Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9 (11:04)
Sztuka odmawiania w grach wideo.
Po latach grania, w pewnych sytuacjach spodziewamy się już, jak gra będzie skonstruowana. Możesz romansować z dwiema postaciami? Pewnie na końcu dostaniesz wybór! Dostajesz zadanie poboczne? Nie ma sensu odmawiać, nawet jeśli wydaje się zupełnie głupie. Kiedy gry przełamują konwencję, to czasami zmuszają nas do myślenia, a czasami po prostu rozczarowują. No bo kto by wpadł na to, że czasami najlepszym rozwiązanie to milczeć, albo nie angażować się?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 805 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
4 311 wyświetleń 20 marca 2016

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 293 wyświetlenia 10 lutego 2015

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 865 wyświetleń 1 maja 2015

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 218 wyświetleń 13 czerwca 2015

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 592 wyświetlenia 6 sierpnia 2014
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
352 668 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
159 246 wyświetleń 8 lipca 2019

10 filmów, które na zawsze zmieniły kino
136 873 wyświetlenia 15 czerwca 2020

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
414 244 wyświetlenia 30 marca 2020