Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 728 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 786 wyświetleń 11 września 2016
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
36 919 wyświetleń 19 czerwca 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
80 053 wyświetlenia 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
288 734 wyświetlenia 13 grudnia 2018
Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1
26 353 wyświetlenia 4 maja 2014
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
113 wyświetleń 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
166 wyświetleń 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024