Milczenie znaczy wiele - jaką historię mogą opowiadać gry bez słów? (8:42)
Czy tak się da?
Gry bez dialogów czasami prowokują więcej teorii związanych z historią, niż klasyczne tytuły. Spójrzcie chociażby na Overwatcha - na temat postaci z tej gry można przeczytać naprawdę dużo. To osobna sztuka kreowania historii, bo w tytułach typu Journey czy Abzu będziemy musieli sami interpretować to co widzimy. Jak to działa? Jak tytuły od studia Amanita pokroju Samorosta czy Machinarium mogą kreować historię?

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 303 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 308 wyświetleń 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 121 wyświetleń 11 lipca 2015

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 954 wyświetlenia 28 października 2010

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
52 013 wyświetleń 19 maja 2016

FIFA 15 - czy Reprezentacja Polski jest zbyt silna?
31 303 wyświetlenia 30 września 2014
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

10 największych bossów z gier
960 308 wyświetleń 26 lutego 2019