Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 559 wyświetleń 28 sierpnia 2016

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 707 wyświetleń 6 sierpnia 2014

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5
18 188 wyświetleń 16 listopada 2014

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 334 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8
3 169 wyświetleń 3 grudnia 2015

Czujesz, że musisz zebrać wszystko? To wina gry
2 365 wyświetleń 3 grudnia 2016
Popularne na tvgry.pl

10 najgłupszych zagadek z gier
512 775 wyświetleń 30 marca 2020

TVGRY kontra gry na kilka tysięcy godzin
1 256 065 wyświetleń 30 marca 2020

5 achievementów, na których zdobycie nie starczy ci życia
424 512 wyświetleń 23 lutego 2020

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
861 477 wyświetleń 16 grudnia 2019