Dysonans ludonarracyjny, czyli hipokryzja gier (15:49)
Gdy wrażliwa Lara morduje.
W roku 2007 Clint Hocking przedstawił branży pojęcie dysonansu ludonarracyjnego. Od tego czasu jest ono tematem wielu debat, które dotyczą gier oraz opowiadanych w nich historii. Jedni twierdzą, że jest to dowód na hipokryzję gier, drudzy, że to kompletnie nie przeszkadza. Nachylmy się nieco nad tym tematem.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 480 wyświetleń 28 marca 2016

Komentarz: Czy Wiedźmin 3 po polsku spełni oczekiwania?
39 386 wyświetleń 1 listopada 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 583 wyświetlenia 11 lipca 2015

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 594 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Komentarz: Duke Nukem Never
37 624 wyświetlenia 1 lipca 2011

Jak korzystamy z głupoty sztucznej inteligencji w grach
538 115 wyświetleń 11 grudnia 2017
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019