Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.
Premium HD to: lepsza jakość, brak reklam, twoje wsparcie dla tvgry.pl i gry-online.pl, stajesz się aktywnym graczem naszej społeczności.
Z Abonamentem Premium otrzymasz również wiele innych przywilejów, zobacz więcej na Abonament Premium
Jak poprawić Dark Souls? Samurajski sznyt NiOha
Precyzyjne cięcia kataną.
Team Ninja, deweloper znany z Ninja Gaiden, uderza ponownie – tym razem z grą, która bywa określana mianem klona Dark Souls. NiOh, bo tak nazywa się nowa produkcja, rzeczywiście czerpie garściami z dzieła From Software, ale dorzuca od siebie sporych dobrych pomysłów, w tym fascynujący i wymagający system walki.

Test Path of Exile: Awakening! Darmowy hack'n'slash jeszcze większy
44 177 wyświetleń 14 lipca 2015

Tropiciel nigdy nie jest sam – testujemy funkcje online Bloodborne.
73 673 wyświetlenia 31 marca 2015

Nowy, dziwny, obiecujący - jaki jest Biomutant?
48 794 wyświetlenia 24 sierpnia 2017

Podwójna wideorecenzja Grim Dawn - hack'n'slasha, który nie bał się Diablo 3
25 588 wyświetleń 26 lutego 2016
![Gramy w Dragon Age: Inkwizycja [1/2] - gros rzeczy do roboty!](https://cdn.gracza.pl/galeria_tv/hots/N460/773_229798258.jpg)
Gramy w Dragon Age: Inkwizycja [1/2] - gros rzeczy do roboty!
71 605 wyświetleń 18 listopada 2014

Gramy w Gothic II - powrót do klasyki gatunku RPG!
38 734 wyświetlenia 19 października 2013
Nie musieli kupować, bo projekt postaci jest z 2004 roku.

Hed, bardzo dobrze się Ciebie słucha, ale jak mówisz o "stancjach" w domorosłym tłumaczeniu to aż żeby trzeszczą, po co na silę kombinować i mówi o mieszaniach na wynajem skoro można po prostu powiedzieć "postawy" co brzmi nie dość ze bardziej naturalnie to też poprawnie przy tym. Pomijając ten detal to materiał bardzo sympatyczny choć sama gra mnie prawie nie interesuje.
Pozdrawiam Xsaw
Czemu - tak jak przy Lords of the Fallen - nikt nie płacze, że "gra zżyna z Soulsów"? Eh te podwójne standardy...
A Nioh wydaje się dosyć ciekawe. Setting to na pewno spory plus.

Bo Soulsy już utarły się jako "model" rozgrywki i nioh będzie entą grą w takiej stylistyce.

Bo Lords of the Fallen niewiele wnosiło do tej mechaniki (i ogólnie było dość przeciętną produkcją), a Nioh ma naprawdę bardzo dużo autorskich rozwiązań, część zaczerpniętych z Ninja Gaiden i w efekcie oferuje całkiem nową jakość. Równie dobrze można by zarzucić każdemu klasycznemu RTS-owi, że jest kalką Dune, Warcrafta czy pierwszego C&C albo Starcrafta, bo w każdym zbiera się surowce, buduje bazę i walczy wyprodukowanymi jednostkami.
Równie dobrze można by zarzucić każdemu klasycznemu RTS-owi, że jest kalką Dune, Warcrafta czy pierwszego C&C albo Starcrafta, bo w każdym zbiera się surowce, buduje bazę i walczy wyprodukowanymi jednostkami
Dokładnie i to samo mówiłem wtedy napinaczom, oskarżającym LOTF o zżynanie z Soulsów. Oczywiście, że Lordsy kopiują Soulsy i nawet się z tym nie kryją, ale co w tym złego?
Raz na jakiś czas pojawiają się takie gry, którą przynoszą elektronicznej rozrywce jakiś nowy standard (np. Gears of War i system osłon, Assassin's Creed i "tryb detektywistyczny" czy właśnie Soulsy i specyficzna struktura świata oraz wysoki poziom trudności). Co jest złego w powielaniu fajnych rozwiązań? Moim zdaniem fani jakiejś mechaniki powinni się cieszyć, że znajdą ją w większej ilości produkcji, a nie psioczyć.
A LOTF wcale nie był 100% kalką, bo trochę wnosił też od siebie. Między innymi inaczej podchodził do odzyskiwania "dusz" po śmierci (tam ich ilość malała z czasem, więc trzeba było się spieszyć), dodawał też specjalne mnożniki dusz, jako nagrodę za ryzyko związane z niezapisywaniem gry (im dłużej walczyło się bez zapisywania, tym mnożnik był większy). Dla mnie to całkiem niezłe pomysły w obrębie tej samej mechaniki.
No a poza tym, była to jednak gra znacznie przystępniejsza. O ile Soulsy podnoszą poziom trudności względem typowej, współczesnej gry o jakieś 300%, w przypadku LOTF jest to powiedźmy 150-200% Nadal znacznie trudniej od średniej, ale nie AŻ TAK bardzo :). Ja po ukończeniu Lordsów dałem Soulsom drugą szansę i bawiłem się wtedy znacznie lepiej (inna sprawa, że za drugim razem grałem w wersję na PS3 a nie PCtowy, gówniany port...). Soulsy to rzut na głęboką wodę, a LOTF to takie "miękkie" wprowadzenie do tego podgatunku i choćby za to należy mu się pewne uznanie.
Jakoś gdy wszyscy zaczęli zrzynać z Girsów system osłon, to nikt nie płakał.

Ja płakałem bo system "osłon" to najgorsza rzecz jaką przyniosły konsole grom FPS i TPS.

System osłon wku#%ia gdy połowa postaci wystaje zza osłony albo bezczelnie wychyla głowę a przeciwnik po drugiej stronie 2 metrowej skrzyni udaje, ze nas nie widzi.

Ale Hed jest nawiedzony ;) Oczywiście jak najbardziej w pozytywnym tego słowa znaczeniu :D
1 Taa, bo fabuła w slasher'ach to jest najważniejszy, kluczowy wręcz element...
2. Chyba świat się skończy, gdy ludziska przestaną wreszcie bezmyślnie odnosić siekane action adventure do którychś z "Souls". Że niby to się zaczęło od Soulsów, a może toto jakoś zrewolucjonizowało ten model zabawy? Ludzie, pls.
NiOh Wideo

Jak poprawić Dark Souls? Samurajski sznyt NiOha
8 015 wyświetleń 8 lutego 2017

Wygląda jak Geralt, ale nie jest wiedźminem – Nioh atakuje z ukrycia
167 016 wyświetleń 4 maja 2016

NiOh cinematic
38 994 wyświetlenia 6 lutego 2017

NiOh zwiastun wersji na Steam
6 654 wyświetlenia 3 listopada 2017

NiOh PSX 2016 trailer
2 871 wyświetleń 3 grudnia 2016

NiOh Tokyo Game Show 2016 trailer
1 892 wyświetlenia 26 września 2016

NiOh gamescom 2016 - trailer
1 883 wyświetlenia 17 sierpnia 2016

NiOh E3 2016 - trailer
1 562 wyświetlenia 14 czerwca 2016

NiOh zwiastun demo w wersji alfa
1 319 wyświetleń 5 kwietnia 2016
Popularne na tvgry.pl

Reklamy gier, które zabijają szare komórki
460 281 wyświetleń 11 stycznia 2021

Survival, który przetrwał 7 lat early accessu
10 216 wyświetleń 18 stycznia 2021

Jaki jest Cyberpunk 2077 po 200 godzinach
324 459 wyświetleń 11 stycznia 2021

Po co Polak wbija na egipski serwer
722 wyświetlenia 18 stycznia 2021