Standard
Youtube
MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać
Jak Home chciało połączyć graczy
PlayStation Home to już dziś dość zapomniana 'produkcja', która w wielu aspektach wyprzedzała swoje czasy. Oto jak w 2008 Sony wyobrażało sobie przyszłość interakcji graczy i dlaczego ten pomysł był zbyt ambitny żeby utrzymać serwery przy życiu.
PlayStation Home na tvgry.pl

11:53
MMO od Sony, które było zbyt ambitne by przetrwać
117 481 wyświetleń 4 lipca 2022
więcej
Popularne na tvgry.pl

12:19
37654918
Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 905 772 wyświetlenia 20 stycznia 2019

11:16
32744473
Absurdalne błędy, do których przyznali się twórcy gier
1 347 695 wyświetleń 25 listopada 2019

10:10
21013214
Jak Dying Light stał się potęgą? 3 lata od premiery
586 182 wyświetlenia 26 lipca 2018

13:15
576865
Arasz szuka żony w Stardew Valley - steamowym rolniczym fenomenie
152 866 wyświetleń 5 marca 2016