Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 975 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 243 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 317 wyświetleń 10 lutego 2015

Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3
18 545 wyświetleń 20 lipca 2014

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 338 wyświetleń 20 marca 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 054 wyświetlenia 16 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl

W tej grze 200 godzin to dopiero początek
513 027 wyświetleń 8 sierpnia 2019

Dlaczego w GTA nie ma polskiego dubbingu
448 959 wyświetleń 23 lipca 2019

Czy da się zepsuć Red Dead Redemption 2? Liczę na Glicze!
1 495 385 wyświetleń 10 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
354 112 wyświetleń 25 listopada 2019