tvgry.pl najnowsze popularne tematy zwiastuny gier zwiastuny filmów współpraca o nas
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Jak poprawić Dark Souls? Samurajski sznyt NiOha

806 wyświetleń 8 lutego 2017

Precyzyjne cięcia kataną.

Team Ninja, deweloper znany z Ninja Gaiden, uderza ponownie – tym razem z grą, która bywa określana mianem klona Dark Souls. NiOh, bo tak nazywa się nowa produkcja, rzeczywiście czerpie garściami z dzieła From Software, ale dorzuca od siebie sporych dobrych pomysłów, w tym fascynujący i wymagający system walki.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
08.02.2017 20:06
FunkyKoval
25
Legionista

Geralt? zaraz, kiedy oni kupili licencje?

08.02.2017 20:09
odpowiedz
planeswalker
24
Senator

Nie musieli kupować, bo projekt postaci jest z 2004 roku.

08.02.2017 21:04
odpowiedz
Mr. Lynx
4
Chorąży

Yeah, bo teraz każdy siwy facet z kitą i brodą już będzie Geraltem ;p

08.02.2017 21:39
odpowiedz
Lu106
20
Legionista

Muzyka z Mechanicznej pomarańczy ktoś się zna na kinie :D

08.02.2017 22:24
odpowiedz
GhostD13
13
Legionista

hahah 'gram dalej' przecież jeden miły Pan na YT kończy już tak swoje materiały :D

08.02.2017 22:36
1
odpowiedz
Imperial Xsaw
10
Legionista

Hed, bardzo dobrze się Ciebie słucha, ale jak mówisz o "stancjach" w domorosłym tłumaczeniu to aż żeby trzeszczą, po co na silę kombinować i mówi o mieszaniach na wynajem skoro można po prostu powiedzieć "postawy" co brzmi nie dość ze bardziej naturalnie to też poprawnie przy tym. Pomijając ten detal to materiał bardzo sympatyczny choć sama gra mnie prawie nie interesuje.

Pozdrawiam Xsaw

08.02.2017 23:02
odpowiedz
3 odpowiedzi
Persecuted
64
Generał

Czemu - tak jak przy Lords of the Fallen - nikt nie płacze, że "gra zżyna z Soulsów"? Eh te podwójne standardy...

A Nioh wydaje się dosyć ciekawe. Setting to na pewno spory plus.

09.02.2017 01:44
grzybmaister
73
Tyler Durden

Bo Soulsy już utarły się jako "model" rozgrywki i nioh będzie entą grą w takiej stylistyce.

09.02.2017 08:44
DogGhost
102
The Way of The Samurai

Bo Lords of the Fallen niewiele wnosiło do tej mechaniki (i ogólnie było dość przeciętną produkcją), a Nioh ma naprawdę bardzo dużo autorskich rozwiązań, część zaczerpniętych z Ninja Gaiden i w efekcie oferuje całkiem nową jakość. Równie dobrze można by zarzucić każdemu klasycznemu RTS-owi, że jest kalką Dune, Warcrafta czy pierwszego C&C albo Starcrafta, bo w każdym zbiera się surowce, buduje bazę i walczy wyprodukowanymi jednostkami.

09.02.2017 12:02
Persecuted
64
Generał

Równie dobrze można by zarzucić każdemu klasycznemu RTS-owi, że jest kalką Dune, Warcrafta czy pierwszego C&C albo Starcrafta, bo w każdym zbiera się surowce, buduje bazę i walczy wyprodukowanymi jednostkami

Dokładnie i to samo mówiłem wtedy napinaczom, oskarżającym LOTF o zżynanie z Soulsów. Oczywiście, że Lordsy kopiują Soulsy i nawet się z tym nie kryją, ale co w tym złego?

Raz na jakiś czas pojawiają się takie gry, którą przynoszą elektronicznej rozrywce jakiś nowy standard (np. Gears of War i system osłon, Assassin's Creed i "tryb detektywistyczny" czy właśnie Soulsy i specyficzna struktura świata oraz wysoki poziom trudności). Co jest złego w powielaniu fajnych rozwiązań? Moim zdaniem fani jakiejś mechaniki powinni się cieszyć, że znajdą ją w większej ilości produkcji, a nie psioczyć.

A LOTF wcale nie był 100% kalką, bo trochę wnosił też od siebie. Między innymi inaczej podchodził do odzyskiwania "dusz" po śmierci (tam ich ilość malała z czasem, więc trzeba było się spieszyć), dodawał też specjalne mnożniki dusz, jako nagrodę za ryzyko związane z niezapisywaniem gry (im dłużej walczyło się bez zapisywania, tym mnożnik był większy). Dla mnie to całkiem niezłe pomysły w obrębie tej samej mechaniki.

No a poza tym, była to jednak gra znacznie przystępniejsza. O ile Soulsy podnoszą poziom trudności względem typowej, współczesnej gry o jakieś 300%, w przypadku LOTF jest to powiedźmy 150-200% Nadal znacznie trudniej od średniej, ale nie AŻ TAK bardzo :). Ja po ukończeniu Lordsów dałem Soulsom drugą szansę i bawiłem się wtedy znacznie lepiej (inna sprawa, że za drugim razem grałem w wersję na PS3 a nie PCtowy, gówniany port...). Soulsy to rzut na głęboką wodę, a LOTF to takie "miękkie" wprowadzenie do tego podgatunku i choćby za to należy mu się pewne uznanie.

post wyedytowany przez Persecuted 2017-02-09 12:05:07
08.02.2017 23:34
odpowiedz
ankalog
10
Legionista

Ten "karabin" to jest rusznica.

09.02.2017 08:41
odpowiedz
Xsardass
68
Konsul

Dla tej gry warto mieć Psa. No ale cóż..

09.02.2017 09:09
odpowiedz
Samson1899
12
Generał

Jakoś gdy wszyscy zaczęli zrzynać z Girsów system osłon, to nikt nie płakał.

09.02.2017 09:14
odpowiedz
1 odpowiedź
DanuelX
74
Kopalny

Ja płakałem bo system "osłon" to najgorsza rzecz jaką przyniosły konsole grom FPS i TPS.

09.02.2017 16:05
giermuś1972
71
Ultra_Violence

Boże, a już myślałem, że nigdy nie zgodzę się w jakiejś sprawie Danuelem.

09.02.2017 14:43
odpowiedz
grzybmaister
73
Tyler Durden

System osłon wku#%ia gdy połowa postaci wystaje zza osłony albo bezczelnie wychyla głowę a przeciwnik po drugiej stronie 2 metrowej skrzyni udaje, ze nas nie widzi.

09.02.2017 16:46
odpowiedz
ogórekdamian
7
Chorąży

Ale Hed jest nawiedzony ;) Oczywiście jak najbardziej w pozytywnym tego słowa znaczeniu :D

10.02.2017 02:02
odpowiedz
zadymek01
11
Chorąży

1 Taa, bo fabuła w slasher'ach to jest najważniejszy, kluczowy wręcz element...
2. Chyba świat się skończy, gdy ludziska przestaną wreszcie bezmyślnie odnosić siekane action adventure do którychś z "Souls". Że niby to się zaczęło od Soulsów, a może toto jakoś zrewolucjonizowało ten model zabawy? Ludzie, pls.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach
11:11
152861337

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach

228 733 wyświetlenia 17 sierpnia 2017

 'Najgorsza gra wszechświata' rok później
10:15
14100230

'Najgorsza gra wszechświata' rok później

37 296 wyświetleń 19 sierpnia 2017

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum
10:10
10529177

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum

177 243 wyświetlenia 14 sierpnia 2017

Jak gry robiły nas w konia
9:00
9861252

Jak gry robiły nas w konia

171 707 wyświetleń 18 sierpnia 2017