3 uproszczenia z gier, które poszły za daleko (12:27)
Co psuje klimat zabawy
Tryb detektywa lub superzmysły; hitmarkery, czyli znaczniki trafień; nielogiczne wymagania związane z poziomem bohatera. Oto 3 uproszczenia mechanizmów rozgrywki z popularnych gier, które potrafią zepsuć klimat. Materiał przygotowany na bazie gier Battlefield 1942, 3 i 4, serii Call of Duty, Wiedźmina 3, Baldur's Gate, Pillars of Eternity i innych.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 303 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 282 wyświetlenia 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 102 wyświetlenia 11 lipca 2015

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 936 wyświetleń 28 października 2010

Dlaczego Polakom nie podoba się Cyberpunk 2077?
240 572 wyświetlenia 11 czerwca 2018

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
51 994 wyświetlenia 19 maja 2016
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 walk z bossami, które były za długie
630 792 wyświetlenia 9 kwietnia 2018