Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3 (12:33)
"Da się to pominąć? Chcę grać!"
Trudno się dziwić, że gry są ciągle porównywane do filmów - w końcu najciekawsze historie wciąż są w tych pierwszych przedstawiane za pomocą tych drugich. Cutscenki niosą też jednak ze sobą różne problemy, których nie wszyscy twórcy nauczyli się unikać. I dlatego obok majstersztyków pokroju Red Dead Redemption, czy The Last of Us, wciąż znajdują się gry, które po prostu "robią to źle".
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 832 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 088 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
288 770 wyświetleń 13 grudnia 2018
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 004 wyświetlenia 13 czerwca 2015
Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
17 792 wyświetlenia 16 listopada 2014
Antyaliasing czy realistyczne włosy? Oto najbardziej wymagające parametry graficzne
3 526 wyświetleń 6 marca 2016
Popularne na tvgry.pl
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
86 124 wyświetlenia 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
79 622 wyświetlenia 20 listopada 2024
Nadszedł koniec ogromnych światów w grach?
34 557 wyświetleń 21 listopada 2024
10 ZASKAKUJĄCYCH misji otwierających gry
36 990 wyświetleń 20 listopada 2024