tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Pierwsze wrażenia z The Ballad of Gay Tony

13 383 wyświetlenia 2 listopada 2009

It's OK to be gay.

Drugi dodatek do GTA IV przynosi pozytywny klimat nocnych klubów, imprez i muzyki tanecznej. Jest też przestępczość, w końcu to Grand Theft Auto.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
02.11.2009 12:37
Mateusz61
Mateusz61
5
Junior

nie rozumie już drugi filmik dziś który kiedyś był w Przeglądzie Tygodnia...
czemu je dajecie ??

02.11.2009 12:58
odpowiedz
matibbracz
22
Centurion

drugi!!!!! Przecież to było w ostatnim przeglądzie tygodnia, ale gra jest ogólnie bardzo fajna

02.11.2009 13:13
dami3
😡
odpowiedz
dami3
61
Konsul

to samo co w gramy

02.11.2009 13:33
odpowiedz
Salet007
11
Legionista

"Skakanie ze spadochronów"? A nie skoki ze spadochronem?

02.11.2009 13:53
odpowiedz
Mnemonicc
13
Chorąży

Racja, zarówno pierwsze wrażenia z Divinity 2 jak i tego dodatku do GTA już były. To z okazji ich premiery? Mam nadzieje, że to była jednorazowa akcja.....

02.11.2009 14:23
odpowiedz
lubie_ciastka
12
Pretorianin

good giereka

02.11.2009 14:26
odpowiedz
Wilchelmus
12
Legionista

Mam pytanie bo mam zamiar kupić Xbox 360 i sie zastanawiam czy potrzebne mi jest GTA IV by poszły dodatki, czy nie bo mam kupione na komputer, a na Xbox nie będę specjalnie kupował drugiego. Z góry dzięki za odpowiedź.

02.11.2009 14:46
sich
odpowiedz
sich
35
Centurion

nic nowego to juz było

02.11.2009 14:47
odpowiedz
geniek22
10
Chorąży

nie!!!!!!!!!!

02.11.2009 15:10
👎
odpowiedz
Sajgo
39
Centurion

Chyba chłopaki nie mają weny do robienia nowych filmików... :) A ten dodatek... noooo nie zbyt zachwycający.

02.11.2009 15:18
👍
odpowiedz
sniper834
4
Legionista

JAAA CHCE KOMPA DOBREGO XD bo mam 256mb ramu 1,5ghz i grafe 6mb i dysk 20gb to jest all :(

02.11.2009 15:21
👎
odpowiedz
Zynd
23
Centurion

Mam takie jakieś Deja Vu :/

02.11.2009 15:42
👍
odpowiedz
Węgorio
21
Chorąży

Wilchelmus, masz dwie opcje:
1) możesz ściągnąć DLC ale wtedy musisz mieć podstawowe GTA IV żeby pograć
2) kupujesz płytkę Episodes from Liberty City i wtedy nie musisz mieć podstawki GTA IV

02.11.2009 15:54
odpowiedz
Wilchelmus
12
Legionista

Węgorio, wielkie dzięki. Zaraz sprawdzam w jakim sklepie dostępne chyba ,że trzeba przez internet zamawiać.

02.11.2009 15:59
😍
odpowiedz
Rafi1990
22
Pretorianin

fajne ale nie zgapiajcie z przeglądu tygodnia pokazujecie to samo 2 razy.

02.11.2009 16:20
baron23233
👎
odpowiedz
baron23233
48
Pretorianin

szkoda że nie mam konsoli

02.11.2009 16:54
odpowiedz
GrizZzZzLi
41
Generał

Yusuf żądzi , najlepsza postać z dodatku , normalnie gość nie do przebicia .

07.11.2009 18:02
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Coś wspaniałego!!!!!!!!!!!

15.11.2009 22:49
👍
odpowiedz
SSman92
26
Generał

Szkoda że nie mam Xboxa

15.11.2009 23:10
👍
odpowiedz
zanonimizowany676096
3
Konsul

Bardzo dobry dodatek Lepszy niż Lost coś tam, mam go przeszedłem i nie żałuje wydanej kasy na punkty M$

19.11.2009 13:44
odpowiedz
Ullswater
15
Pretorianin

Genialny dodatek, cały pakiet Episodes jest zresztą świetny, jak to u Rockstara.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Jak Minecraft wygrał z Fortnite
12:54
31033385

Jak Minecraft wygrał z Fortnite

405 613 wyświetleń 13 września 2019

Najgorsze zwiastuny gier, które znajdziesz na YouTube
11:31
16796330

Najgorsze zwiastuny gier, które znajdziesz na YouTube

269 375 wyświetleń 9 września 2019

Genialna gra z kosza, w której NIC NIE DZIAŁA
15:30
15746229

Genialna gra z kosza, w której NIC NIE DZIAŁA

4 580 wyświetleń 16 września 2019

Czy komputery KWANTOWE zmienią gry?
9:00
15409262

Czy komputery KWANTOWE zmienią gry?

629 wyświetleń 17 września 2019