Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 027 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 254 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 473 wyświetlenia 4 maja 2014

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 622 wyświetlenia 6 sierpnia 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 063 wyświetlenia 16 listopada 2014

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
32 326 wyświetleń 10 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
674 575 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
560 126 wyświetleń 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
523 583 wyświetlenia 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
450 306 wyświetleń 23 listopada 2020