F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy (11:22)
Systemy zapisu i ich różne cechy.
Mimo, że technologia nie stoi już na przeszkodzie, niektóre gry wciąż wykorzystują tylko i wyłącznie automatyczny system zapisywania stanu gry. Czy są jakieś plusy tego rozwiązania? Co jest lepsze - quicksave, czy autosave?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 818 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 534 wyświetlenia 13 czerwca 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 781 wyświetleń 6 sierpnia 2014

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 905 wyświetleń 26 grudnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 249 wyświetleń 16 listopada 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 603 wyświetlenia 1 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Gra, w której wykiwają cię nawet pingwiny
717 516 wyświetleń 4 lutego 2019

W tej grze zabijesz się na 1000 sposobów
569 667 wyświetleń 1 października 2019

10 największych bossów z gier
964 123 wyświetlenia 26 lutego 2019

Jedna rzecz, którą NFS Heat zrobił ŚWIETNIE
381 865 wyświetleń 25 listopada 2019