Gry, które z ukrycia oceniają zachowania gracza (10:04)
Utajnione systemy moralności
Gry RPG przyzwyczaiły nas do systemów moralności. To właśnie RPGi jako pierwsze pozwalały na pewną dowolność w podchodzeniu do problemów wirtualnego świata. Gry często wpadają przy tym w prymitywny schemat dualizmu dobra i zła. Dzisiaj przyjrzymy się produkcjom, które z ukrycia oceniały zachowania gracza a konsekwencje działań pojawiały się często dopiero na późnym etapie rozgrywki.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 480 wyświetleń 28 marca 2016

Komentarz: Czy Wiedźmin 3 po polsku spełni oczekiwania?
39 384 wyświetlenia 1 listopada 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 579 wyświetleń 11 lipca 2015

Komentarz: Duke Nukem Never
37 623 wyświetlenia 1 lipca 2011

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 592 wyświetlenia 13 czerwca 2015

Nowy Deus Ex spełnia oczekiwania?
39 402 wyświetlenia 29 sierpnia 2011
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019

Gry, które karały za łamanie prawa
942 402 wyświetlenia 13 września 2019