3. Najlepiej oceniane filmy tvgry.pl o tematyce komentarze

Kiedy bohater umiera - jak twórcy gier wykorzystują śmierć?
1 654 wyświetlenia 9 stycznia 2017

Skąd się bierze głębia w grach?
1 615 wyświetleń 7 stycznia 2017

Czy sławny aktor to przepis na sukces gry wideo?
1 471 wyświetleń 4 stycznia 2017

Fanowskie gry zbanowane przez wydawców
1 725 wyświetleń 10 grudnia 2016

Dlaczego remaster Crasha Bandicoota to zły pomysł? Krytycznie o polityce Sony
58 738 wyświetleń 7 grudnia 2016

Mocne początki - jak dobrze zacząć historię w grze?
1 795 wyświetleń 29 listopada 2016

Mentalność plemienna, czyli wojny fanbojów
1 909 wyświetleń 19 listopada 2016

Dysonans ludonarracyjny, czyli hipokryzja gier
5 363 wyświetlenia 16 listopada 2016

Gdzie zmierzasz Blizzardzie, czyli kup pan skrzyneczkę
1 634 wyświetlenia 8 listopada 2016

Reboot, remake, remaster - gdzie leży różnica?
5 904 wyświetlenia 3 listopada 2016

Lincz na Call of Duty - czym Infinite Warfare wkurzyło graczy?
9 012 wyświetleń 3 listopada 2016

Symulatory zabijania - czy gry uczą nas mordować?
10 241 wyświetleń 30 października 2016

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo
3 452 wyświetlenia 29 października 2016

Między historią a mechaniką - jak Cywilizacja VI wplata historię w rozgrywkę
165 380 wyświetleń 26 października 2016

Milczenie znaczy wiele - jaką historię mogą opowiadać gry bez słów?
1 278 wyświetleń 25 października 2016

Przekłamane screeny - marketing bullshotów
2 509 wyświetleń 4 października 2016

Skąd bierze się strach przed multiplayerem?
5 179 wyświetleń 3 października 2016

Nosem w ścianie, czyli sekrety w grach FPS
1 441 wyświetleń 1 października 2016

Choroby i przypadłości gracza hardkorowego - co jest faktem a co mitem?
1 771 wyświetleń 29 września 2016

Ubisoft zabójca hitów - jak wygaszane są kultowe serie
1 757 wyświetleń 28 września 2016