tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
YouTube
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Jak reklamy przedstawiają graczy

594 230 wyświetleń 22 września 2017

Czy bawisz się wystarczająco dobrze dla telewizji?

Wizerunek gracza według reklam, czy produkcji telewizyjnych, często znacząco odbiega od rzeczywistości. Okazuje się, że dla speców od marketingu bawimy się po prostu za słabo.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.09.2017 21:01
Xartor
1
Xartor
108
Konsul

Trudno się nie zgodzić, tylko szkoda że płacimy za to tak wysoką cenę. Wilczą część cenny gry jest jej marketing, gdzie te pieniądze mogły posłuż do jej ulepszenia albo porostu uczynić gry tańszymi.

23.09.2017 03:00
Cobrasss
odpowiedz
Cobrasss
152
Senator

Nie bez powodu mówi się reklama dźwignią handlu.
Jeśli chodzi o reklamy gier gdzie np taka wesoła rodzinka dobrze bawi się przy grze jakoś mnie nie przekonuje do zakupu czy pragnienia oni tak dobrze bawią i ja też tak chcę.

Nie to co kiedyś jak byłem młodszy i kiedy były reklamy zabawek to zawsze miałem taką na to chrapkę i też chciało mi się prośić rodziców aby mi tą zabawkę zakupili.
Albo były reklamy pewnych czasopism i te mnie przekonywały aby je zakupywać z takich czasopism był np Wally zwiedza świat albo Świat Wiedzy ten drugi akurat :P kupował mój ojciec bo bardzo interesowała tematyka technologi.


więcej

Popularne na tvgry.pl

Czy Simy przeżyją, gdy zostawisz je bez kontroli
29:16
33071550

Czy Simy przeżyją, gdy zostawisz je bez kontroli

517 874 wyświetlenia 6 lipca 2020

4 godziny z Cyberpunkiem 2077! Pierwsze wrażenia
22:22
297081207

4 godziny z Cyberpunkiem 2077! Pierwsze wrażenia

691 930 wyświetleń 6 lipca 2020

Rzecz, której nie udźwignie najlepszy komputer
10:59
22065398

Rzecz, której nie udźwignie najlepszy komputer

405 805 wyświetleń 6 lipca 2020

Jak Riot poszedł na wojnę z cheaterami
13:44
20805414

Jak Riot poszedł na wojnę z cheaterami

402 739 wyświetleń 6 lipca 2020