Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy (4:50)
Da się? Oczywiście.
Osiągnięcia w grach są zwykle przewidywalne, a czasami wydają się być dla deweloperów złem koniecznym. W ostatnim odcinku Dekonstruktora przyjrzeliśmy się tematowi bliżej - teraz czas na kilka pozytywnych przykładów. Jak wyglądają achievementy, które wywracają rozgrywkę do góry nogami, komplementują ją humorem, albo w niewymuszony sposób motywują do dalszej zabawy?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 759 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 064 wyświetlenia 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
288 734 wyświetlenia 13 grudnia 2018
Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 356 wyświetleń 4 maja 2014
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 998 wyświetleń 13 czerwca 2015
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 894 wyświetlenia 19 października 2014
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
174 wyświetlenia 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
330 wyświetleń 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024