MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać (11:53)
Jak Home chciało połączyć graczy
PlayStation Home to już dziś dość zapomniana 'produkcja', która w wielu aspektach wyprzedzała swoje czasy. Oto jak w 2008 Sony wyobrażało sobie przyszłość interakcji graczy i dlaczego ten pomysł był zbyt ambitny żeby utrzymać serwery przy życiu.
PlayStation Home Wideo

MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać
117 481 wyświetleń 4 lipca 2022

PlayStation Home japoński zwiastun
3 290 wyświetleń 7 sierpnia 2007

PlayStation Home E3 2008
2 351 wyświetleń 8 sierpnia 2008

PlayStation Home #2
1 892 wyświetlenia 30 maja 2008
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
963 791 wyświetleń 26 lutego 2019

Gra, w której wykiwają cię nawet pingwiny
717 296 wyświetleń 4 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
680 162 wyświetlenia 25 listopada 2019

10 gier, które ukończyli tylko nieliczni
913 748 wyświetleń 14 października 2019