Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 507 wyświetleń 28 sierpnia 2016

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 687 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
33 135 wyświetleń 19 października 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 169 wyświetleń 16 listopada 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 949 wyświetleń 1 maja 2015

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 347 wyświetleń 10 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 037 007 wyświetleń 27 października 2019

10 największych bossów z gier
961 570 wyświetleń 26 lutego 2019

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
861 174 wyświetlenia 16 grudnia 2019

Czy da się zepsuć Red Dead Redemption 2? Liczę na Glicze!
1 499 877 wyświetleń 10 stycznia 2019