Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 837 wyświetleń 3 października 2018

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 621 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Liga Nieśmiertelnych - The Neverhood
27 464 wyświetlenia 15 kwietnia 2013

Heavy Rain klimatów SF? Widzieliśmy Detroit: Become Human na E3 2016!
101 846 wyświetleń 15 czerwca 2016

Recenzja Mafia II
42 836 wyświetleń 9 września 2010

Płaski fotorealizm, głębokie audio - gramy w Get Even
199 057 wyświetleń 21 czerwca 2017
Popularne na tvgry.pl

10 gier, w których zabije cię kiepska pogoda
838 028 wyświetleń 31 grudnia 2019

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę
1 032 820 wyświetleń 12 lipca 2019

Psychologiczne sztuczki twórców gier
1 173 018 wyświetleń 8 maja 2018

10 walk z bossami, które były za długie
632 517 wyświetleń 9 kwietnia 2018