tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Oszukiwanie w grach dla jednego gracza. Wyznania sprawców

1 937 wyświetleń 18 października 2015

Exploity, luki - oni nie wstydzą się z nich korzystać

Nie trzeba wpisywać cheata, żeby w pewien sposób oszukiwać w grze. Dzisiejsi goście opowiadają o tym, jak wykorzystują luki w mechanizmach gry, by łatwiej pokonać przeciwników i zdobyć lepszy sprzęt. W trosce o bezpieczeństwo tych osób NIE zmieniliśmy ich imion.

Komentarze Czytelników (53)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
18.10.2015 18:31
odpowiedz
kenaz
32
Centurion

baldur's gate - żeby zabić drizzta zgromadziłem wszystkich oprócz złodzieja na "wysepce" na jeziorze, złodziejem zwabiłem drizzta do przeciwległego brzegu, no i z łuku go, gra nie była na tyle mądra żeby posłać drizzta dookoła jeziorka, po prostu miotał sie przy brzegu i obrywał kolejnymi strzałami.

18.10.2015 18:34
odpowiedz
Valgard
31
Centurion

haha świetny pomysł na materiał. "God mode pomaga mu w imersji" hah ten podpis brzmi jak jakieś największe zło, herezja, uzależnienie xD

18.10.2015 18:53
odpowiedz
Imrahil8888
89
Generał

Jedi Knight to gra, która przysporzyła mi tyle problemów, że sporadycznie wręcz musiałem użyć kodów i to stosunkowo dość niedawno. W nowym Dragon Age dało się kopiować rzeczy w skrzyni, dzięki czemu można mieć ile pieniędzy się chce. W Kozakach natomiast często używałem kody, by móc spokojnie rozwinąć "baze", mieć mało woja, lecz elite, dzięki czemu mogłem robić to co najbardziej lubiłem, czyli bronić się. Tak samo w Total Warach. Nie każdemu podchodzi ekonomia, natomiast bitwy są tak dobre, że aż żal ograniczać się w bitwach, mając tylko 1 armie.

18.10.2015 19:00
Wielki Gracz od 2000 roku
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
129
El Kwako

GTA San Andreas. To była gra, w którą po prostu obowiązkowo grało się na kodach, by mieć wszystkie bronie, fajne pojazdy i mnóstwo hajsu.

18.10.2015 20:09
odpowiedz
zanonimizowany1099236
6
Chorąży

No chłopaki poważne macie przwiny. :) To podpada już pod prokuratora. :D

18.10.2015 20:45
Pr0totype
odpowiedz
Pr0totype
118
Generał

Ja pamiętam tylko czasy gdy używałem kody na PSX z gazet i na PS2 też się używało, potem już przeszedłem głównie na PC, choć dalej gram na konsolach, to tylko exy. A po tym PS2 wolałem o wiele bardziej grać normalnie, natomiast zawsze starałem się wybrać najwyższy lub wyższy niż standardowy poziom gry i sprawiało mi to dopiero satysfakcje :)

18.10.2015 21:12
odpowiedz
LLoki
59
Centurion

Nic, kurde, nie zrozumiałem... :P

18.10.2015 22:45
odpowiedz
Father Nathan
53
Centurion

1) W grze "Betrayal at Krondor" (1993) był pewien dom otoczony przez kilku quegańskich piratów. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba respawnowali się, jeśli po ich zabiciu odeszło się kilkanaście kroków zamiast wchodzić do środka. W ten sposób wymaksowałem wszystkie statystyki drużyny (Owyna, Goratha i Lockleara), co z kolei skutkowało innym błędem, tym razem niekorzystnym dla gracza. Otóż obrażenia zadawane przez Goratha najlepszym mieczem Guarda Revanche były tak duże, że przekręcał się licznik i leczył (!) przeciwników zamiast ich zabijać.
2) Gry "Duke Nukem 3D" i "Quake" (1996) przeszedłem z kodem nieśmiertelności (God Mode), bo bez tego kompletnie sobie nie radziłem i co chwilę ginąłem.

PS Fajnie byłoby mieć na co dzień taki niski głos. Co nie, chłopaki? :)

19.10.2015 09:45
k8vt800
odpowiedz
k8vt800
83
Pretorianin

We Final Fantasy 7 jak się pokombinuje to dość wcześnie można zdobyć Enemy Skill bodajże "Beta" od potwora Midgar Zolom (wielki wąż na bagnach), po dotarciu na Costa Del Sol wracamy zaraz z powrotem do Junon i tam w takim przejściu można włączyć alarm, przez co mogą nas zaatakować silni na tym etapie wrogowie, których łatwo wykończyć zdobytą Betą, paski z doświadczeniem zapełniają się tak przyjemnie szybko, że trudno stamtąd szybko odejść :D niestety gra staje się za łatwa.

19.10.2015 10:10
odpowiedz
Lazy_Fox
14
Legionista

No ładnie chłopaki, w poniedziałek z rana taki materiał :D gratuluje pomysłu. Bardzo jest mi szkoda tego pierwszego dziennikarza, pierwszy raz i to przed kamera.....No ale przynajmniej banan sie pojawił na twarzy :)

19.10.2015 17:28
odpowiedz
zanonimizowany1101535
23
Generał

Osobiscie uwazam, ze uzywanie kodow do przejscia gry jest dla mieczakow. Znakomita wiekszosc gier jest tak skonstruowana, ze na normalu idzie spokojnie to przejsc bedac przecietnym, albo nawet slabym graczem. Kazdy z dwoma rekami da rade to zrobic (chyba ze mowa o jakichs japonskich wynalazkach z poziomem trudnosci poza skalą).
Czasem sa momenty trudniejsze, ale one w zamierzeniu tez maja dawac jakas tam satysfakcje z ukonczenia. Tworcy po cos tworza wyzwania, po cos wprowadzony jest progres postaci i zdobywanie lepszego sprzetu. Wpisujac kod na god mode niszczymy to poczucie rozwoju i wysilek tworcow w stworzenie tego, dla mnie jest to mega slabe. Jak ktos placze ze nie umie pokonac bossa to niech przysiadzie i za ktoryms razem mu sie uda (satysfakcja bedzie z tego duzo wieksza niz mialby wpisac kod).
Natomiast rozumiem korzystanie z kodow juz po przejsciu gry (np. gdy gramy w sandboxa jak Gta) albo w New game +, w ramach zabawy i obczajenia co tez fajnego owe kody moga zaoferowac (bo czasem sa to calkiem spoko rzeczy, nie tylko zwykla niesmiertelnosc czy nieskonczona kasa). Latanie w Gta? Czemu nie. Albo odpalamy Dooma, najwyzszy poziom trudnosci, iddqd idkfa i dobrze sie bawimy robiac rzeznie na potworach, ktore normalnie rozwalilyby nas w 5 sekund ;)

19.10.2015 21:16
Szaku
odpowiedz
Szaku
134
Szaman

Ja niewybaczalnie oszukiwałem w Diablo 2 i edytowałem sobie postać, aby siać pogrom na osiedlu :(.

20.10.2015 15:27
Planetar
odpowiedz
Planetar
54
Pretorianin

Omhash jakie zwierzenia. Normalnie "Warto rozmawiać" "Rozmowy w tłoku" i "Zaciekawiła mnie twoja historia".

21.10.2015 09:01
odpowiedz
Mefistofeleos
27
Chorąży

Fajny pomysł na materiał!! Plus dla was!!

21.10.2015 10:09
Jonasz95
odpowiedz
Jonasz95
100
Pretorianin

Do dziś pamiętam kody z GTA [...], KJcośtam... xD

21.10.2015 12:07
odpowiedz
WlodarW
83
Generał

Swietne to bylo, tylko brakowalo mi napisów, bo można było czasami nie zrozumieć o czym mówią Ci wstydnicy.

21.10.2015 12:15
odpowiedz
Xardas661
80
Pretorianin

Kodów od dawien dawna nie używam. Ostatni raz chyba jak zacząłem grać w Europę Universalis 2 i nie ogarniałem jeszcze mechaniki, zaczynałem grać kodując a potem stopniowo odpuszczałem kody. W Gothicu 2 natomiast czasem wykorzystywałem błąd przy kuciu mieczy - jak się szybko naciskało to miecze się klonowały :)

21.10.2015 20:55
odpowiedz
Arbogast
18
Chorąży

Gdyby nie niepotrzebne zmienianie głosu i zamazywanie twarzy byłaby łapka w górę.

21.10.2015 21:18
Scorpi_80
odpowiedz
Scorpi_80
88
Generał

Kodów nie używam od wieków. W czasach Dooma się czasem coś użyło:) Nie lubię tego robić, jedynie czase, skorzystam z expoitów i bugów.

23.10.2015 07:30
Rewo
odpowiedz
Rewo
102
Generał

Do GTA i Hirołsów kodów używałem. Dzieckiem będąc podbiłem złoto i lvl na samym początku gry w Icewind Dale II, gdyż dopiero co jedynkę ukończyłem i zbyt leniwy byłem, by znowu uczciwie od nowa budować drużynę, a to pierwsze moje RPGi były. W Dead Island noclipp włączałem, bo respawny były okrutnie wnerwiające. W Oblivionie przeciwników rozbrajałem, by następnie telekinezą broń ichnią wyrzucić i po plecach ich okładać. W Don't Starve kopię sejwów robiłem, ponieważ bałem się ich utraty po długich godzinach gry, ale koniec końców ich nie wykorzystywałem! Więcej kodów nie pamiętam, choć więcej ich pewnie było, ale żadnego też nie żałuję, gdyż to singiel jeno, a nie psucie zabawy innym.

Ale ten filtr głosu mogliście słabszy dać, ciężko się słuchało.

23.10.2015 20:33
MrocznyWędrowiec
odpowiedz
MrocznyWędrowiec
69
aka Hegenox

Osobiście kodów używam prawie wyłącznie w RPGach w przypadkach:
1) W "pre-game'ie" do wymaksowania statystyk i skilli aby zobaczyć jaki build stworzyć dla swojej postaci przy pierwszym podejściu.
2) W endgame'ie/przy 2gim podejściu do odkrycia sekretów, które ominęły mnie przy wcześniejszej grze - np dialogi (skillchecki), alternarnatywne bronie czy towarzysze.

24.10.2015 14:44
odpowiedz
openforu0
18
Legionista

"Zaczynał do zabijania smoków" a co to znaczy? Chyba 'od' zabijania

25.10.2015 14:57
👍
odpowiedz
Paczino
1
Junior

HEJ DROGA REDAKCJO TV GRY !

Mam prośbę . Zróbcie obiektywny materiał o random keyach do gier z platform typu g2a (hotkeys 1,5,10 , random 1,5,10, random premium itd . )! ;)

~Al Paczino

26.10.2015 22:06
dia8el
odpowiedz
dia8el
90
Wiedźmin

IDDQD!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

28.10.2015 14:06
n0rbji
odpowiedz
n0rbji
73
Siedzący Byk

Kodów nie używam. Czasami bugi ale rzadko. Największe oszustwa robię w grach wyścigowych ścinając nie przepisowo zakręty czy spychając przeciwników z drogi :)

01.11.2015 19:25
Adrianun
odpowiedz
Adrianun
118
Senator

Dobry materiał! ;)

26.11.2015 21:12
kuba1711
odpowiedz
kuba1711
95
Ten post może kłamać?

Najlepsze kody w w Gothicach I i II oraz GTA. Dzięki temu powstało multum lepszych czy gorszych filmików na YT, będąc w podstawówce robiły one furorę.

16.12.2015 02:43
yadin
odpowiedz
yadin
102
Legend

Dlaczego nie pokazano ich twarzy? Czy oni naprawdę wpadli w jakiś paragraf? Ja kiedyś w Medal of Honor wpadłem na to, że na kilku lokacjach można załatwić niektórych żołnierzy z daleka, zanim sprawią nam kłopoty. Mimo że nie było ich widać, po wielu przejściach wiedziałem, gdzie stoją.

24.03.2016 10:12
😊
odpowiedz
KS87
1
Junior

Duplikowanie przedmiotów w Diablo! I działało na battle.net!
Jak się wymaksowało czary magiem, Lord Terroru padał po kilku fireballach...
Albo zabijasz gracza, rzucasz na jego cialo ścianę ognia i teleporter. I wskrzeszasz. Gość się budzi, umiera od ściany ognia i teleportuje jednocześnie - jego cialo lezy martwe w wiosce startowej ;D

Fajnie się oszukiwało w singlu.
W miesięcznikach o grach był zazwyczaj dział poświęcony kodom. Tips&Tricks w SS a CDA czasem dawało całą książeczkę z wszelkiej maści kodami i eksploitami.
Wogóle to najlepsze było jak się samemu odkryło jakiegoś czita.

post wyedytowany przez KS87 2016-03-24 10:12:36
24.03.2016 10:20
odpowiedz
KS87
1
Junior

Ale fakt, większość gier lepiej bez kodów, większe wyzwanie i satysfakcja jak dasz radę.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgorsze Gry z kosza, na które cię nie stać
21:00
36562456

Najgorsze Gry z kosza, na które cię nie stać

593 266 wyświetleń 23 marca 2020

Najlepsza gra, którą zobaczy tylko 1% graczy
11:48
27457239

Najlepsza gra, którą zobaczy tylko 1% graczy

1 218 wyświetleń 30 marca 2020

Najprostszy przeciwnik, który zabije cię tysiące razy
10:10
24280242

Najprostszy przeciwnik, który zabije cię tysiące razy

356 346 wyświetleń 23 marca 2020

Kiedy twórcy crapów robią dobrą grę
10:01
20309197

Kiedy twórcy crapów robią dobrą grę

396 102 wyświetlenia 23 marca 2020