Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9 (11:04)
Sztuka odmawiania w grach wideo.
Po latach grania, w pewnych sytuacjach spodziewamy się już, jak gra będzie skonstruowana. Możesz romansować z dwiema postaciami? Pewnie na końcu dostaniesz wybór! Dostajesz zadanie poboczne? Nie ma sensu odmawiać, nawet jeśli wydaje się zupełnie głupie. Kiedy gry przełamują konwencję, to czasami zmuszają nas do myślenia, a czasami po prostu rozczarowują. No bo kto by wpadł na to, że czasami najlepszym rozwiązanie to milczeć, albo nie angażować się?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 554 wyświetlenia 28 sierpnia 2016

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 706 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 334 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 186 wyświetleń 16 listopada 2014

Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8
3 168 wyświetleń 3 grudnia 2015

Czujesz, że musisz zebrać wszystko? To wina gry
2 365 wyświetleń 3 grudnia 2016
Popularne na tvgry.pl

10 najgłupszych zagadek z gier
512 775 wyświetleń 30 marca 2020

TVGRY kontra gry na kilka tysięcy godzin
1 256 065 wyświetleń 30 marca 2020

5 achievementów, na których zdobycie nie starczy ci życia
424 512 wyświetleń 23 lutego 2020

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
861 477 wyświetleń 16 grudnia 2019