Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 022 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 859 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 310 wyświetleń 19 października 2014
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 207 wyświetleń 13 czerwca 2015
Czy w nocy gra się lepiej?
287 886 wyświetleń 13 grudnia 2018
Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 376 wyświetleń 1 maja 2015
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
685 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021