MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać (11:53)
Jak Home chciało połączyć graczy
PlayStation Home to już dziś dość zapomniana 'produkcja', która w wielu aspektach wyprzedzała swoje czasy. Oto jak w 2008 Sony wyobrażało sobie przyszłość interakcji graczy i dlaczego ten pomysł był zbyt ambitny żeby utrzymać serwery przy życiu.
PlayStation Home Wideo

MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać
117 481 wyświetleń 4 lipca 2022

PlayStation Home japoński zwiastun
3 271 wyświetleń 7 sierpnia 2007

PlayStation Home E3 2008
2 334 wyświetlenia 8 sierpnia 2008

PlayStation Home #2
1 869 wyświetleń 30 maja 2008
Popularne na tvgry.pl

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
667 734 wyświetlenia 10 grudnia 2019

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
926 448 wyświetleń 20 września 2019

Jak GTA IV spaliło pecety
497 309 wyświetleń 21 lutego 2020

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 027 620 wyświetleń 27 października 2019