3. Najlepiej oceniane filmy tvgry.pl o tematyce komentarze
Kiedy bohater umiera - jak twórcy gier wykorzystują śmierć?
1 603 wyświetlenia 9 stycznia 2017
Skąd się bierze głębia w grach?
1 561 wyświetleń 7 stycznia 2017
Czy sławny aktor to przepis na sukces gry wideo?
1 427 wyświetleń 4 stycznia 2017
Fanowskie gry zbanowane przez wydawców
1 667 wyświetleń 10 grudnia 2016
Dlaczego remaster Crasha Bandicoota to zły pomysł? Krytycznie o polityce Sony
58 656 wyświetleń 7 grudnia 2016
Mocne początki - jak dobrze zacząć historię w grze?
1 713 wyświetleń 29 listopada 2016
Mentalność plemienna, czyli wojny fanbojów
1 842 wyświetlenia 19 listopada 2016
Dysonans ludonarracyjny, czyli hipokryzja gier
5 156 wyświetleń 16 listopada 2016
Gdzie zmierzasz Blizzardzie, czyli kup pan skrzyneczkę
1 588 wyświetleń 8 listopada 2016
Reboot, remake, remaster - gdzie leży różnica?
5 739 wyświetleń 3 listopada 2016
Lincz na Call of Duty - czym Infinite Warfare wkurzyło graczy?
8 692 wyświetlenia 3 listopada 2016
Symulatory zabijania - czy gry uczą nas mordować?
9 108 wyświetleń 30 października 2016
8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo
3 271 wyświetleń 29 października 2016
Między historią a mechaniką - jak Cywilizacja VI wplata historię w rozgrywkę
165 005 wyświetleń 26 października 2016
Milczenie znaczy wiele - jaką historię mogą opowiadać gry bez słów?
1 238 wyświetleń 25 października 2016
Przekłamane screeny - marketing bullshotów
2 456 wyświetleń 4 października 2016
Skąd bierze się strach przed multiplayerem?
4 962 wyświetlenia 3 października 2016
Nosem w ścianie, czyli sekrety w grach FPS
1 396 wyświetleń 1 października 2016
Choroby i przypadłości gracza hardkorowego - co jest faktem a co mitem?
1 719 wyświetleń 29 września 2016
Ubisoft zabójca hitów - jak wygaszane są kultowe serie
1 703 wyświetlenia 28 września 2016