Gry, które z ukrycia oceniają zachowania gracza (10:04)
Utajnione systemy moralności
Gry RPG przyzwyczaiły nas do systemów moralności. To właśnie RPGi jako pierwsze pozwalały na pewną dowolność w podchodzeniu do problemów wirtualnego świata. Gry często wpadają przy tym w prymitywny schemat dualizmu dobra i zła. Dzisiaj przyjrzymy się produkcjom, które z ukrycia oceniały zachowania gracza a konsekwencje działań pojawiały się często dopiero na późnym etapie rozgrywki.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 322 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 363 wyświetlenia 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 169 wyświetleń 11 lipca 2015

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 998 wyświetleń 28 października 2010

Dlaczego Polakom nie podoba się Cyberpunk 2077?
240 575 wyświetleń 11 czerwca 2018

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
52 053 wyświetlenia 19 maja 2016
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 034 751 wyświetleń 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
670 213 wyświetleń 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 987 wyświetleń 26 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
677 419 wyświetleń 25 listopada 2019