MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać (11:53)
Jak Home chciało połączyć graczy
PlayStation Home to już dziś dość zapomniana 'produkcja', która w wielu aspektach wyprzedzała swoje czasy. Oto jak w 2008 Sony wyobrażało sobie przyszłość interakcji graczy i dlaczego ten pomysł był zbyt ambitny żeby utrzymać serwery przy życiu.
PlayStation Home Wideo

MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać
117 481 wyświetleń 4 lipca 2022

PlayStation Home japoński zwiastun
3 273 wyświetlenia 7 sierpnia 2007

PlayStation Home E3 2008
2 337 wyświetleń 8 sierpnia 2008

PlayStation Home #2
1 872 wyświetlenia 30 maja 2008
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 308 wyświetleń 26 lutego 2019