Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy (4:50)
Da się? Oczywiście.
Osiągnięcia w grach są zwykle przewidywalne, a czasami wydają się być dla deweloperów złem koniecznym. W ostatnim odcinku Dekonstruktora przyjrzeliśmy się tematowi bliżej - teraz czas na kilka pozytywnych przykładów. Jak wyglądają achievementy, które wywracają rozgrywkę do góry nogami, komplementują ją humorem, albo w niewymuszony sposób motywują do dalszej zabawy?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 733 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8
3 104 wyświetlenia 3 grudnia 2015

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 025 wyświetleń 16 listopada 2014

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 854 wyświetlenia 1 maja 2015

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 284 wyświetlenia 10 lutego 2015

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 296 wyświetleń 20 marca 2016
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
348 880 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
157 967 wyświetleń 8 lipca 2019

10 filmów, które na zawsze zmieniły kino
136 361 wyświetleń 15 czerwca 2020

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020