Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.
Premium HD to: lepsza jakość, brak reklam, twoje wsparcie dla tvgry.pl i gry-online.pl, stajesz się aktywnym graczem naszej społeczności.
Z Abonamentem Premium otrzymasz również wiele innych przywilejów, zobacz więcej na Abonament Premium
Otwarty świat w Thief? Testujemy tryb pseudo-sandbox w najnowszej skradance
Zagubieni w Mieście
Oprócz misji głównych, w najnowszej odsłonie Thiefa sporo czasu spedza się "swobodnie" biegając po mieście. Swoboda jest niestety mocno ograniczona przez ekrany ładowania, przydługie animacje i kuriozalną strukturę poziomów. W kolejnym materiale z gry Kacper próbuje się odnaleźć w tym szalonym labiryncie, przy okazji pokazując Wam jedno z wielu zadań pobocznych.

Nowe szaty króla - The Last of Us na PS4 w akcji!
75 928 wyświetleń 28 lipca 2014

Wspominamy Call of Duty 2 - klasykę II Wojny Światowej i najlepszą część serii!
24 547 wyświetleń 8 marca 2014

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
47 160 wyświetleń 6 marca 2014

Baza-matka i setki zadań. Gramy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
29 532 wyświetlenia 6 września 2015

Liczę na glicze: Thief
36 337 wyświetleń 23 marca 2014

Witamy we Włoszech - drugi epizod Hitmana zachwyca otwartością i klimatem
29 155 wyświetleń 3 maja 2016
Witam, w schowku w Master Edition jest wiele roznych elementów ekwipunku takze jesli ktoś ma tą edycję to jest on pełny aż, nie da się zabrać na raz wszystkiego, reszta leży na pożniej i jesli cos wykorzystamy to mozemy uzupelnić ekwipunek, ale to tyllko w tej wiekszej edycji, w normalnej nie jest on potrzebny to fakt. Ogólnie gra mi sie bardzo podoba i jest bardzo satysfakcjonujaca jesli gramy jako duch bez wykrycia. pozdro
Czy gra jest rozjaśniona na potrzeby filmu?
Przecież wg mnie przez wszystkie te materiały wideo Garrett może ze dwa razy był w mroku, który by uniemożliwiał jego zobaczenie. Przez pozostały czas Kacper porusza się dosłownie w świetle i półcieniach a strażnicy udają ślepych.
Ta gra gromadzi tyle minusów, że aż mi głupio na myśl ile się nagadałem na TDSa, który okazuje się bardzo udanym Thiefem.

W Dishonored takie ładowania też były i mi to nie przeszkadzało chyba, że to nie takie
mi nowy thief bardzo sie podoba, nie narzekajcie jesli widzieliscie tylko czyjes gameplaye i opinie

Kupie, kupie. Za rok za 3GBP na greenmangaming. Kolejna pala AAA i beznadziejna kontynuacja serii.

Fajny materiał. Wyrobiłeś się Kacper!:) Przyjemnie się Ciebie słucha, chyba wskoczyłeś na miejsce mojego ulubionego redaktora w tvgry:D A Thief prezentuje wzorowy przykład "hamburgeryzacji" gier - najlepiej mieć jak najmniej możliwości, isć jak po sznurku, nie myśleć zbyt wiele... Przykre, bo pomimo masy tytułów AAA, coraz mniej jest ich kierowanych do dojrzałych graczy. Kibicuję nowemu Wiedźminowi i Dark Souls, te gry nie zawiodą:)

wszystkie hejty, które lecą na tą grę niech czytają uważnie - ok, może i macie słuszne argumenty wobec tej gry ale spójrzcie na to z innej strony. Ta produkcja może dać żelazne podstawy kolejnym, dlaczego? Bo generalnie gra się przyjemnie, nowe rozwiązania - niektóre usprawniające, niektóre utrudniające rozgrywkę być może zostaną zoptymalizowane przy kolejnej produkcji i szczerze mówiąc chciałbym ujrzeć kolejną odsłonę nowego Thiefa, w której producenci poprawią chociażby większość z tych rzeczy na które ludzie narzekają i już będzie znacznie lepszy produkt ;)
Ale brednie co do schowków na Wieży - "wszystko możesz nosić przy sobie" - tak ale masz ograniczoną ilość, jak znajdziesz więcej to już nie możesz wziąć, bo masz maksymalną ilość przy sobie. Pseudo-sandbox - to i tak moim zdaniem ogromny postęp i sukces, że dodali coś takiego. W w gry-online graliście kiedyś w stare Thiefy? Oglądając te żenujące video i czytając tą czepiającą się wszystkiego recenzją mam wrażenie, że nie graliście. To jest Thief, zawsze misje były liniowe (no może poza trójką ale też tylko od pewnego momentu). Małe lokacje? Jest sporo mniejszych w trójce. Za łatwo? Zagrajcie na mistrzu i spróbujcie znaleźć wszystkie sekrety, listy i unikaty. Nie wiem czego oczekiwaliście w grze typu Thief - ja znajduję w niej wszystko to co było najlepsze w poprzednich częściach - Garrett, historia, ciekawe zadania, mroczne wielopoziomowe miasto i cała masa skarbów do zrabowania.
A ja powiem tak. Nie gralem w zadnego Thief'a więc zacznę od tej części, potem zagram we wcześniejsze. Ciekawe czy rzeczywiście te same zarzuty mogę wystosować co cała redakcyjna brać.
redakcja ze wszystkich sił stara się pokazać, że Thief zasłużył na ocenę 6,5. Otóż nie, nie zasłużył. Gra jest bardzo dobra, jak już poprzednik mówił, odwołujecie się do wcześniejszych częsci, które rzekomo było o wiele lepsze. Było równie dobre. Są rzeczy, które przeszkadzają jak np. to ciągłe otwieranie okien, czy przesuwanie tych belek czy problem z połapaniem się w tym mieście. Co do samej postaci Garetta, przesadziliście zdecydowanie z tą jego rzekomą "nieporadnością" i brakiem tajemniczości. To, że są z nim cutscenki i widać wyraźnie jego twarz nie znaczy, że jest mniej tajemniczy. Jest praktycznie dokładnie taki jaki był. Brak mistycyzmu w grze? Owszem, ten mistycyzm jest nieco inaczej rozwiązany, ponieważ technologia sprawiła, że więcej "widać", więcej twórcy pokazują ale nie zmniejszyli dawki mistycyzmu. Straszny "hejt" ze strony redakcji aż przykre to jest zwłaszcza, że zdecydowana większość zarzutów jest bezpodstawna.

Kolejna seria , która poszła w stronę tego , żeby trafić do jak największego grona odbiorców , to niestety niekoniecznie wyszło na dobre.
[Jestem niesłyszący]
Ogarnijcie się! Poprzednie trzy części Thief również nie miało otwarte miasto. Element "otwarty świat" nie zawsze jest niezbędny dla grywalności. Czy Metro Last Light też miał otwarty świat, a mimo to dostał ocenę 9.5 !!?? Nawet otwarty świat w Assassin's Creed 2 też było fajnie, ale niewiele było do zrobienia (NUDNE zadanie poboczne np. listy, wyścigi, znajdźki) oprócz widoku i wątek główny. Jeśli otwarty świat nie będzie zaoferował bogate szczegóły z możliwą interakcje np. Gothic 1-2, Skyrim, Red Redemption - to nie ma sensu jest wprowadzić na SIŁĘ "pusty" świat, jeśli twórcy nie mają czasu, ani fundusze na uzupełnianie świata niezwiązany z główny wątek. Przecież Thief to zwykła gra skradankowa, a nie sandbox, ani RPG ! Chcecie Thief w otwarty świat? To zagrajcie w Skyrim z klasą złodzieja i wstąpcie do gildia złodziei!
Nowy Thief może nie jest idealny, ale też nie jest tragiczny. Jest co najwyżej dobra (prawie) i warto to zagrać dla przygody i klimatu.
Nawet świetny Batman: Arkhan Asylum też miał ograniczony świat, ale dopiero w drugiej części Batman: Arkham City zyskał prawdziwy otwarty świat.
Beznadziejny to jest ten film. Zamiast coś pokazać (np. większy kawałek misji) to kręci tą głową bohatera i pieszy od rzeczy. Prawda jest tak, że może i fajna jest ta gra ale warto coś pokazać a nie jak na filmie pierwsze 6 min to można z automatu przewinąć bo i tak nic z nich nie wynika. Liczę na kolejny film, w którym będzie coś więcej niż co autor (człowiek grający) sądzi o grze. Osądzę ją sam poproszę o prezentację gry.

W grę nie grałem ( acz zamierzam ) ale dwie rzeczy mnie roznoszą. 1-sze to ekrany ładowania w czasach gdzie gry potrafią hulać bez ładowania na gigantycznych wyspach pełnych zawartości.
Druga sprawa to śmiechu warta inteligencja/możliwości strażników. 3 metry obok w wyraźnie "pół oświetlonym" miejscu i zero reakcji. I nie chodzi o jasność którą widzimy, chodzi o sam fakt że dookoła są latarnie a na pewno zdajecie sobie sprawę jaką to daje poświatę. Zdaje sobie sprawę iż w serii SP była widać charakterystyczne 3 kropki :). Ale tam przynajmniej było ciemno jak w...norze. W takich miejscach nie mogliśmy bez noktowizora dostrzec nawet postaci Sama.

Tak jak już pisałem pod poprzednim Gramy z Thief'a - wyraźnie widać, że czegoś brakuje tej grze, choć mimo wszystko jest ona solidna.
@ Sir Xan - zgadzam sie z przedmowca..
@Kacper Pierwsze wideo, twoj material w ktorym ciezko sie z toba zgodzinc. Jak wiekszosc redaktorow wystawiles na gre ciezka "armate"...
Zwykle przytaczacs istotne problemy gry. Tak jakoby gra przez owe byla niemal nie grywalna.
Thief nigdy nie byl sandboxem.. Mam wrazenie ze Kacper tego oczekiwal od nastepcy?
Ekwipunek: Przeciez nie jest, tak zle. Caly pomysl z przechowywaniem elementow ekwipunku jest ok.. choc moze dosc malo uzyteczny i na sile.. to niektorzy lubia zbierac swoje graty.
DLC Booster Packs: juz zupelnie przeciwnie.. poprostu nie polecam ich uzywac.
Po co skupiac sie na elementach spinaczkowych..? Poprostu sa jako dodatek tak na usprawiedliwienie tego.. aby sie gdzies przedosatc inaczej niz po drabinie, czy linie. Poprostu takie drobne urozmaicenie.
A dlaczego zlodziej mial by byc wszystko wiedzacy i kumaty 100% udacznik? Przeciez to ryzykowne zajecie. Latwo moze pojsc cos nie tak.
Fakt. Nowy thief mniej mistyczny. Troche tez brak artwork, gdzie szkice przerywnikowe ahh Wszystko wplecione w 3D.
Fakt. Mapa sama w sobie jezt dosc zawila i nawet problematyczna. Aczkolwiek to powoduje ze gracz musie byc skupiony - gdzie i jak sie dostac/udac. Wymaga to skupienia i nauki (a nie jakis fast travel, czy prosty korytarz do samego celu).
Szukanie wszystkich tych przedmiotow po jej zawilosci sprawia mi raczej frajde aniezeli zawiesc ;)
Doczytywanie: gdyby nowy thief mial dynamiczni wczytywana mape.. wygladal by poprostu znacznie gorzej.
Tworcy zapewne mieli problem/wybor.. Mogli wybrac.. wielkie, otwarte i wtornie wygladajace mapy, bez doczytywania. Albo.. Mocno sczegolowe geste z doczytywaniem wstepnym, i wysoka jakoscia tekstur, modeli roznorodnascia, mniejszymi szansami na wycieki pamieci itd.
Mimo to wybrali lepsza opcje. Przez co gra wyglada bardzo ladnie. Mapy mozna podziwiac z kazdym przemierzonym krokiem.
Gra nie sprawia wrazenia next genowej!? bo duzo ekranow ladowania? Przeciez to jedna z najladniej wygladajacych dzisiaj gier.. ma niemal wszystkie najnowsze technologie i do tego bardzo swietny sznyt.
IMO.Wiecej powinienes skupic sie na elementach skradaniai mechanice gry.. muzyce itd.. przeciez to skaradanka :)
pozdrawiam
Thief Wideo

Liczę na glicze: Thief
36 337 wyświetleń 23 marca 2014

Zapowiedź Thief - skradanka, która chce zadowolić każdego
21 618 wyświetleń 24 czerwca 2013

Otwarty świat w Thief? Testujemy tryb pseudo-sandbox w najnowszej skradance
16 243 wyświetlenia 1 marca 2014

Nowy gameplay z Thiefa - skradanka pełną gębą?
13 418 wyświetleń 24 stycznia 2014
![Gramy w Thief - mistrz skradanek po przejściach [1/2]](https://cdn.gracza.pl/galeria_tv/hots/N460/836_207064133.jpg)
Gramy w Thief - mistrz skradanek po przejściach [1/2]
12 820 wyświetleń 28 lutego 2014

Komentarz: Błędy i potknięcia nowego Thiefa
11 518 wyświetleń 4 marca 2014

Kulisy sesji zdjęciowej Thief - redakcja na planie!
8 605 wyświetleń 5 marca 2014
![Gramy w Thief - mistrz skradanek po przejściach [2/2]](https://cdn.gracza.pl/galeria_tv/hots/N460/400_207066678.jpg)
Gramy w Thief - mistrz skradanek po przejściach [2/2]
8 222 wyświetlenia 28 lutego 2014

Thief zwiastun podsumowujący (PL)
9 363 wyświetlenia 5 lutego 2014
Popularne na tvgry.pl

5 typowych pojęć z gier, który mają mroczny sekret
299 603 wyświetlenia 2 grudnia 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
3 413 wyświetleń 10 grudnia 2019

Jak achievementy zepsuły gry
188 693 wyświetlenia 2 grudnia 2019

Far Cry, który sam się strollował
392 wyświetlenia 10 grudnia 2019