Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy (4:50)
Da się? Oczywiście.
Osiągnięcia w grach są zwykle przewidywalne, a czasami wydają się być dla deweloperów złem koniecznym. W ostatnim odcinku Dekonstruktora przyjrzeliśmy się tematowi bliżej - teraz czas na kilka pozytywnych przykładów. Jak wyglądają achievementy, które wywracają rozgrywkę do góry nogami, komplementują ją humorem, albo w niewymuszony sposób motywują do dalszej zabawy?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 448 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 891 wyświetleń 21 września 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 158 wyświetleń 16 listopada 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 307 wyświetleń 13 czerwca 2015

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 570 wyświetleń 1 lutego 2015

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 409 wyświetleń 20 marca 2016
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

10 największych bossów z gier
960 308 wyświetleń 26 lutego 2019