Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy (4:50)
Da się? Oczywiście.
Osiągnięcia w grach są zwykle przewidywalne, a czasami wydają się być dla deweloperów złem koniecznym. W ostatnim odcinku Dekonstruktora przyjrzeliśmy się tematowi bliżej - teraz czas na kilka pozytywnych przykładów. Jak wyglądają achievementy, które wywracają rozgrywkę do góry nogami, komplementują ją humorem, albo w niewymuszony sposób motywują do dalszej zabawy?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 886 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 586 wyświetleń 13 czerwca 2015

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 925 wyświetleń 26 grudnia 2016

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 261 wyświetleń 16 listopada 2014

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4
24 925 wyświetleń 21 września 2014

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?
17 615 wyświetleń 1 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Gry, które karały za łamanie prawa
942 402 wyświetlenia 13 września 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019

"Najgorszy Assassin's Creed" 4 lata później
525 527 wyświetleń 6 lipca 2018