Milczenie znaczy wiele - jaką historię mogą opowiadać gry bez słów? (8:42)
Czy tak się da?
Gry bez dialogów czasami prowokują więcej teorii związanych z historią, niż klasyczne tytuły. Spójrzcie chociażby na Overwatcha - na temat postaci z tej gry można przeczytać naprawdę dużo. To osobna sztuka kreowania historii, bo w tytułach typu Journey czy Abzu będziemy musieli sami interpretować to co widzimy. Jak to działa? Jak tytuły od studia Amanita pokroju Samorosta czy Machinarium mogą kreować historię?

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 480 wyświetleń 28 marca 2016

Komentarz: Czy Wiedźmin 3 po polsku spełni oczekiwania?
39 402 wyświetlenia 1 listopada 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 601 wyświetleń 11 lipca 2015

Komentarz: Duke Nukem Never
37 642 wyświetlenia 1 lipca 2011

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 607 wyświetleń 13 czerwca 2015

Jak korzystamy z głupoty sztucznej inteligencji w grach
538 115 wyświetleń 11 grudnia 2017
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Historyczne bzdury, które na stałe trafiły do gier
877 320 wyświetleń 3 stycznia 2020