Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3 (12:33)
"Da się to pominąć? Chcę grać!"
Trudno się dziwić, że gry są ciągle porównywane do filmów - w końcu najciekawsze historie wciąż są w tych pierwszych przedstawiane za pomocą tych drugich. Cutscenki niosą też jednak ze sobą różne problemy, których nie wszyscy twórcy nauczyli się unikać. I dlatego obok majstersztyków pokroju Red Dead Redemption, czy The Last of Us, wciąż znajdują się gry, które po prostu "robią to źle".

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 900 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 328 wyświetleń 20 marca 2016

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 880 wyświetleń 1 maja 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 605 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 044 wyświetlenia 16 listopada 2014

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 306 wyświetleń 10 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 376 wyświetleń 13 listopada 2018

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 352 wyświetlenia 1 marca 2018

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 873 wyświetlenia 25 listopada 2019

Jak achievementy zepsuły gry
292 286 wyświetleń 2 grudnia 2019