MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać (11:53)
Jak Home chciało połączyć graczy
PlayStation Home to już dziś dość zapomniana 'produkcja', która w wielu aspektach wyprzedzała swoje czasy. Oto jak w 2008 Sony wyobrażało sobie przyszłość interakcji graczy i dlaczego ten pomysł był zbyt ambitny żeby utrzymać serwery przy życiu.
PlayStation Home Wideo

MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać
117 481 wyświetleń 4 lipca 2022

PlayStation Home japoński zwiastun
3 300 wyświetleń 7 sierpnia 2007

PlayStation Home E3 2008
2 360 wyświetleń 8 sierpnia 2008

PlayStation Home #2
1 902 wyświetlenia 30 maja 2008
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
160 995 wyświetleń 8 lipca 2019