tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Graliśmy w Wiedźmina 3! Nasze wrażenia z wiedźmińskiej walki

18 860 wyświetleń 26 stycznia 2015

Styl turlającego się mistrza.

Oto kolejna część naszych wrażeń z trzech godzin spędzonych w świecie Wiedźmina 3! W pierwszym filmie przyjrzeliśmy się bliżej treści i otwartemu światu, a tym razem przyszedł czas na walkę. Dziki Gon to wciąż gra o mocno zręcznościowym systemie, który jednak doczekał się wielu usprawnień względem drugiej części serii. Jakie są najbardziej wyraźne zmiany w pojedynkach?

Komentarze Czytelników (28)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
26.01.2015 21:15
Lateralus
81
Last Of The Wilds

Optymalizacja będzie leżeć...

26.01.2015 21:27
odpowiedz
assassin47
92
Konsul

Czemu mam zbuforowaną minute filmiku i co chwile znów sie buforuje? Dżizes... Edit: Na całym załadowanym też sie tnie co chwile (problemów z netem nie mam).

26.01.2015 21:51
odpowiedz
kzwwdo
75
Generał

Pasek energii powinien być zamieniony z poziomem toksyn w organizmie. Ogólnie cały interfejs powinien być zmieniony (prawdopodobnie jeszcze będzie, jest czas) bo wygląda jak ten "wyłączony" z W1 fcr.

26.01.2015 21:52
odpowiedz
Irek22
96
Grzeczny już byłem

Mam w dupie walkę (a także rozwój bohatera). Wiedźmin to dla mnie przede wszystkim fabuła i klimat, a także rewelacyjnie stworzony świat/lokacje. Walka mogłaby być taka, jak w "jedynce" i bym był zadowolony.

26.01.2015 22:03
odpowiedz
Velfrig
56
Pretorianin

@Irek22, pamiętaj jednak, że walka jest nieodłącznym elementem świata, a ta z jedynki była dosyć toporna i mało satysfakcjonująca jeśli chodzi o mechanikę.

26.01.2015 22:14
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
60
Senator

Akurat Wiedzmin 1 mial najlepsza walke, jak i zreszta caly klimat. W dwojce walka jest absolutnie beznadziejna, a klimat rozwodniony

26.01.2015 22:18
😜
odpowiedz
byczak666
27
Chorąży

Było pieczyste z gęsi !
Pozdro.

26.01.2015 22:27
odpowiedz
Zdzichsiu
75
Ziemniak

Ciekawi mnie, jak to jest z kamerą. Mamy możliwość dowolnego jej zbliżania zarówno podczas eksploracji, jak i walki? Na udostępnionych materiałach, podczas walki kamera strasznie odjeżdża od Geralta, co dla mnie wydaje się nie być jakimś dobrym udogodnieniem.

@Velfrig
Walka z jedynki była świetna po wyuczeniu się talentów. To co Geralt potrafił tam wyprawiać strasznie cieszyło oko. Ale masz rację, że klikanie co jakiś mogło kogoś nużyć. Tym niemniej mi się tamtejszy system walki bardzo się podobał.

26.01.2015 22:37
😍
odpowiedz
AIDIDPl
115
PC-towiec

Dalej się nie ogolił...

26.01.2015 22:47
😃
odpowiedz
szympek1818
49
Generał

Szkoda, że nowy wiedzmin nie wyjdzie na starsze generacje konsol no trudno trzeba bedzie odkładac kase na PS4 lub Xbox One bo gra na pewno bedzie warta zagrania w końcu CD Projekt sie naprawde postarał choć lepiej dmuchać na zimne zobaczymy jak będzie po premierze

26.01.2015 23:14
😊
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

@Zdzichsiu - Ciekawi mnie, jak to jest z kamerą. Mamy możliwość dowolnego jej zbliżania zarówno podczas eksploracji, jak i walki? Na udostępnionych materiałach, podczas walki kamera strasznie odjeżdża od Geralta, co dla mnie wydaje się nie być jakimś dobrym udogodnieniem.

Siedzę na oficjalnym forum i Marcin Momot kilka miesięcy temu napisał, że póki co nie ma takiej możliwości. Ale co jakiś czas wybucha tam burza (ostatnia była wczoraj, wywołana przez moją skromną osobę) i być może twórcy to zauważą i przynajmniej na PC dadzą możliwość jej przybliżania. W końcu to nie jest nic skomplikowanego, podpiąć przybliżanie/oddalanie kamery pod rolkę myszki, jak to jest w innych grach.
Też wolałbym przybliżyć kamerę, bo to pogłębia wczuwkę, ale też pewnie walki, zadawane ciosy oglądane z bliska robiłyby o wiele większe wrażenie. Przykładem, choć nie idealnym, byłoby tutaj GTA V, gdzie tryb FPP budził w graczach większe emocje a nawet pewien dyskomfort. Oczywiście nie mówię by w W3 znalazła się kamera FPP, ale myślę, że przybliżenie TPP dałoby podobny efekt.

26.01.2015 23:17
odpowiedz
Xardas661
80
Pretorianin

Wiedźmin 1 był ok, ale to była gra w starym stylu. W2, za to mechanika walki świetna, natomiast świat ograniczony. I boję się tego, że jak świat duży to ciężko skondensować fabułę, a jak fabuła ścisła, to świat mały.

Ale po opiniach z tego pokazu wygląda, że to będzie coś na prawdę ekstra. Zresztą EK na pc zamówiona dawno :)

26.01.2015 23:25
odpowiedz
victripius
89
Joker

Walka zawsze była mocną stroną Wiedźmina według mnie, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę znaki i różnego rodzaju mutageny.

27.01.2015 00:37
odpowiedz
zanonimizowany560811
101
Senator

Akurat Wiedzmin 1 mial najlepsza walke, jak i zreszta caly klimat. W dwojce walka jest absolutnie beznadziejna, a klimat rozwodniony

+1
do tego interfejs.

27.01.2015 01:06
odpowiedz
MaXXii
60
Generał

Z tego co wyczytałem z wielu recenzji to walka sama w sobie jest dobra, lecz niestety słabo albo raczej bez rewelacji wypada walka na koniu która jest po po prostu średnia.

27.01.2015 10:38
odpowiedz
Sasori666
127
Korneliusz

Sterowanie brzmi jak robione pod pada, podobnie było w 2. To nawet dobrze, bo ostatnio więcej gram na padzie.

27.01.2015 11:30
odpowiedz
F^lc0n
32
Chorąży

Przestałem oglądać przez te durne zbliżenia... Czyj to pomysł był?

27.01.2015 11:39
odpowiedz
Sethlan
92
Negative

@Sasori666 - ja całego W2 przeszedłem na padzie. Bardzo wygodnie i nawet najtrudniejszy poziom trudności nie przyprawiał mi bólu głowy.

Inna sprawa, że w filmie wspomniano o niesprawiedliwym traktowaniu gracza w potyczkach. Wiedźmin 2 nadal ma takie problemy.

27.01.2015 11:43
odpowiedz
zanonimizowany939625
53
Generał

Czy to znów ma być symulator turlania się jak w W2 czy walka jednak ma oddawać fakt, że Wiedźmin jest mistrzem fechtunku?

Mam nadzieję, że wyciągnęli wnioski z fatalnych pomysłów wprowadzonych w W2. Oczekiwałem cRPG a dostałem średniej jakości grę akcji z koszmarnym systemem walki.

Szanuję tę serię za prawdziwie dojrzałą fabułę i przedstawiony świat, jednakże po ogromnym zawodzie jakim był W2 dla mnie 3 razy się zastanowię nad kupnem W3.

27.01.2015 11:50
odpowiedz
ilprincipino
43
Senator

znowu beznadziejny system walki...
wiedzmin 2 mnie tym odrzuca za kazdym razem, gdy probuje troche pograc, nie wiem czy to w ogole kiedys ukoncze (nie, nie dlatego, ze nie umiem grac, po prostu w rpg oczekuje innego systemu walki)

27.01.2015 12:45
👍
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

W Wiedźmina 2 grałem dość dawno bo tuż po premierze i z tego co pamiętam to mechanika walki przypominała swego rodzaju karykaturę rozwiązań zastosowanych w serii Souls. Blokowanie ciosów nie miało większego sensu bo wigor po dwóch trzech blokach spadał do zera pozostawało to nieszczęsne ciągłe turlanie trochę zaburzające rytm walki również praca kamery a właściwie jej położenie (trochę za blisko pleców Geralta) stanowiło pewne utrudnienie. Z tego co widzę na powyższych fragmentach z sekwencjami walki, mechanika doczekał się naprawdę widocznych i co najważniejsze dobrze wykonanych zmian i ulepszeń tych elementów które w poprzedniej część irytowały najbardziej.

27.01.2015 19:07
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

ilprinci mam w dupie co chcesz, walka ma byc widowiskowa a nie wyglada jak symulator slepca i raz postac trafia goscia a raz nie. W Dragon age poczatek BYLO TO GÓWNANIE.

27.01.2015 22:04
odpowiedz
BŁOND_07
98
Konsul

Jedną z najlepszych zmian w Wiedźminie 2 był właśnie system walki, mimo że niedoskonały i średnio (na początku) zbalansowany bardzo mi przypadł do gustu, wymagał 'skilla', brał pod uwagę statystyki i dużo zależało od naszej taktyki. Poza tym była zwyczajnie trudna i wymagająca, choć czasem (przy bossach) bywało to irytujące. Chociaż względem W1 to walka w W2 była jak niebo a ziemia. Jednak jakby nie patrzeć, największe wady systemu walki w Wiedźminie 2 to: zbyt dużo 'turlania' się i średni balans (czasem frustrujące walki z bossami).
Z tego co widzę w Wieśku 3 uderzyli dokładnie w to, co było słabością tego systemu walki, wprowadzili zajebiscie wyglądające i pasujące do stylu walki wiedźmina piruety, uniki, poza tym jeśli faktycznie będzie tak jak mówili w materiale, że walka będzie wymagać stosowania różnych znaków, petard, eliksirów taktyk itp. To będzie dla mnie system walki idealny (już W2 miał IMO jeden z najlepszych systemów walki w RPGach). Trzymam kciuki!

27.01.2015 22:48
odpowiedz
PePe PL
110
Konsul

Oby system walki nie był tak tragiczny jak w dwójce i choć trochę zbliżył się czy to do Cienia Mordoru czy serii Souls. Albo chociaż był przyjemny i beztroski niczym w KoA:R. Jak będzie drewno rodem z W2 to nie nie tykam tej gry.

29.01.2015 12:31
odpowiedz
zanonimizowany879063
36
Konsul

@PePe PL
No niestety, po Mordorze, Soulsach i Batmanach w prawie każdej grze walka wygląda jak drewno. Wiem, że to inne gatunki itp. itd., ale Wiedźmin 1 i 2 są tak nudne gameplayowo, że wolałbym, żeby je zrobiło Telltale. To samo miałem z DA:I - po kilku próbach się poddałem, bo gra polegała na przemęczeniu się do kolejnych dialogów. Wygląda na to, że z trójką Wiedźmina będzie podobnie. Do tego fabuła też jak dotąd nie wygląda jakby była najwyższych lotów, więc najpewniej sobie zupełnie odpuszczę. Tym bardziej, że 2015 aż pęka od znacznie lepiej zapowiadających się gier.

29.01.2015 12:36
odpowiedz
MaXXii
60
Generał

W Wiedźminie dwójce była bardzo dobra walka, zdecydowanie nie dla Casuali. Zwłaszcza że trzeba było używać znaków, nacierać miecze olejkami, robić uniki ogólnie trzeba było się do każdej wiekszej walki przygotować. A w W3 ułatwili alchemie wystarczy raz stworzyć napój by mieć go już na stałe. Więc trochę głupio, bo poszło to w stronę uproszczenia rozgrywki.

29.01.2015 19:44
odpowiedz
Adrianun
114
Senator

Już w części drugiej walka była dobrze zrealizowana. Wszystko wskazuje na to, że w 'trójce' będzie ona jeszcze bardziej efektowna oraz urozmaicona, co oczywiście cieszy! :)

05.03.2015 01:20
odpowiedz
noumen
24
Chorąży

Może zdecydujcie się na jeden język, polski lub angielski - skile, buildy, sloty. Żałosne - nie ma polskich odpowiedników???

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Jak przerobić każdą grę na MEMY
14:30
15988225

Jak przerobić każdą grę na MEMY

289 760 wyświetleń 20 maja 2019

Czy Fortnite to największe zło świata gier?
12:31
15729572

Czy Fortnite to największe zło świata gier?

248 124 wyświetlenia 24 maja 2019

Co robią NPC, gdy na nich nie patrzysz
12:22
13790180

Co robią NPC, gdy na nich nie patrzysz

308 985 wyświetleń 22 maja 2019

Czy to już koniec loadingów w grach?
11:07
11090264

Czy to już koniec loadingów w grach?

237 949 wyświetleń 21 maja 2019