30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach? (6:43)
Sami zobaczcie, jaka jest różnica.
Wraz z pojawieniem się PS4 i Xboksa One, rozpoczęła się w Internecie nowa mania. Obok rozdzielczości 1080p pożądanym przez wielu graczy elementem jest animacja w 60 klatkach na sekundę. Pecetowcy mogą być do tego przyzwyczajeni, konsolowcy - wręcz przeciwnie. Czy 60 FPS-ów to faktycznie rzecz, którą warto ścigać w nowej generacji konsol?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 641 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
37 723 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 327 wyświetleń 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 042 wyświetlenia 20 listopada 2017

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 957 wyświetleń 28 marca 2019

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 539 wyświetleń 9 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020