Gry, które z ukrycia oceniają zachowania gracza (10:04)
Utajnione systemy moralności
Gry RPG przyzwyczaiły nas do systemów moralności. To właśnie RPGi jako pierwsze pozwalały na pewną dowolność w podchodzeniu do problemów wirtualnego świata. Gry często wpadają przy tym w prymitywny schemat dualizmu dobra i zła. Dzisiaj przyjrzymy się produkcjom, które z ukrycia oceniały zachowania gracza a konsekwencje działań pojawiały się często dopiero na późnym etapie rozgrywki.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 303 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 290 wyświetleń 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 109 wyświetleń 11 lipca 2015

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 939 wyświetleń 28 października 2010

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
52 001 wyświetleń 19 maja 2016

Jak długo możesz grać w jedną grę?
418 858 wyświetleń 27 lipca 2017
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 308 wyświetleń 26 lutego 2019