Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 780 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 068 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
288 770 wyświetleń 13 grudnia 2018
Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 356 wyświetleń 4 maja 2014
Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
17 788 wyświetleń 16 listopada 2014
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 998 wyświetleń 13 czerwca 2015
Popularne na tvgry.pl
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
86 124 wyświetlenia 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
79 622 wyświetlenia 20 listopada 2024
Nadszedł koniec ogromnych światów w grach?
34 557 wyświetleń 21 listopada 2024
10 ZASKAKUJĄCYCH misji otwierających gry
36 990 wyświetleń 20 listopada 2024