Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 073 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 886 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 331 wyświetleń 19 października 2014
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 226 wyświetleń 13 czerwca 2015
Czy w nocy gra się lepiej?
287 886 wyświetleń 13 grudnia 2018
Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy
31 787 wyświetleń 10 lutego 2015
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
1 265 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021