tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
YouTube
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Płaski fotorealizm, głębokie audio - gramy w Get Even

196 067 wyświetleń 21 czerwca 2017

Plus zabawa w detektywa.

Zapowiadany od kilku lat fotorealistyczny Get Even w końcu doczekał się premiery. Polskie studio Farm 51 postawiło na fotorealizm oraz rozbudowaną historię. Sprawdzamy jak sprawdza się to w praktyce.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
21.06.2017 15:21
kaszanka9
👍
3
kaszanka9
101
Bulbulator

No w końcu dajecie coś na czasie, tak powinno być zawsze, jest premiera, jest materiał.

21.06.2017 19:19
😈
2
odpowiedz
Lemigranto
30
Centurion

no wrescie robicie materialy na czasie wychodzi gra recenzja tak powinno byc zawsze a nie ze robicie material jakis 2 tygodnie wczesniej gadacie jakeis pierdoly ktore maja malo wspolnego o grze a potem nie robicie rzetelnej recenzji bo juz gre niby omowiliscie

22.06.2017 11:27
odpowiedz
Arookun
82
Pretorianin

Nie wiem czy to przez tą rozwalającą oczy jakość, w której wspaniałomyślnie pozwalacie oglądać Wasze materiały za darmo, ale graficznie ta gra wygląda jakby była robiona w 2008 roku (co najwyżej). Nie wiem o co halo z tą całą "fotogrametrią". Jak dla mnie wstawianie prawdziwych zdjęć do gry zamiast tekstur to relikt przeszłości. Zawsze wyglądało to tragicznie po zbliżeniu się do takiej tekstury, może w Get Even ten problem już nie występuje bo obecne komputery pozwalają na wstawianie tych zdjęć w kosmicznej rozdzielczości, ale jak sam Arasz zauważył - wygląda to strasznie płasko i wysoka rozdziałka nic tu nie pomoże.

22.06.2017 12:39
Ryszawy
odpowiedz
2 odpowiedzi
Ryszawy
79
Konsul
Wideo

Fotogrametria to nie wstawianie zdjęć do gry, tylko tworzenie siatek i tekstur na podstawie fotografii prawdziwych przedmiotów. I nie jest to przeszłość tylko przyszłość branży gier:

https://megascans.se/

https://youtu.be/BnSekpFSLnU

W "Zaginięciu Ethana Cartera" i "Star Wars Battlefront" wygląda to świetnie.

https://youtu.be/W_lp2kcBofw

post wyedytowany przez Ryszawy 2017-06-22 12:43:13
22.06.2017 16:27
Arookun
82
Pretorianin

Cóż, dzięki za sprostowanie.. niemniej w takim razie jak wytłumaczyć problemy z "płaską trawą" czy "dziurą w ścianie" o których wspominał w materiale Arasz, skoro również siatki obiektów 3D są budowane w oparciu o zdjęcie? Nie jestem specem w tych tematach, ale wychodzi na to, że albo Arasz coś pokręcił, albo ta technologia nadal wymaga dopracowania...

22.06.2017 19:08
kaszanka9
kaszanka9
101
Bulbulator

Alez te tekstury są robione z tych zdjęć i wcale to nie jest jakieś cudo, w Ethanie nie robi jakiegoś wrażenia "wow".

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć
9:27
14608266

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć

350 382 wyświetlenia 15 lipca 2019

Kiedy graczowi WYDAJE SIĘ, że jest geniuszem
12:56
12501130

Kiedy graczowi WYDAJE SIĘ, że jest geniuszem

228 wyświetleń 23 lipca 2019

10 gier, w których każdy przeciwnik jest BOSSEM
12:00
11954148

10 gier, w których każdy przeciwnik jest BOSSEM

216 443 wyświetlenia 18 lipca 2019

Jak skończył się szał na wyprzedaże Steama
9:34
11885205

Jak skończył się szał na wyprzedaże Steama

231 548 wyświetleń 15 lipca 2019