tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Rainbow Six: Siege w opałach - czy nowa część zmierza ku przepaści?

20 628 wyświetleń 2 kwietnia 2015

Czego oczekiwać od nadchodzącej części serii?

Seria Rainbow Six zmieniała się przez lata. Od kompetentnych symulatorów działania antyterrorystów do strzelanek, które niczym nie wyróżniały się na tle konkurencji. Jak prezentuje się nadchodząca część serii? Czy planowanie taktyczne wygra z akcją? Mamy co do tego pewne obawy.

Komentarze Czytelników (63)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
03.04.2015 16:44
odpowiedz
AndrzejC
29
Legionista

Widzę, że nie ma respawnów - to dobrze bo to jest główny czynnik, który skłania graczy do bardziej ostrożnego zachowania. Niech jeszcze dodadzą realistyczny system trafień (jeden strzał w większości przypadków powinien być śmiertelny) i będzie ok.

03.04.2015 18:13
odpowiedz
SethSamson
29
Legionista

TAK SAMO bylo z GHOST RECON FUTURE SOLDIER ... co innego na E3 co innego w pudelku ...

DUPISOFT ...

03.04.2015 21:50
odpowiedz
mackal83
110
Konsul

No cóż.Oby to nie była kolejna kalka battlefielda tylko taktyczny shooter,których jest jak na lekarstwo.

03.04.2015 21:59
odpowiedz
DM
147
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

Taktyczny, skomplikowany, trudny shooter wyjdzie jedynie na PC, z kickstartera, albo od małego wydawcy - nie od jednego z największych, który celuje we wszystkie platformy i jak największą liczbę odbiorców

03.04.2015 22:59
odpowiedz
perfecto18
22
Chorąży

coś powolni jesteście i słabą redakcją, bo na YT już są gameplaye prawie 20 minutowe z zamkniętej gry, na którą zostali oni zaproszeni(ich zaprosili, a was nie? ;).

Generalnie wygląda to identyko jak cod, chałowato.

04.04.2015 00:02
odpowiedz
Adrianun
112
Senator

Rzeczywiście, różnice pomiędzy oboma gameplayami są zauważalne i tu rodzą się obawy odnośnie ostatecznej wersji... Zobaczymy jak to się potoczy. Ciekawy materiał! ;)

04.04.2015 01:29
odpowiedz
Quarez
49
PC Gamer

Ja miałem (i mam w sumie dalej) nadzieję, że ten Rainbow da możliwość podejścia maksymalnie taktycznego do rozgrywki. Choćby tryb dla hardcorowych graczy gdzie trzeba się trzymać pewnych założeń wcześniej ustalonych (względem obranej taktyki). Możliwość porozumiewania się gestami, konieczność zachowania elementów CQB, system medyczny, dobór ekwipunku, który rzeczywiście przekłada się pod daną misję. To mogła by być świetna platforma pod coopy ze swoją ekipą (dla mnie świetna odskocznia od Army 3). I szczerze liczyłem, że tak się stanie z nowym Raonbow Six. Jak widać, teraz wszystko musi przypominać BFa albo CoDa. Nawet ArmA 3 bez odpowiednich modów jest strasznie arcadowa (choć ma być "symulatorem" pola bitwy). Szkoda tej marki.

04.04.2015 09:07
odpowiedz
wellmiller
27
Chorąży

Tak zrąbane jak Battlefield

04.04.2015 10:24
odpowiedz
Sethlan
87
Oorah!

https://www.youtube.com/watch?v=oSQLLtSnHr8 <- co sądzicie? Nowy materiał (2-godzinny) z rozgrywki z alphy.

04.04.2015 11:32
odpowiedz
wcogram
91
Generał

Założenia może i dobre ale później poszli w kierunku COD.

Jak każda gra była by z losowymi ludźmi po każdej stronie nie nie ma miejsca na planowanie. Może jak trafią się drużyny składające się wyłącznie ze znajomych to miało by to racje bytu. Gameplay jest za szybki jak na taką grę.

Ubi wie, że nie podołało by zrobienia naprawdę dobrego AI przeciwników jak i towarzyszy dla gry SP więc robią Multi 5vs.5 z randomami.

Pokazywane zniszczenia, ścianę można przestrzelić tylko w jednym miejscu, dziura w suficie lub podłodze tylko na środku, a w rogu pomieszczenia to już nie można.

Gra powinna powstać jako produkcja SP z bardzo dobrą AI botów po obu stronach. Z rozbudowanymi opcjami taktycznymi jak i zarządzania oddziałem. Z opcją gry co-op ze znajomymi przeciw AI. Ja bynajmniej n a takie R6 czekam

04.04.2015 11:58
odpowiedz
DM
147
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

zauważcie, że większość wymian ognia to ostrożne wychylanie się zza rogu - nie ma biegania i strzelania jak w BF czy skakania jak zające jak w CS - jak złe i różne od Raven Shielda by Siege nie było - wydaje mi się, że i tak będzie dużo lepsze od dominuących teraz strzelanin

04.04.2015 12:43
odpowiedz
Sethlan
87
Oorah!

@DM - ruchy postaci są i tak za szybkie. Widać to w materiale, który podałem wyżej. Mimo teamplay'u nie ma ustawiania się pod drzwiami, jest tylko bieganie na lewo i prawo, i strzelanie w dziurę w ścianie, bo "może się trafi". I tutaj wychodzi kolejny minus - władowywanie kupy naboi, aby położyć gościa. Jeden strzał, jedno zabicie - i cała gra nabrałaby całkiem innego tempa. Dodajmy do tego wolniejsze poruszanie się samych postaci i mamy produkcję naprawdę dobrą, wymagającą taktycznego podejścia i ostrożnego planowania kolejnego ruchu.

04.04.2015 12:54
odpowiedz
Mr.Vasko
26
Legionista

W sumie to po tym gameplayu można się zniesmaczyć. Ja nadal na grę czekam, bo lubię tego typu produkcję. Dawno nie było gry w stylu S.W.A.T, a przy takiej grze można się dobrze bawić. Zawsze z kumplem grałem i dokładnie planowaliśmy, jak wejść, od której strony i z jakimi granatami. Mam nadzieję, że nie będzie to w stylu battlefielda czy cs'a.

04.04.2015 13:04
odpowiedz
Trael
198
Ja Bez Żadnego Trybu

Dawno nie było gry w stylu S.W.A.T

Nadal się to nie zmieni po premierze Siege. To jest zwykła strzelanka, której autorzy starają się nabrać cały świat, że jest "taktycznie". Z tych materiałów, które się ukazały widać jasno, że nie jest. Zresztą "zabawnych" czasów dożyliśmy gdy w temacie o Siege ludzie starają się porównywać to do klasycznego R6 czy SWAT.
Pozostaje czekać na niezależnych wydawców i godnych następców. Takedown nie wypalił, ale z tego co kojarzę to są też inne projekty.

Osobiście liczę na Ground Branch http://www.groundbranch.com

04.04.2015 14:39
odpowiedz
punisherdeath
6
Junior

Oczywiście, że twórcy nie wiedzą co zrobić z tą serią. Pod względem rozgrywki to wygląda bardzo słabo. Napierdalanka z elementami taktycznymi przeznaczona głównie do rozgrywek sieciowych.
Według mnie jedyny słuszny kierunek, w którym powinna pójść ta seria to klimaty "S.W.A.T 4". położenie dużego nacisku na fabułę oraz wymuszenie planowania każdego posunięcia. Przede wszystkim widział bym ten tytuł jako grę dla pojedynczego gracza lub co najwyżej fabularny co-op do 2 graczy. Możliwością podejmowania kluczowych decyzji wpływających na rozwój wydarzeń i zmiany w strukturach kolejnych misjach. To spowodowało by chęć przejścia gry ponownie i rozegranie scenariusza w inny sposób.
To co jest w tej chwili wygląda po prostu jak darmowa sieciówka wykorzystująca licencję znanej serii.

04.04.2015 14:44
odpowiedz
DM
147
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

Ubisoft chce ją sprzedać wszystkim, którzy grają w BF, CODa i CS - nie kierować jej do garstki wybrednych fanów klasyki...

ground branch zapowiada się świetnie, wręcz rewelacyjnie w założeniach - zobaczymy co z tego wyjdzie i kiedy, jeśli w ogóle... to jest właśnie wada małych studiów, że zwykle nie dają rady sprostać swoim marzeniom albo trwa to lata...

04.04.2015 15:33
odpowiedz
porckypizgus
3
Junior

Jak dla mnie to wszystkie R6 skupiały się bardziej na Single Player. Tak swoją drogą czy w Siege będzie Single ?

04.04.2015 16:03
odpowiedz
pr3ak
71
Centurion

Aż sie Rouge Spear w grobie przewraca widząc co oni odpierdalaja. Zamiast skupić się na świetnej, nawet nieco rezyserowanej, kampanii single player z, przede wszystkim taktycznymi elementami planowania, wyborem skladu, broni i dorzucic jako gratis multiplayer chocby w takiej postaci jak jest teraz, to wola wrzucic gunwo i liczyc ze podbija rynek gier MP, gdzie konkurenci nawet sie nie przejma taka produkcja.

ps. o GroundBranch nie slyszalem, przykulo moja uwage, sledze poczynania od tej pory ;)

04.04.2015 17:13
odpowiedz
Vroo
94
Konsul

Ubi wszystko zniszczy, za chwilę zostanie im w portfolio tylko Asasyn, (który w takim trybie wydawniczym jaki mu narzucił francuski koncern wyzionie ducha prędzej czy później), Far Cry (z którym prawdopodobnie stanie się to samo co z asasynem, czyli taśmociągowa coroczna produkcja) i może Watch Dogs, bo GTA wychodzi zbyt rzadko i sandboxy "miejskie" jeszcze nie obrzydły graczom. Całą resztę metodycznie, wzorowo i kapitalnie zaje**li:
Beyond Good & Evil - niby się robi, ale to taki francuski Last Guardian
Splinter Cell - ze skradanki zrobiono 100% grę akcji TPP
Prince of Persia - restart pogrążył serię, kolejna gra na motywach filmu była mocno średnia
Ghost Recon: Future Soldier - nijaka gra jadąca na fali popularności CoDa
The Settlers - najnowsza część jako połączenie Hack&Slash z rtsem. Genialne...
Heroes - z części na część coraz gorzej
Driver - cała seria to jedna wielka równia pochyła. Najnowsza część z motorówkami -brak słów

04.04.2015 17:34
odpowiedz
Sethlan
87
Oorah!

Splinter Cell - ze skradanki zrobiono 100% grę akcji TPP <- co za bzdura!
Driver - cała seria to jedna wielka równia pochyła. Najnowsza część z motorówkami -brak słów <- o czym ty mówisz? San Francisco było świetne!

04.04.2015 18:58
odpowiedz
amigo2000
130
Generał

Udało mi się dostać do testów Alpha więc już niedługo będę mógł ocenić jak to naprawdę się sprawdza. Niestety jak na razie serwery do testów są wyłączone.

05.04.2015 02:28
odpowiedz
Eunuj
72
Centurion

Ale cuchnąca kupa. A przecież wystarczyło zrobić kalkę SWAT 4 tylko że z dodatkowym modułem planowania i egzekucji zaplanowanej akcji. A to wygląda jak battlefield, nawet te kretyńskie władowanie całego magazynka we wroga aby padł. Nie ma miejsca w taktycznych shooterach na takie bzdury.

07.04.2015 21:01
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Mimo wszystko czekam na tą gierkę. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.

07.04.2015 23:38
odpowiedz
DM
147
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

Alpha jest zabugowana strasznie, ale rozgrywka nie jest zła! Na pewno nie jest to call of duty czy battlefield - CQB pełną gębą, żadnego szybkiego biegania, choć niektórym taki styl rozgrywki na pewno nie przypadnie do gustu

07.04.2015 23:42
odpowiedz
Sethlan
87
Oorah!

Na gameplay'ach i live'ach widać chaos w grze. Postacie powinny być bardziej podatne na kule w stylu jeden strzał i koniec. Amunicji jest tyle, że ludzie na ślepo ostrzeliwują ściany, co też nieco zabija klimat. Przede wszystkim - NIECH USUNĄ TE DURNE HITMARKERY!

07.04.2015 23:50
odpowiedz
DM
147
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

OstrzelIwują sciany, bo cały samolot można dziurawić jak sitko. Rundy trwają 3 minuty, więc nie ma na kiedy nawetmoszczędzać amunicji
Jeden strzał i trup zabiłby trochę grywalnośc, tak jak jest - jest ok. I tak zwykle ginie sie w sekundę. Chaosu nie ma tylko jak jest dowodca, ktory mowi, a inni go sluchaja - jak w zyciu :)
Zwykle jest grupa nastolatkow i kazdy cos spiewa w swoim jezyku... :)

07.04.2015 23:57
odpowiedz
Sethlan
87
Oorah!

Rozumiem, że ściany można przebijać, ale mając pod ręką ponad 200 sztuk naboi to wygląda trochę idiotycznie. Czuć, że proste zmiany dałyby całkiem inny balans rozgrywki. Być może nawet z randomami zaczęło by się układać. Do premiery trochę zostało, ale mam wrażenie, że to co widzieliśmy na ubiegłorocznym E3 już nie wróci, nawet nie będzie tego przypominać, a szkoda. Od pierwszego pokazu liczyłem na dobrą grę. Nie to, że teraz jest źle, powinno być jeszcze lepiej - ale raczej nie wyjdzie z tego to, co bym chciał.

08.04.2015 00:10
odpowiedz
DM
147
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

w sumie jeszcze nie liczyłem, ile jest aminucji, ale 180-200 to zaledwie 6 magazynków - standard na kamizelce czy chest'cie
w czasie moich meczy nie widziałem, żeby ktoś zużywał więcej niż trzy... za krótka akcja, za szybko się ginie
to co pokazano na E3 może być za każdym razem, ale warunek jest jeden - każdy gracz słucha i szanuje drugiego i robi dokładnie to co powinien, co mu się każe - nierealne przy randomach, bo często też nierealne w grupie znajomych, gdzie każdy uważa, że jego pomysł jest lepszy ;)

08.04.2015 09:05
odpowiedz
Ninj4hs
3
Legionista

Widać, że znacie się wszyscy. Ten filmik podany jest tragiczny xD "wyciek z wczesnej alpha - to jest zamknięta beta" - jak można coś takiego powiedzieć, mnie to rozjebało xD Jakby ktoś chciał się troszeczkę informacji o planach ubisoft i o tym jak faktycznie to wygląda...

Po pierwsze jest to wczesna alpha - co oznacza, że wszystko ledwo zostało ze sobą sklejone - gra zmieni się jeszcze 1000 razy, można obejrzeć streamy na twitchu jak to faktycznie wygląda. Co do amunicji ubisoft powiedział "Daliśmy graczom w tej wczesnej alphie tone amunicji po to abyśmy mogli określić średnią jaka jest używana - tak by zbalansować odpowiednią ilość później w odpowiedni sposób". Trailer który był pokazany na E3 rok temu to jest full reżyseria i raczej wogóle nie kierował bym się - stylem rozgrywania gry. Oczywiste jest, że jak pro gracze się dobiorą ( :) ) to stworzę taktyki, które będą najbardziej skuteczne - wolniejsze i szybsze w działaniu. W drugim filmiku co wyciekł w marcu grają totalni amatorzy ("chaotyczna bieganina") - to tak jakby oglądać silverów w csie :0 - olał bym ten filmik. Co do gry faza planowania jest już zaimplementowana - ubisoft daje mocny nacisk na ESPORT w ich produkcji - ale esport taktyczny, mają zamiar stworzyć grę, w której gra zespołowa 5 osób będzie stanowić o zwycięstwie, a nie chaotyczna bieganina - elementów taktycznych narazie dali zaledwie garstkę z tego co mają wprowadzić itp.

Oczekiwałem rainbow sixa, który nadawałby się do esportu - czekam z niecierpliwością na zamkniętą betę i troszkę otwórzcie oczy - ile można razy robić dokładnie to samo??

08.04.2015 09:10
odpowiedz
Ninj4hs
3
Legionista

do up - sorry za 2 zdania nie składne...

Co do HITMARKERÓW jeszcze - ubisoft w tej kwestii również się wypowiedział parę dni temu - wystarczy poszperać w internetach...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
23:09
20555349

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze

252 839 wyświetleń 3 grudnia 2018

Nie ma to jak DRZWI W GRACH
9:10
13172151

Nie ma to jak DRZWI W GRACH

274 wyświetlenia 9 grudnia 2018

Najniżej oceniana gra rok później
13:48
12553270

Najniżej oceniana gra rok później

244 442 wyświetlenia 4 grudnia 2018

Jak Fortnite stał się większy od CAŁEGO Steama
9:05
11594486

Jak Fortnite stał się większy od CAŁEGO Steama

195 426 wyświetleń 3 grudnia 2018