tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca

Abyś mógł obejrzeć ten film, musimy zweryfikować twój wiek.

Wprowadź swoją datę urodzenia:

Standard
Brak Premium HD

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

17 304 wyświetlenia 2 września 2009

Komentarze Czytelników (77)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
02.09.2009 17:38
odpowiedz
Smakosh
40
Centurion

Mam nadzieję, że na PS3 też wyjdzie to DLC, bo bym zagrał, a X'a nie posiadam ;/
PS: BŁYSKAWICAPS3!! LECZ SIĘ!!

02.09.2009 17:52
odpowiedz
Iron_Medic_PL
21
Chorąży

Oto mały cytat ze strony http://www.rockstargames.com/episodesfromlibertycity/ dla osób takich jak Miszczu1991:

"Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City includes both The Lost and Damned, and The Ballad of Gay Tony together on disc exclusively for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft. Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City will be available worldwide October 29th 2009 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play."

W skrócie :
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City zawierać będzie oba dodatki na płycie wydanej TYLKO dla XBOX 360.

Nie chcę dołować posiadaczy ps3 ale każdy bardziej ogarnięty posiadacz ps3 wie o tym.
A trailer zaje***ty ^^ . Nie mogę się doczekać tego dodatku.

PS. wdzięczny byłbym za podanie tytułu piosentki.

02.09.2009 18:08
odpowiedz
Qverty™
0
Legend
02.09.2009 18:09
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Ale będzie hicior!

02.09.2009 18:29
odpowiedz
Lipton07
74
Pretorianin

DLC zapowiada się świetnie!!! Jeszcze jak będą elektroniczne muzyka to w ogóle wypas!!!Bardzo fajna piosenka a nie jakieś inne...

02.09.2009 18:59
bajt17va
👍
odpowiedz
bajt17va
30
Centurion

N owe bronie, Dyskoteka (minigierka tańca zapewne), Muzyka, Swietnie zarysowane postacie,
doskonale dialogi, Widać że system walki wręcz, Nowe pojazdy, Może kto wie jakaś nowa lokacja??
bedzie na PS3 w jakimś specjalnym pakiecie to jest MUST HAVE DLC :)

EDIT: i oczywiście mam nadzieje że spadochron bedzie do dyspozycji cały czas

02.09.2009 19:05
odpowiedz
top2007
19
Centurion

oby wyszlo na PC!!!!!!

02.09.2009 19:10
Pientashek
odpowiedz
Pientashek
17
Pretorianin

No nareszcie dodali spadochron i nitro w wozach. :)

02.09.2009 19:18
odpowiedz
Iron_Medic_PL
21
Chorąży

Wielkie dzięki Qverty™.

A co do posiadaczy pc i ps3 to rozumiem ból, że M$ wykupił sobie wyłączność dodatku dla xbox'a i nie chcę być pesymistą ale próżne wasze nadzieje. Czasowa wyłączność na Lost and Damned się skończyła i co RockStar wydał dodatek na PS3 lub PC - nie . Więc po co się łudzić ?? - Life is brutal :/

02.09.2009 19:37
odpowiedz
GrizZzZzLi
41
Generał

Ekstra .
A poza tym co z TV GRY PL ? Dla czego filmik nie jest na ich stronie ?

02.09.2009 20:48
KuKiKaZ
😍
odpowiedz
KuKiKaZ
20
Centurion

Oczywiście TLaD zakupiłem - a na tę "Balladę" czekam niecierpliwie
* poprzedni DLC był wart 1600MSP
- liczę że podniosą trochę Frame Rate :)

* wyjdzie na PC i co - będzie hit Warezów i Torrentów

BłyskawicaPS3 pewno jest zestresowany szkołą (po wypowiedziach domyślam się że podstawową) i wyładowuje emocje tutaj :/

02.09.2009 22:00
odpowiedz
zanonimizowany608210
1
Chorąży

[58] No i co z tego ze będzie na torrentach i wazerach , jeśli za grę się już wcześniej zapłaci to producentowi to wisi czy gra będzie zapiracona czy nie , to tak ja z tym programem 3dmark niby program płatny a jak tylko wychodzi nowa wersja to widać ile osób testuje kompy owym programem tylko kto tak naprawdę kupił chociaż raz licencje ?? . A jak widzimy jakoś to nie przeszkadza przed wypuszczaniem nowych wersji na coraz to nowsze kompy??

PS: To jest moje zdanie i nie każdy morze się z tym zgadzać

02.09.2009 22:34
😡
odpowiedz
Iron_Medic_PL
21
Chorąży

Sry za oftop, ale to dla użytkownika SeBa1020:

Weź się zastanów co piszesz kołku. Jak chcesz rozpętać wojnę dotyczącą piractwa to wybrałeś zły temat.

02.09.2009 23:22
odpowiedz
Fabian14
16
Chorąży

i znowu sie zaczyna lament pc'towcow...

wypad.

dziękuje.

03.09.2009 04:27
👍
odpowiedz
[email protected] -=gdansk=-
63
Pretorianin

45 sekunda! KRADZIESZ WAGONU METRA! SMIGLOWCEM DO TRANSPORTU KONTENEROW xD juz mi sie podoba! :D a ta muza.. (Eric Prydz - Pjanoo (2009)) pasuje wszystko swietnie. kolejny raz R* i T2 pokazalo klase ;) wiedza jak si robi gry i DLC do nich! nic tylko pogratulowac i czekamy na 29 pazdziernika!

03.09.2009 08:59
odpowiedz
djgromo
81
Pretorianin

Poczekam na to wydanie płytowe z dodatkami bo nie bawię się w kupowanie/ściąganie dlc :P

03.09.2009 16:12
odpowiedz
zanonimizowany650095
11
Generał

A gdzie napis Only on Xbox 36o? Prędzej czy później i tak to wyjdzie na PS3. I tak nie uwierzę jak napisze ktoś "Tego nie będzie na Ps3 bo czytałem wywiad z kimś tam" jak poda ktoś linka do tego to MOŻE uwierzę. Ten trailer jest najlepszy ze wszystkich z gta 4

03.09.2009 16:57
odpowiedz
oko2003
30
Chorąży

i tak MAFIA II bedzie lepsza od GTA IV i tego DLC

03.09.2009 17:05
odpowiedz
zanonimizowany608210
1
Chorąży

Do Iron_Medic_PL jak byś przeczytał wszystkie posty a nie tylko ostatni wiedział byś ze odpowiadam na inne wypowiedzi ([58]) , jakbyś tez przeczytał ostatnie zdanie w moim poście ( PS: To jest moje zdanie i nie każdy morze się z tym zgadzać ) nie wyskakiwał byś z takim chamstwem , wiele osób piesze tutaj posty z którymi się nie zgadzam i nie tylko ja , ale ani razu nikogo za to nie obraziłem?! , każdy ma prawo do wypowiedzenia się na dany temat , wiec uszanuj to!.

PS: A jeśli czymś cie uraziłem to napisz czym?? , a nie wypisuj chamski posty bez żadnego uzasadnienia!

03.09.2009 17:48
😊
odpowiedz
hight_power
35
Generał

mam nadzieje ze wujdzie na PC bo inaczej sie wkurze :P zapowiada sie hit

03.09.2009 17:52
😊
odpowiedz
Zippo83
50
Centurion

No tej piosenki jak podkład to się nie spodziewałem.Ogólnie wygląda obiecująco,kiedy na PC? :) A i widzę że nasz hero Bellic z IV też tam się znalazł :)

03.09.2009 18:45
😊
odpowiedz
andragon
26
Centurion

Zagrałbym ;).

03.09.2009 21:07
👎
odpowiedz
Iron_Medic_PL
21
Chorąży

SeBa1020 inni komentują grę a ty komentujesz piractwo i co gorsze jesteś za piraceniem bo według ciebie skoro producentowi już dystrybutor zapłacił to po jaki kij ma dystrybutor odzyskać kasę ??!!?? No takie jest twoje myślenie : dwie osoby kupiły grę więc jest gitara ci źli dystrybutorzy już się "nachapali". Idź się ogarnij !! Więcej na twoje teksty nie będę odpowiadał bo to nie temat na komentowanie piractwa.
Sry za offtopa.

03.09.2009 22:36
👍
odpowiedz
Ciapolol
2
Junior

1:05 Tam jest niko xD

04.09.2009 13:07
😃
odpowiedz
p3zet
1
Junior

Heh dodatków nie będzie ani na PC ani na PS3 było to powiedziane na samym początku, Heavy Deszcz nie 3ba tego pokazywać, było 3ba oglądać wypowiedź twórców na chwilę przed wydaniem pierwszego dodatku:) Pozatym wybacz ale Ps3 ledwo pociągnęło podstawowa wersje gry:) Stad też było opóźnienie w premierze, niestety ale w/w konsolka nie radzi sobie na rynku:)

04.09.2009 13:09
wojak5
odpowiedz
wojak5
19
CR9

szkoda ze nie mam xbox live :(

04.09.2009 22:06
odpowiedz
^sv3n
29
Pretorianin

Bardzo umiejetnie nakrecony trailer, jak dla mnie. Szkoda, ze DLC sa eksluzywne dla x-pudła. Ale żeby zakonczyc pozytywnym akcentem komentarz - moj znajomy ma i x-boxa, i gta IV. Moze zainteresuje sie dodatkami :)

05.09.2009 09:57
odpowiedz
Taumantis
40
Chorąży

Fabian14 zaden lament jako wielki xboxowie sam pewnie masz pceta ^^ bez tego ów pceta nie byłoby tej gry, a co dalej.... niestety xbox stoi w miejscu od paru lat a pcety terazniejsze klada grafika i cala reszta xboxa ^^ wiem bo mam x'a bardzo lubie na nim grac jak jakas impreza to jest niezastapiony GH, albo dance factor wymiata. Jednak nie sadze zeby prawdziwy pcetowie narzekal bo na UPARTEGO odpali te gre na emulatorze , ja osobiscie odpalilem SoulCalibura 4 i chodzil swietnie ^^

06.09.2009 10:59
odpowiedz
Kangi
16
Centurion

Fiabian14. Jeżeli 14 w twoim nicku oznacza wiek to wcale mnie twój komentarz nie zaskakuje. Trochę szkoda, że R* poleciał w kulki z posiadaczami PC ale myślę, że po jakimś dłuższym i niesprecyzowanym czasie wypuszczą te dodatki na PC żeby przedłużyć żywotność GTA IV na piecach.

08.09.2009 15:25
odpowiedz
[email protected]
27
Chorąży

I kolejne DLC przejdzie koło nosa pc'towcom. Pierwsze az tak mnie nie zaciekawilo jak to. Precz z Rockstar Games za to ze nie wypuscili dodatku na pc. Kto za :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze