorycznego kryterium.Moim zdaniem w waszej redakcji znalazłoby się parę osób, którym DNF przypadł do gustu i dwa komentarze balansujące się mogłyby zaradzić tej fali krytyki skierowanej do Konia.

Ja zresztą kończę udział w tej dyskusji - nie zgadzam się z opinią autora, grało mi się doskonale w DNF. Jednak już nigdy nie zaufam wam tak, jak ufałem kiedyś przy wyborze gry (choć wielokrotnie według ocen przejechałem się na tytule np. Battlefield Bad Company 2, który oprócz grafiki, jest durniejszą młócką niż DNF).

17.06.2011 15:08
odpowiedz
djmaciek
122
Pretorianin

Ja osobiście uważam, że tę grę winien był recenzować ktoś, kto pamięta pierwowzór z jego najlepszych lat i byłby w stanie obiektywnie ocenić, jak wypadł na tle dzisiejszych standardów i na tle pierwszej produkcji. Nie wiem, może U.V. Impaler?

17.06.2011 15:28
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

ja oczekiwałem chociaż średniej gry a niestety dostałem słabiutką grę z fajnym głównym bohaterem ;p

17.06.2011 19:02
odpowiedz
ecik1
15
Chorąży

Mogli poczekać z tą grą jakieś 6 miesiecy i poprawić grafe

17.06.2011 21:25
odpowiedz
immune19_04
8
Chorąży

Konradus91 --> w moim poprzednim poście o inteligencji wspominam jeden raz. "Obrońcy krzyża" to metafora, jeżeli uważasz, że nie trafna - no cóż masz do tego prawo.

W każdym razie nie to jest teraz dla mnie istotne. Napisałeś "Moim zdaniem w waszej redakcji znalazłoby się parę osób, którym DNF przypadł do gustu i dwa komentarze balansujące się mogłyby zaradzić tej fali krytyki skierowanej do Konia" - w tej kwestii całkowicie się z Tobą zgadzam. Komentarz kogoś z redakcji, komu DNF przypadł do gustu jest jak najbardziej wskazany. Dla kontrastu.

Tylko zauważ, że w momencie kiedy koniu wyraża swoja negatywną opinię na temat gry fani mieszają go z błotem. Czy teraz, jeśli powstanie pozytywny komentarz, gracze, którym Duke nie przypadł do gustu powinni analogicznie zmieszać z błotem potencjalnego autora pochlebnego zdania o DNF? Przecież to bzdura! W dalszym ciągu uważam, że komentarz konia jest jak najbardziej na miejscu pomimo tego, że jest negawny i subiektywny bo nie oszukujmy się - wszyscy, którzy naskoczyli na gościa nie chcą obiektywizmu, wręcz przeciwnie chcą subiektywnej oceny pod warunkiem, że bedzie pozytywnie traktować o DNF. Już nie liczy się to, że sami dobrze się bawią przy tej grze (co jest według mnie najważniejsze) , liczy się ocena i opinia na GOL'u. Już dawno minięto się tu z celem i dlatego użyłem wcześniej takiej a nie innej metafory.

17.06.2011 22:40
InF'ernaL
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Komentarz mówi sam za siebie. Pewnym legendom najlepiej pozwolić umrzeć.

17.06.2011 23:00
victripius
😒
odpowiedz
victripius
91
Joker

Tak naprawdę nic mnie nie obchodzi, że ponad 15 lat temu Duke Nukem był jedną z bardziej rozpoznawalnych postaci z gier. Teraz dostaliśmy grę po prostu słabą. Jak dla mnie jest to najlepszy żart w historii gier, żart oczywiście z Duke'a, którego gra Duke Nukem Forever będzie pewnie jedną z najgorszych gier tego roku. Nie żałuję, że bo jeśli gra jest tworzona tyle czasu to nie oczekujmy cudów.
Liczyłem na znacznie więcej, rozczarowanie jest po prostu ogromne...

18.06.2011 10:38
😡
odpowiedz
T_D_i
145
Generał

TA GRA TO DNOOOOOOOOOOOOO

18.06.2011 10:46
👎
odpowiedz
amadi1999
9
Chorąży

Weźcie wywalcie tego KONIA. Jego recenzje i komentarze są do dupy. Wogóle nie da się go słuchać. Co do gry to się bardzo zawiodłem

18.06.2011 13:25
odpowiedz
Mikołaj aka Młody
14
Legionista

Mówcie co chcecie mnie tam się gra podoba. Lekki przyjemny shooter z poczuciem humory, laski, sikanie do klopa, rzucanie kupą i wielcy bossowi. Jak dla mnie tyle wystarczy.

18.06.2011 21:43
😡
odpowiedz
Kizuyo
14
Legionista

Ten koleś to chyba był Koniu nie wiem ale coś ci powiem F..k YOU. Stary ty chyba niewiesz co gadasz grafika słaba?? Dobra może to nie jest Crysis ale nie oto tu chodzi, gra ma klimat Duke Nukena. Gościu co ty dziecko neo jesteś że spoglądasz na grafikę, dla mbnie do dzisiaj gry takie jak Duke Nuken 3D czy zwykły Wolfenstein są zarąbiistymi grami gram do dzisiaj a jaka tam grafika to każdy wie. Jeżeli masz jakieś waty do Duke'a to gościu choć na solo, przeprasuje ci mordę.

19.06.2011 00:46
gregorytto
👍
odpowiedz
gregorytto
9
Legionista

DUKE powrocil, jak dla mnie w wielkim stylu.
I naparwde dziwie sie czytajac niektore komentarze.
Te czepialstwo o grafike, slabe tekstury.
A co to grafika najwazniejsza ?
W tej grze ma sie fajnie strzelac, misje sa w stylu starego dobrego Duka, a garsc pojawiajacych sie zartow (nie zawsze smacznych) dodaja uroku tej grze.
Jedno co Duke'owi zaszkodzilo, to fakt ze tyle trzeba bylo wyczekiwac na ponowne nadejscie krola.
I chyba z jednym moge sie zgodzic, gra jest skierowana w pierwszym rzedzie dla tych co grali w Duke'a 3D (nie w pierwsza czesc jak powiedzial redaktor / tamta byla w 2d... jak sie czepiac to czepiac ;P) i tez nie jest to gra dla dzieci, ktorych (wnioskując z poziomu komentarzy) jest tu nie mało.
Let's rock ! moja ocena 8+/10 !

19.06.2011 10:20
odpowiedz
BigBoss86
27
Pretorianin

[57]
Wiem, co masz na myśli. Jednak ja odniosłem wrażenie tą wypowiedzią - tak jak napisałem - że "gówno i koniec", totalne położenie kreski na tej grze jakby nie dało się w niej znaleźć czegoś interesującego, choćby dla fanów. A to jak wiemy nie jest prawdą.

Druga rzecz, która mi się przypomniała to jego zarzuty co do grafiki. Przecież ten gość najczęściej zajmuje sie mmo, a tam grafika to rzecz naprawdę względna i z tego co obejrzałem do tej pory w żadnej nie odnosił się do grafiki (poza oczywiście tymi wysokobudżetowymi jak WOW, Runes of Magic, LOTR itd.). Czemu akurat w przypadku Duka narzeka na ten element? On nie jest w ogóle kompetentny do takiej oceny, skoro określił grafike na 10 lat spóźnioną - co jest nieprawdą, bo jest spóźniona o jakieś 5 lat (ostatni raz przed dzisiejszą premierą gra miała miała być gotowa na 2008 rok). Więc grafika nie jest aż tak straszna, jak on opisuje. To jak Alpha protocol, można je porównywać, ale to nie grafika jest zaletą obu tych gier, tylko inne elementy, które rzadko wystepują w obecnej generacji gier. I tego brakowało mi w tym komentarzu, a nie ogólnikowe położenie lachy na grze.
Mówiliście, że nie powinnismy się sugerowac tym, co koniu mówi, tylko samemu zagrać i się grą cieszyć. Jest to prawda, zresztą, kto by się interesował opinią mmowca co do gry fpp :) Ale problem jest w tym, że ten materiał oglądają - powiedzmy - osoby postronne, które nie znają tematu, a mogłyby się zdecydować na tą grę i dobrze przy niej bawić. A te osoby gry nie zakupią, bo - nawiązując do socjotechnicznej reguły autorytetu - przyjmą zdanie konia za własne nie sprawdzając gry. I to jest problem, że jego niekompetentne zdanie co do tej gry wpłynie na decyzje potencjalnych graczy tej gry. I o to jest ta cała wrzawa, nie wolno lekceważyć gry, która jednak ma spore grono zadowolonych odbiorców.

19.06.2011 11:26
odpowiedz
zanonimizowany146624
130
Legend

Tak czytam te wszystkie opinie i dochodzę do wniosku, że grę krytykują albo dzieci do 17 roku życia, albo osoby, które poza recenzjami i jakimiś screenami z YT tudzież (o zgozo) demie, które ma tyle wspólnego z fullem co mrówka z mrówkojadem kompletnie gry nie widziały.
Przytłoczę teraz kilka opinii, które rozwaliły moje uczucia jako 31 letniego gracza :
1) wysiak=> sejwowanie w dowolnym momencie odbija się pozytywnie na klimacie. Checkpointy często spolierują rozgrywkę (walki, bardziej skomplikowane etapy rozgrywki. "O! Zaraz coś będzie"), daję poczucie kontroli i w przeciwieństwie do checkpointów nie czuję się z tym jakbym był jak tłuk prowadzony według jednego schematu, podzielonego na malutkie fragmenty przez które gracz zawsze tak samo się przetacza.

To mnie dopiero rozwaliło. Nie ma to jak wieczny save load. To po co w ogóle ginąć ? Ja tam nie widzę różnicy między tym a god modem :P

2) Kto chwali za to CoDa? Mówisz o recenzentach na GOLu czy społeczności graczy?
I pomijając wszystko, seria Call of Duty chyba trochę poważniej podchodzi do sprawy. W DNF mamy do czynienia z przerysowanym macho ratującym znów świat. Jak te ograniczenie do niego pasuje?!

Za to w serii CoD od 5 lat mamy taką samą grafikę, która z części na część coraz bardziej skacze, nie no to jest dopiero poważne podejście do sprawy :P
Teraz najlepsze. To już opinia samej redakcji:

3) Wszędzie straszą tekstury tak rozmazane, że nawet w 2002 roku wywołałyby uśmiech politowania.

EE - czy my graliśmy wte same gry hallo ? A może testowaliście grę na P200MMX z Voodoo 1 ? (podobno jest sposób by odpalić tą grę na tym sprzęcie :P). Zawsze szanowałem redakcję za wszelkie recenzje, ale tym sposobem chyba zmienię zdanie. Można mieć własne, ale ludzie, czy Wy na pewno graliście w tego Duke'a co ja i to na PC czy może na konsoli z napędem, który doczytuje tekstury zamiast wyświetlić je jednolicie ? Odpalcie sobie wszystkie gry do roku 2006 i podajcie mi chociaż jednego screena jednej gry i porównajcie podobny moment screena z Duke'a. Jeśli do tego czasu znajdziecie jedną ładniejszą grę, albo inaczej, kto znajdzie ładniejszą grę do roku 2006 i podeprze argument porównawczymi screenami jest dla mnie Bogiem. Tylko proszę mi nie mówić, że mamy rok 2011. Hallo - dawaliście porównania do roku 2002 to proszę o screeny. Już nawet nie proszę o rok 2002, wystarczy 2006. 2007 nie powiedziałem bo jest Crysis 1, który jest ładniejszy od wszystkich gier z roku 2011 (czyli od wszystkich jakie wyszły do tej pory i chyba do premiery Battlefielda 3 tak zostanie) wliczając w to Metro i Crysisa 2.
Widzę też, że każdy narzeka na tylko dwie bronie na raz. Hallo - gdzie Duke ma je schować ? W gacie ? Dalej - narzekacie na elementy platformowe ? Przeca to właśnie jest najlepsze co może być. Nie lubicie platformówek to po jakiego kota oceniacie grę, tylko dlatego, że zostały dodane w grze takowe elementy ? Nosz tylko się za głowę złapać. Narzekacie na puste poziomy, a może to na zagadki, które są dla Was za ciężkie ? Powiem krótko - nigdy nie byłem fanem Duke'a, za to jestem znany za maniaka Crysisa. Owszem, do tej pory może tak było, ale Duke pokazał, że gra może mieć serce, że liczą się w końcu starsi gracze a nie kasa w kieszeni na nabijaniu za postać i tytuł. Ło matko, tego zdania to już w ogóle nie akceptuję. Po prostu jak wspomniałem wyżej - jako młodzi gracze po prostu oceniacie grę pod pryzmat czegoś takiego jak fakt nazywania wszystkich need for speedów, które wyszły po Hot Pursuicie 2 Need for speedami. Z NFS'ami ma to tyle wspólnego co .... (macie wyżej). Tutaj jest dokładnie tak samo. Nie wspomniałem jeszcze o innych Waszych masakralnie dziwnych krytykach jak choćby brak fanu ze strzelania czy raczej nieumiejętności rozwiązywania zagadek logicznych zawartych w grze, ale po co się denerwować w niedzielę ?

19.06.2011 19:48
WheZY
odpowiedz
WheZY
39
holistyk

Marudzisz moim zdaniem... Jeju strasznie... W nowego Duke po prostu musze zagrać, nie ważne jaki jestem, to jest Duke!!!! I to że to jest Duke to własnie powód by w niego zagrać !!

19.06.2011 20:21
Rogal45_PL
😊
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Gra słaba komentarz też troszkę kuleje no ale ciśniesz Koniu juz jest coraz lepiej :D

19.06.2011 20:42
odpowiedz
tunio
12
Legionista

reklamy to macie epickie :/

19.06.2011 20:43
odpowiedz
BigBoss86
27
Pretorianin

[91]
Dołączam się do prośby o dowód co do grafiki dnf, bo jako starszy gracz (może trochę młodszy niż Hydro2 :) ) również miałem zupełnie inne doświadczenia z fpsami od roku 1996 wzwyż niż koniu. Ile on w ogóle ma lat?
[93]
Koniu najczęściej recenzuje mmo i single crpgi. Patrząc na jego chyba pierwszą reckę fpsa, stwierdzam, że powinien pozostac przy swojej specjalizacji :/ albo zacząć więcej grać w fppki (rowniez te starsze) i nabrać nieco obeznania jeśli nie kompetencji w tej dziedzinie

20.06.2011 11:23
Gerpir Feilan
odpowiedz
Gerpir Feilan
92
Pretorianin

Koniu czy Ty naprawde myslisz ze ludzie odwiedzajacy tvgry to debile? Kazdy po stokroc slyszal/czytal to wszystko co powiedziales + duzo duzo wiecej. Zmarnowany czas na ogladniecie filmu, ktory jest nudny monotonny i nie wnosi nic nowego. Wez chlopie wysil sie troche i skoro nie masz talentu, to choc poszukaj jakis ciekawostek na temat gry, podaj jakies dane ktore beda nowe dla choc 50% ogladajacych, pokaz ze Ci zalezy, ze zalezy Ci na odbiorcy...

20.06.2011 14:51
odpowiedz
zanonimizowany561144
53
Generał

Dlaczego się czepiacie tego "komentarza"? Jest bardzo dobry, a Koniu ma rację, niestety DNF jest kiepską grą, tylko dla najwierniejszych fanów.

20.06.2011 15:41
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
132
The Highest

Niekoniecznie gra jest dla najwierniejszych fanów. Ja w 1 nie grałem , bo wtedy miałem bardzo mało lat , a to co jest w Duke'u w pełni mnie zadawala. I ile koniu jeszcze razy możesz czepiać się tej grafiki , to się już nudne staje. Poza tym , ten komentarz też jakiś super nie był , coś tam powiedziałeś , kilka scenek z trailerów i tyle ...

20.06.2011 16:35
😡
odpowiedz
Mietek97
8
Legionista

Jak ja słyszę tekstury są złe, albo że Duke długo był robiony człowieka szlak jasny trafia.
Tv gry zchodzi na psy. Według mnie tylko Marcin dobrze robi swoją robotę, bo reszta chyba patrzy tylko na wygląd gier nie zagłębiając sie głębiej w fabułę.

21.06.2011 05:59
Mellygion
odpowiedz
Mellygion
109
Generał

Najfajniejsze (czyli najważniejszy element każdej gry jak mniemam) jest "szczelanie" - jeah, to równie dobrze możecie zamiast takiego "specyalisty" zatrudnić zombie, równie wysokie wymagania by miał w stosunku do gier a będzie tańszy :D

27.06.2011 10:22
odpowiedz
VerdiT
9
Legionista

100 lat koniu

27.06.2011 16:26
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

nie mam zdania, raczej nie zagram :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Survival, który przetrwał 7 lat early accessu
14:28
22913185

Survival, który przetrwał 7 lat early accessu

367 516 wyświetleń 18 stycznia 2021

Po co Polak wbija na egipski serwer
13:50
21060574

Po co Polak wbija na egipski serwer

340 535 wyświetleń 18 stycznia 2021

Co wycięto z GTA V
15:33
20609358

Co wycięto z GTA V

841 wyświetleń 25 stycznia 2021

10 gier, w których każdy przedmiot jest bronią
12:30
20130180

10 gier, w których każdy przedmiot jest bronią

654 wyświetlenia 25 stycznia 2021