30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach? (6:43)
Sami zobaczcie, jaka jest różnica.
Wraz z pojawieniem się PS4 i Xboksa One, rozpoczęła się w Internecie nowa mania. Obok rozdzielczości 1080p pożądanym przez wielu graczy elementem jest animacja w 60 klatkach na sekundę. Pecetowcy mogą być do tego przyzwyczajeni, konsolowcy - wręcz przeciwnie. Czy 60 FPS-ów to faktycznie rzecz, którą warto ścigać w nowej generacji konsol?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 004 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 538 wyświetleń 11 września 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 849 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
395 379 wyświetleń 20 listopada 2017
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
35 407 wyświetleń 19 czerwca 2016
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 306 wyświetleń 19 października 2014
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
5 033 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023